今日我起身~
就ON MSN~等濠濠黎我屋企~
之後我今日心情好令~_~!!!
所以打開窗'連'' (雖然好似唔關事!!)
點知出面整外長 仲未整好~~
我雀住條孖煙通...比出面個兩條友 睇晒囉!!!
跟住我唔理佢地~ 由佢地整 我就自己係到打機~
等到濠濠黎了~
即教佢點玩MHP3 同佢一齊玩
個傻仔~ 真係好屎 哈哈
跟住吳宇打黎~~~
收線之後~同濠濠打WII
佢勁屎囉!!!!! 玩孖寶賽車又輸
同我打網球又比我炒~
之後就食飯~~濠濠第1次係我屋企食飯...... 見埋我家長HAHA
跟住我老豆都好 好客...
見到濠濠只係食白飯~~ 都鬧佢 食多D送啦 X2
哈...之後食完飯~ 返傾左陣計
換衫去玩!!! 不過我都唔知有咩玩
變左富東一日遊 玩下千秋...做下引體....
之後4圍行....最後決定 係噴水池到坐~]
跟住就去接鴻哥放工~
再等佢換衫~再去日東買宵夜....
跟住等埋焜焜~返富東
去老地方坐~~~
不過太凍啦......走左去WARM位 等肥K
坐坐下~話飲酒
又走去老地方
買完~~飲左一陣 等埋東仔
點知焜仔走~~
跟住又話凍~~~又返去
跟住一路飲...一路唔知大家做乜~_~!!
因為我醉醉地~
哈
之後佢地話走~
我同肥K 濠濠去左做引體...
但係我醉醉地~~點做WO!
做左5下 乜力都冇晒......
之後就返屋企訓了~ |