


太好了^0^! 今天和珠[保]和好如初了=] `[[在此多謝保少]] 跟住當然第1時間就係同珠[保]堆朋友出街na`ha,,雖然呢堆朋友做了很多無聊的東西,but都好hapi=}](因為我都係)
發生左很多無聊的東西忘記了,因為太多了
之後亞7777..佢係咁話:[我好唔捨得你啊!我好唔捨得你啊!我好唔捨得你啊!..]跟住佢就送我回家,,講到我好像就快死咁XDD;回到家媽媽和我說她岩岩在惠康門口見到我,,還同我say hi,,仲捉住我隻手tim*0**0**0*聽到她這句話我啞左!!!我覺得自己太離普了,,咁都見不到她!媽媽佢話我同那堆朋友傾得太頭入了-0-'可能係啦!] 之後寫完父親咭,,就open電腦`!第1時間就係開恩恩日記^3^''!其實我知你不是個這樣的人,才1直和你做gd fd!但我沒有後悔!妳這樣做也不是妳的錯'`因為如果妳係我我估我都會這樣做!so 不要怪責自己吧'我係你gd fd黎架嘛!請記住我這句話吧!
