變大人的日記..
由我17歲到18歲一年ge事 記晒入去~
sungkit0701
暱稱: sungkit
性別: 男
國家: 香港
地區: 離島區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
...........
唉~ 我真係悶到死嫁啦...
我真係悶到想死
冇電腦用=v=
又係衰你自己低b丫!
文章分類
全部 (462)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 462
留言總數: 217
今日人氣: 21
累積人氣: 6548
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 12 月 10 日  星期五   寒冷


DAY OFF爽!!! 愉快 分類: 未分類

今日唔洗返學~

所以等埋肥K起身 就去日東買野~

之後肥K上左我屋企一陣~

之後等埋鴻哥 就行路去~

去到日東~我買左2舊冷! 佢地就買左張卡!

之後上肥狗屋企玩!!!  

佢地唔受我玩2K11   迫我係電腦自己打WINNING

之後佢地打聯賽

打打下 肥K個 唉也細佬 要佢接放學~

所以 我地坐38返去~

之後上左我屋企整張卡!!

整完佢地都走晒...

突然吳字打黎~~~~~

佢個邊好正!!! 我都鄧佢開心!!!!

之後

我就食埋飯~~~等人教我織頸巾

哈哈...織成點就唔打出黎啦~

不過我好爽手~好快學識  HAHA

之後MISS L 幫我收埋針~ 我就返左屋企

同濠濠MSN 之後訓了~~~



2010 年 12 月 9 日  星期四   寒冷


日日都打波.. 開心 分類: 未分類

今日訓到唔想起身~

真係有dd凍wo

濠濠一早同我sms

跟住講埋晒d變太野~ 話自己差d賴屎

跟住又話d屎好爛  仲話自己個花眼損左!!

勁kai!

跟住玩左陣電腦

就換衫返學~~今日返學得我同鴻哥返學

我就係到打psp 鴻哥睇我打都high死 哈哈

之後返到去~

唔記得英文要做功課  我勁乖仔同啊sir講...

啊sir我冇做....

之後話sor冇話我...叫我一陣留心d聽! 跟住出去作句 錯晒haha

跟住成組一齊作 又錯haha!

之後有個女人黎睇堂...超串!!!!!  仲鬧埋啊sir pk!!

跟住上數學~~我又好乖同啊sir講...啊sir我冇帶書!!

佢又冇鬧我  比本書ge我!!

之後我勁留心上堂~~好彩 呢堂都學識d野 good!

之後啊sir比工作紙...我唔識做 抄左2題 比返佢走人!!haha

之後我同肥k 行快左~所以2個返去先

佢望住我打psp 佢又係勁high  時間真係好快~~

一陣就返到東涌!! 爽

之後食埋飯~去打波

頂~個3個大陸啊叔 把口又臭 又冇球品...

打完波之後 

就去練引體

............

我又大力左好多啦haha

好開心~

之後返屋企了~



2010 年 12 月 8 日  星期三   寒冷


走堂haha 熱情 分類: 未分類

其實今日要返學嫁!!

但係返2個鐘 又要去咁遠...我廢事煩!!!

唔返~跟住就係屋企 睇小精0

之後hea下  等細佬放學 同佢玩

haha 佢今日嚇我  我驚得濟 唔知拎咩扔佢

佢勁痛 haha 笑死

之後我食完飯  食左2個橙

跟住同東仔打信長~~

同濠濠傾msn

佢話我唔洗擔心wo~

因為佢話我掌紋..

感情好長 係20歲出現~ 可能到老嫁

仲有我成80歲命 haha! 

哄到我超開心!!

跟住事業 同之前miss 講 又差不多 haha!! 

令到我覺得呢個世界非常美好=] haha

之後我就連打返6日ge日記

我真係唔再拖拖下咁打  好辛苦呀!



2010 年 12 月 7 日  星期二   寒冷


準呀! 開心 分類: 未分類

今日又係打psp

之後返到班 上人際...

今日睇bb仔~

之後同佢地打機~~超快手 殺左隻bear

勁爽~~

上普通話 冇啦啦話有test 頂佢~~

好彩出貓勁ja!!

之後屋企

食飯~

佢地又話打波~~

咁就等佢地睇下我練完ge實力

我同肥k 鴻哥去先

我試射~~跟住我超準 狂入!!!!

等到佢地黎!!  但唔夠人 3打2...我今日狂射 狂入

之後太悶玩  掌上壓! 開頭2下  我都入左幾球嫁

跟住轉玩5下   頂 

碎料~我唔記得幾多下  我記得我做左 一次35下 一次70 onj

自己又粗下   加埋150幾呀!!

手都軟埋~~

之後去買野飲~肥k請

行到富東 同肥k傾左陣計就走了



2010 年 12 月 6 日  星期一   晴天


特訓!!! 滿足 分類: 未分類

今日我返學~唔打nds啦

我玩psp

跟住係mtr勁正!!!

我一路玩psp 肥狗叫我玩nds 咁我就左手玩nsd右手psp

對面有個幾令的港女~~睇到啞晒!!

之後我就haha

起身 勁大身話 個銀包好銀patpat

haha拎埋個lv銀包出黎 放入包

個港女睇完1~~啞到超正!!!

  之後 keep 返學啦~

返到班~~樂仔都有玩!! 叫埋我玩  吳kahei都有

勁正~

之後英文堂

再普通話堂~~ 哈哈

要做小組討論  我地咩都未準備

勁kai!!!!!   我地亂作d野 出去膠吹....... 我地d內容

令到班上d人 發笑 勁kai!!!!!

之後放學~~

話去打波wo~~ 咁跟住 我又唔想去得遠

所以 係富東  同肥k 鴻哥打波~

佢教我地射 真係準左好多haha!!

跟住同刀bar 啊香  展圖 鬥波~ 我地玩玩下咁

Ha所以輸左~~

之後去wellcome 買野飲

跟住去左 練引體  一路做一路唱歌 慢慢練

之後同肥k傾左好耐計 之後就

返屋企   同吳宇 肥k  3個一路用skype 一路睇搞乜鬼3  笑死

4點先訓~