變大人的日記..
由我17歲到18歲一年ge事 記晒入去~
sungkit0701
暱稱: sungkit
性別: 男
國家: 香港
地區: 離島區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
...........
唉~ 我真係悶到死嫁啦...
我真係悶到想死
冇電腦用=v=
又係衰你自己低b丫!
文章分類
全部 (462)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 462
留言總數: 217
今日人氣: 18
累積人氣: 6545
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2011 年 2 月 14 日  星期一   時晴時雨


情人節快樂=] 開心 分類: 未分類

星期1...起身 照常返學

不過今日話題係~一陣放學去邊!?

今日仲正~~冇啦啦係班到開賭局...

我又輸又WIN 勁KAI!!! 朱哥佢5分鐘輸3百 笑死

3公都幾好玩~

之後放學~ 返到東涌叫細佬拎錢比我

偷偷地去買飛~~

之後等佢出現~~~~~

再呃佢話 我冇晒錢唔睇戲了

佢口就話冇野~~但係其實佢想睇嫁 HAHA

之後帶佢行左勁大個圈

借D易 行埋戲院到 變2張飛出黎~~

佢開心到傻左 哈...

我地睇<我愛香港>

套野好正~~~睇完之後 我送佢去搭車

我都返屋企沖涼個D  之後整埋D野 就去訓啦~



2011 年 2 月 13 日  星期日   雨天


同表哥去唱K~ 開心 分類: 未分類

琴日操完~都勁累嫁啦~

今日一早就起身去唱K~

仲要去9點城...

我出門口個陣諗...唔會咁岩 就落雨掛

點知真係去到 落大雨~我同樂樂 狂跑= =!!!

跑到去廣場~點知住9龍區一個都未到

咁我拎ROOM先~

同樂樂唱嗶嗶嗶~~~ 後來表哥個D都黎埋了

一路K一路玩~ 唱完就上表哥到先~

好肚餓....諗住買差雞飯食~點知乜都冇 佢就買左成隻雞返黎!!! KAI!!!

食到勁飽 大表姐幫我''收皮'' 勁痛

之後就返東涌~ 返到東涌~我等食飯...

因為我要出去  之後等唔到啦...連飯都唔食 走左去日東

返黎屋企個陣 佢地都仲未走~食埋湯圓 吹多陣水就散~

我都去訓教了



2011 年 2 月 12 日  星期六   陰天


入CAMP!!! 開心 分類: 未分類

今日~~

太勁~冇教鬧鐘...

但係5點起左身~~ 超強

跟住 6點起身 汁野~~

換衫!!!  等出門口~~

之後~~好快就到9龍塘...

等左一陣上車~

一去到~~放低野

熱身~~就玩包剪咩 賽跑!!!!

我做左成百幾下掌上壓... SAD!

跟住過 思維賽跑!!! 勁正

然後返室內做7組體能 連做3SET  累死

之後就放食飯~但係班賤人食晒

好無奈地出去買野飲 驚見益力多機

之後去左草地踢波~

真係第一次同佢地踢波~~

好正~~

之後集合~~~!!!

第1個GAME就玩 人形吳弓 SM!

我頂住掌上壓GE 動作 20幾分鐘~~手都軟埋~

不過真係好好玩

然後玩埶血高校既閃''比''球

啊SIR問有冇人可以出黎幫佢手~

我梗係出啦~加平時分嫁WO!

點知原來佢係拎個波 扔我~試下痛唔痛 之後話比D同學仔聽!! SHIT!

人稱東涌閃比球小王子的我~左閃閃右閃閃 中晒...仆街!!SAD!

之後玩扔雞蛋落街~ 我地 用3樣野~就可以令一隻2樓高趺落黎GE雞蛋唔爆...

好野~咁就唔洗比人罰...A組同我地C組 都成功!! 勁開心

之後出去玩追龍~跑左10幾分鐘

但係我都控制到自己GE呼吸...

玩完就返入去室內 玩跳繩....

唔係平時人玩GE方法~一個一個連住咁跳 要連33下

但係我地32下咋=[   SAD! 不過我地好開心嫁啦!!! 肥仔都跳到~

跟住~~~~~~~~ 玩掌上壓18色~但係我頂唔順 唔玩

望人玩~都驚到手震...

之後散隊~換衫上車 返去

同東仔 鴻哥~去旺角買野~

佢地都買到~但係我行到左好耐好耐都搵唔到~~

好彩最尾都搵到我想買GE野~

跟住就返東涌~~~ 嘩

累到呢~~想死!!!

唔理~跳上床訓先=]



2011 年 2 月 11 日  星期五   寒冷


早訓~聽日入CAMP! 開心 分類: 未分類

今日返學書包都冇帶

返到去~對下分 YO 24/30 我合格

跟住溫 能傾 基本法

我想死~~仲要TEST!!!

 PK!  真係好難~我認輸

跟住~上肌肉學 HAHA

個啊SIR又係好正~~

笑左成堂~

放學~~

同平時一樣啦...

返到去10點訓左- -!! 勁

因為聽日入CAMP咋~



2011 年 2 月 10 日  星期四   晴天


今日冬古生日=] 開心 分類: 未分類

唉~要返學~

好唔慣....差D遲到

跟住撞到 泰迪~

返到學校~英文堂讀書

唉~~我梗係出貓嫁啦

偷龍轉雞...咁 YO 合格=]

跟住上數學堂~~~ 派上次TEST  我好驚的=[

不過~~一望 54分!! YO 我PASS!!! 有溫真係唔同D=]

開心死~

之後放學 去搵LSY 

同佢第1次去拍拖拖~ 去左葵方 個商埸 行 等冬古~~

PK! 個商埸冇野行~我地HEA左成2個幾鐘

不過好開心

之後等埋冬古~ 去食放提

SHIT! 冇咩野食~好彩都飽~

陳家耀...落單!  寫I LOVE YOU

本身條女唔知~我地大叫話!!睇下背面! 條女狂笑

仲比埋廚房佬!!!!  笑死~

跟住食完走啦... 陳家耀去WC 條女同佢講野!

話做咩望住我!!笑死!!!!

去完WC出黎走~ 仲話!!! 88>3<

笑死我~跟住佢地下樓下食煙

冇啦啦 成班女走晒出黎  揮手

勁KAI~

跟住坐車返東涌~  又玩CHOCK樣...我咁勁

再玩埋扮 唐老雞叫

正~之後 送青蛙返去~ 就返屋企了

我返到屋企 狂聽 不來也不去 突然明白了=]