今日要test
我~~一起身就溫左陣書!
希望一陣冇事啦
跟住今日坐車返學~
我見到位30歲ge女仕!!
真係第1次~~覺得上左年紀ge女人正!!
正...唔係話佢d乜正
佢個樣!! 係超超超賢良淑德!!! 又幾有女人味
真係唔知點講!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
總之連我都想講句~~愛情!!係唔計年齡 哈哈 真係好得!!
呢世都記住佢個樣
跟住返到學校~
學步操d野~ 勁悶左一堂
跟住上samni上堂~
勁正~~講下d對負d 囚犯
又講...吊鳩黎賣!! 笑死~
之後test!! 佢講晒d重點出黎 哈哈
不過我都係記唔晒...
應該pass ge~~
跟住放學~見到!!!!!
羅籣姐!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!哈 對佢笑 佢都笑返黎回應!! 正
跟住返到屋企~食埋飯
只係打算 係屋企過嫁咋~
但係肥狗唔夠人打波~
啊譚又唔夠人踢波~~
我決定踢波~~守龍
去左交野先~ 再去踢波
我身都冇熱...pk
不過我救左好多令波~比人讚^^ good!
不過失左4球!! 拿唔係輸我嫁~2球單刀 2球半單刀~
姐係輸單刀~~
踢完就返左屋企~玩多陣電腦
仲發左個大脾氣~ 不過我唔會後悔! |