去何文田返學~
一起身~
食左個炒面~~正!
跟住返學...
第1堂~ 介紹3屎12局 悶死~個MISS又KAIKAI下咁...
之後上電腦~又係膠GE~首先抄野! 跟住教埋晒D 連小朋友都識GE野 悶
放學~就去左 XXXX地方 食2蚊魚旦!!!
爽到喊~我買左10蚊 有25粒!!!
食到笑~
之後我去左樂富!食飯
上一到去~教堂細佬做功課~ 嘩~小5D數 玩死人!!
之後就食飯~
好多野食~
跟住仲有甜品... 正到喊
跟住仲有蛋糕食~~
食完~就返屋企
不過今日突然好掛住啊嬤~~
有D唔開心
之後1點訓左~
|