| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
 |
|
尚無任何連結
| |
|
2006 年 6 月 11 日 星期日  |
:::和恩恩出街街^0^:::  |
今天進行得很成功`我終於可以同恩恩出街街啦!掂!=)so gd!
媽咪看tv看看下訓左教zZZ!ha'天助我也=}'跟住我就順利跑出去!成功走老^v^:出到去忘了帶散紙惟有行路去搵恩恩啦'之後我就直接上恩恩屋企搵佢^’^搭到40樓1打開部life就見到佢\差d俾佢吓死!都好”不用我按門鐘搵佢=〕之後我們搭車去新江駁髮,,ha,,佢駁左之後個樣得意左好多!V!跟住就去影貼子相;亂咁影@@’之後我又走左去駁髮’but唔係恩恩駁髮個間,因為個間沒有我個頭髮個隻色...呢間好貴60蚊得個2條*0*’但佢叫我駁’,我覺得這樣很浪費$$’但恩恩死都要我駁.咁惟有駁啦!我覺得佢好傻啊’為左我陪佢駁髮浪費左這麼多$$;真的很唔低!之後唔想講::::::::
今日影的貼子相**很高興和她一起影^@^




|
| 刊登時間︰2006-06-11 07:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | » | |