好開心ar.. >V<
食完飯~媽咪就接我早退*v*返大陸,,女麻女麻生日`^0^
係屋企搞到4點幾先返=v=`
之後去到酒店到開生生日會,,ho多人ar>0<
一去酊酒店就同女麻女麻講生日快樂`^0^係咪ho乖呢?
之後係酒店狂咁影相..影左好多相^v^仲有全家幅.,,等緊肥仔sd..
肥仔個westwood銀包好令我好中意ar~佢話同佢同學買左30蚊我唔係好信lor-0-
邊有可能呢..同埋個westwood銀包堅架wor>,<我超唔信,, 好想要tim*v*