今日~~
太勁~冇教鬧鐘...
但係5點起左身~~ 超強
跟住 6點起身 汁野~~
換衫!!! 等出門口~~
之後~~好快就到9龍塘...
等左一陣上車~
一去到~~放低野
熱身~~就玩包剪咩 賽跑!!!!
我做左成百幾下掌上壓... SAD!
跟住過 思維賽跑!!! 勁正
然後返室內做7組體能 連做3SET 累死
之後就放食飯~但係班賤人食晒
好無奈地出去買野飲 驚見益力多機
之後去左草地踢波~
真係第一次同佢地踢波~~
好正~~
之後集合~~~!!!
第1個GAME就玩 人形吳弓 SM!
我頂住掌上壓GE 動作 20幾分鐘~~手都軟埋~
不過真係好好玩
然後玩埶血高校既閃''比''球
啊SIR問有冇人可以出黎幫佢手~
我梗係出啦~加平時分嫁WO!
點知原來佢係拎個波 扔我~試下痛唔痛 之後話比D同學仔聽!! SHIT!
人稱東涌閃比球小王子的我~左閃閃右閃閃 中晒...仆街!!SAD!
之後玩扔雞蛋落街~ 我地 用3樣野~就可以令一隻2樓高趺落黎GE雞蛋唔爆...
好野~咁就唔洗比人罰...A組同我地C組 都成功!! 勁開心
之後出去玩追龍~跑左10幾分鐘
但係我都控制到自己GE呼吸...
玩完就返入去室內 玩跳繩....
唔係平時人玩GE方法~一個一個連住咁跳 要連33下
但係我地32下咋=[ SAD! 不過我地好開心嫁啦!!! 肥仔都跳到~
跟住~~~~~~~~ 玩掌上壓18色~但係我頂唔順 唔玩
望人玩~都驚到手震...
之後散隊~換衫上車 返去
同東仔 鴻哥~去旺角買野~
佢地都買到~但係我行到左好耐好耐都搵唔到~~
好彩最尾都搵到我想買GE野~
跟住就返東涌~~~ 嘩
累到呢~~想死!!!
唔理~跳上床訓先=] |