今日訓到唔想起身~
真係有dd凍wo
濠濠一早同我sms
跟住講埋晒d變太野~ 話自己差d賴屎
跟住又話d屎好爛 仲話自己個花眼損左!!
勁kai!
跟住玩左陣電腦
就換衫返學~~今日返學得我同鴻哥返學
我就係到打psp 鴻哥睇我打都high死 哈哈
之後返到去~
唔記得英文要做功課 我勁乖仔同啊sir講...
啊sir我冇做....
之後話sor冇話我...叫我一陣留心d聽! 跟住出去作句 錯晒haha
跟住成組一齊作 又錯haha!
之後有個女人黎睇堂...超串!!!!! 仲鬧埋啊sir pk!!
跟住上數學~~我又好乖同啊sir講...啊sir我冇帶書!!
佢又冇鬧我 比本書ge我!!
之後我勁留心上堂~~好彩 呢堂都學識d野 good!
之後啊sir比工作紙...我唔識做 抄左2題 比返佢走人!!haha
之後我同肥k 行快左~所以2個返去先
佢望住我打psp 佢又係勁high 時間真係好快~~
一陣就返到東涌!! 爽
之後食埋飯~去打波
頂~個3個大陸啊叔 把口又臭 又冇球品...
打完波之後
就去練引體
............
我又大力左好多啦haha
好開心~
之後返屋企了~ |