sor~~又唔記得打喇~~ 講返ytd d野~~ 真係記左名...算吧!!我地跑上去果陣...唔見左電話!!頂....點知...見到楊宜慢慢咁行上泥...此時,,我同洪洪正-0-"....好在冇人打泥姐~ td:: 今日冇左家政~超開心囉~~coz要上英文n maths...果阮生講左超耐...蘇生等左超耐...慘慘!!tmr考試喇~~要煲歷史牙!!+oil!!有冇人知幾點返牙??阮生話打電話比家長囉!!妖...
今日做晒d功課,,做完就狂溫歷史,同詩詩一路傾,一路溫,唔識牙~~溫左兩粒鍾~~突然諗起....未買校(嬲),,頂.....周圍都冇....金(錀)冇開~~頂....多謝詩詩哄我開心,,死la~實比牙媽罵la~~記名咪記名囉!!算~~有洪洪陪,,洪洪,,你會陪我嫁可?!
今日唔洗返學~~悶悶呢!!上左去穩詩詩,,諗住買melody筆袋,,點知...太巨型喇,,算!!,,買左新滑鼠,,pooh pooh的呢!!艾爆呢!!
好彩今日唔洗勵勤姐....今日詩詩同洪洪上左我屋企.....超爆笑.....>3<"想轉校.....想轉去...真光,,所有小學d fdfd大多數都讀真光,,好想轉牙.....+oil....唔好笑到痴晒線喇....(講住先la)
今日冇咩特別野丫.....英文堂作文果陣...我同楊宜係到笑到痴左線......日日都笑到痴晒線.....都唔明點解要去english-corner嫁......搞到人地冇得做hw,,又要勵勤喇.....唔制牙......我話過要做乖乖女嫁.....而家又勵勤.....好hurt牙.......好想講粗口牙........xyz.....