變大人的日記..
由我17歲到18歲一年ge事 記晒入去~
sungkit0701
暱稱: sungkit
性別: 男
國家: 香港
地區: 離島區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
...........
唉~ 我真係悶到死嫁啦...
我真係悶到想死
冇電腦用=v=
又係衰你自己低b丫!
文章分類
全部 (462)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 462
留言總數: 217
今日人氣: 22
累積人氣: 6549
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 12 月 15 日  星期三   寒冷


我地要折班~~ 愉快 分類: 未分類

今日返何文田~

第1堂係  面試堂!

啊sir真係好正~句句收皮!笑死

跟住 有壞消息~

就係我地要折 

on9..又話有得揀!

點知....  on9  決定折我地!

之後上電腦堂~

勁kai d野~太易!!~~悶死!

放學就拿拿林回屋企!

食飯~ 跟住做掌上壓個d~

拉到個胸!! 好慘!!

之後係屋企玩電腦~同埋同小禮講電話~ 之後打信長

打完 收埋線~再同汁汁傾計~傾到4點~

之後去訓~



2010 年 12 月 14 日  星期二   驟雨


打機打到唔返屋企! 開心 分類: 未分類

今日星期2...

上人際堂...

有D凍呀~~

之後返到學校

點知今日換左MISS  佢講書都唔錯...

跟住播 H T F比我地睇...勁正!!夠晒血腥!

之後上普通話~我地打毒龍

pk!!用左成7個字!! 勁kai!

之後原來要打4次~

今日打住2次先~

跟住~~放學!

返到東涌

kai鋒~ kai耀 同肥仔叫我去打mhp3

正~~~  首先係樓下玩~但係太凍啦!

之後又落雨  所以去左肥仔門口打~

之後 佢老豆返左黎~叫我地入去玩!!

我地就玩到成3點

之後返到屋企~同汁汁傾計! 4點...先訓



2010 年 12 月 13 日  星期一   寒冷


返學打機=] 自滿 分類: 未分類

琴日太夜訓了~

所以今日都唔想起身~

又遲遲地~~

之後到返學校~

睇球愛可人兒..

係就係睇左好多次~

不過真係好好笑!!!

跟住~

同佢地打機~好正!

好耐未試過姦龍了

之後上普通話照玩!

放學~

佢地約左我打波~

但係心情不太好~ 冇去

之後係屋企~玩mhp3

同埋玩msn!!

之後~玩到4點 睇波~~

mu對阿記...

星仔又入波~~ 勁!

1比0...睇完都6點了

之後去訓~

 



2010 年 12 月 12 日  星期日   寒冷


好累~ 睡著 分類: 未分類

今個星期又冇family day了

唔通嬤嬤魔力真係咁大!?

咁我今日冇乜野做...

就去左踢波~

我狂做引體~好累!!

之後踢波~ 未熱身 好鬼水皮

之後慢慢都踢到~~

仲守左幾球令波!!

啊澄射~我飛埋去拍~

不過佢射得太令~~sad!

之後踢波~返去食飯

玩電腦~ 訓唔雀呀!!

之後4點先訓~~



2010 年 12 月 11 日  星期六   寒冷


濠濠今日見家長:$ 愉快 分類: 未分類

今日我起身~

就ON MSN~等濠濠黎我屋企~

之後我今日心情好令~_~!!!

所以打開窗'連'' (雖然好似唔關事!!)

點知出面整外長 仲未整好~~

我雀住條孖煙通...比出面個兩條友 睇晒囉!!!

跟住我唔理佢地~ 由佢地整 我就自己係到打機~

等到濠濠黎了~

即教佢點玩MHP3   同佢一齊玩

個傻仔~ 真係好屎 哈哈

跟住吳宇打黎~~~

收線之後~同濠濠打WII

佢勁屎囉!!!!!   玩孖寶賽車又輸

同我打網球又比我炒~

之後就食飯~~濠濠第1次係我屋企食飯......   見埋我家長HAHA

跟住我老豆都好 好客...

見到濠濠只係食白飯~~ 都鬧佢 食多D送啦  X2

哈...之後食完飯~ 返傾左陣計

換衫去玩!!!  不過我都唔知有咩玩

變左富東一日遊  玩下千秋...做下引體....

之後4圍行....最後決定 係噴水池到坐~]

跟住就去接鴻哥放工~

再等佢換衫~再去日東買宵夜....

跟住等埋焜焜~返富東

去老地方坐~~~

不過太凍啦......走左去WARM位 等肥K

坐坐下~話飲酒 

又走去老地方

買完~~飲左一陣 等埋東仔

點知焜仔走~~

跟住又話凍~~~又返去

跟住一路飲...一路唔知大家做乜~_~!!

因為我醉醉地~

之後佢地話走~

我同肥K 濠濠去左做引體...

但係我醉醉地~~點做WO!

做左5下 乜力都冇晒......

之後就返屋企訓了~