變大人的日記..
由我17歲到18歲一年ge事 記晒入去~
sungkit0701
暱稱: sungkit
性別: 男
國家: 香港
地區: 離島區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
...........
唉~ 我真係悶到死嫁啦...
我真係悶到想死
冇電腦用=v=
又係衰你自己低b丫!
文章分類
全部 (462)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 462
留言總數: 217
今日人氣: 17
累積人氣: 6544
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2011 年 1 月 9 日  星期日   寒冷


橫財入手=] 開心 分類: 未分類

起身玩一陣電腦~

就同吳崇日去姑姐屋企食飯

跟住我地一路mtr一路玩mhp3 打黑轟

坐掛住打機~打到唔記得落車 勁kai

之後去到姑姐屋企~都係打機=]!!

冇啦啦 入手500蚊=]  開心死我

之後食飯....食完

就走~又係打機

打到返東涌  就玩電腦

跟住又訓~_~!!!



2011 年 1 月 8 日  星期六   寒冷


kai耀真係令人擔心!! 不安 分類: 未分類

起身都成3點...

就要去踢波~~~ 又係踢草埸

我地個隊係踢得唔錯ge開頭!!

但係耀哥~連失低b波~我地都唔知可以點...我守可能仲好過佢~

唉~輸5球

好彩我地都入返3球  一球冬古 一球我 一球鋒哥

最後踢到散晒~

跟住一路笑耀哥一路返屋企~~~sad!!

之後返到屋企~~好q悶

玩電腦同玩電腦!! 同吳宇唱k 哈...超好玩

玩到成5點先訓~



2011 年 1 月 7 日  星期五   寒冷


好耐冇踢波~ 滿足 分類: 未分類

今日要test

我~~一起身就溫左陣書!

希望一陣冇事啦

跟住今日坐車返學~

我見到位30歲ge女仕!!

真係第1次~~覺得上左年紀ge女人正!!

正...唔係話佢d乜正

佢個樣!! 係超超超賢良淑德!!!  又幾有女人味

真係唔知點講!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

總之連我都想講句~~愛情!!係唔計年齡 哈哈 真係好得!!

呢世都記住佢個樣

跟住返到學校~

學步操d野~ 勁悶左一堂

跟住上samni上堂~

勁正~~講下d對負d 囚犯

又講...吊鳩黎賣!!  笑死~

之後test!! 佢講晒d重點出黎 哈哈

不過我都係記唔晒...

應該pass ge~~

跟住放學~見到!!!!!

羅籣姐!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!哈  對佢笑 佢都笑返黎回應!! 正

跟住返到屋企~食埋飯

只係打算 係屋企過嫁咋~

但係肥狗唔夠人打波~

啊譚又唔夠人踢波~~

我決定踢波~~守龍

去左交野先~ 再去踢波

我身都冇熱...pk

不過我救左好多令波~比人讚^^  good!

不過失左4球!! 拿唔係輸我嫁~2球單刀 2球半單刀~

姐係輸單刀~~

踢完就返左屋企~玩多陣電腦

仲發左個大脾氣~ 不過我唔會後悔!



2011 年 1 月 6 日  星期四   晴天


返一堂^^ 愉快 分類: 未分類

今日訓到1點...

因為今日上一堂!

之後返到去~~

得幾丁友~以為個個都唔返

都好在~返齊

之後~ 啊sir派野比我地做

做做下~有d就走

我就keep住做  但係好多都唔識

最後啊sir都係放我地走

跟住就返東涌~

比卡v打人地~ 就去睇醫生

唉~~隻眼腫到而家!! 都唔知點算

之後返到屋企~食完飯

又係玩電腦sad!

又一日



2011 年 1 月 5 日  星期三   寒冷


個電腦啊sir真係膠膠地~ 不安 分類: 未分類

今日第一堂係紀律部隊堂!!

我唔記得上咩悿!

之後電腦 佢都on dodo

又快 又係到扮晒野   _佢老_

之後做完訓野~

返東涌~

同啊頂仲有啊銘

3丁友~

返到去~

同細佬打龍打龍~

之後訓~