變大人的日記..
由我17歲到18歲一年ge事 記晒入去~
sungkit0701
暱稱: sungkit
性別: 男
國家: 香港
地區: 離島區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
...........
唉~ 我真係悶到死嫁啦...
我真係悶到想死
冇電腦用=v=
又係衰你自己低b丫!
文章分類
全部 (462)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 462
留言總數: 217
今日人氣: 38
累積人氣: 6517
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 11 月 5 日  星期五   雨天


操死人咩! 不安 分類: 未分類

今日返12點 石夾尾!! 識路有乜用

落雨~個個傻仔都唔帶姐~

一路跑上山~ D學生以為我地KAI嫁 一路跑一路比人串

去到~啊SIR足我帶熱身~

跟住又提腳~

之後就玩掌上壓18色 ONJ!!!

之後跑800米

再做腹人間

再黎多個加速跑

累到喊~

之後返屋企訓教~~

起身打機

再訓~



2010 年 11 月 4 日  星期四   寒冷


約左D新同學~聽日踢波^_^ 分類: 未分類

今日一起身~流到成床都係口水!!!!

第1堂英文~今堂幾正!!

因為有D都識~

之後數學~悶到PK!  小學教GE野!!!

之後冇啦啦約晒話~聽日踢波

原來幾多人踢

希望聽日都玩得開開心心啦~~

跟住前日啊SIR話~ 用DVD聽歌~爽好多!!

 我是但拎住MJ一隻碟!! 再用重低音!!!

聽到個人 跳下跳下~~~爽死!!!

之後去訓~~

 



2010 年 11 月 3 日  星期三   寒冷


今日有食神~~ 分類: 未分類

去何文田返學~

一起身~

食左個炒面~~正!

跟住返學...

第1堂~ 介紹3屎12局 悶死~個MISS又KAIKAI下咁...

之後上電腦~又係膠GE~首先抄野! 跟住教埋晒D 連小朋友都識GE野  悶

放學~就去左 XXXX地方 食2蚊魚旦!!!

爽到喊~我買左10蚊 有25粒!!!

食到笑~

之後我去左樂富!食飯

上一到去~教堂細佬做功課~ 嘩~小5D數 玩死人!!

之後就食飯~

好多野食~

跟住仲有甜品... 正到喊 

跟住仲有蛋糕食~~

食完~就返屋企

不過今日突然好掛住啊嬤~~

有D唔開心 

之後1點訓左~

 



2010 年 11 月 2 日  星期二   寒冷


好眼訓~~ 分類: 未分類

好眼訓~~

但係訓唔雀呀~

因為第1堂係人際...

搞到我狂聽書~~

之後普通話~MISS狂行黎行去

又冇訓~~

之後...又好悶咁落堂了~

返屋企~~



2010 年 11 月 1 日  星期一   晴天


好悶~ 愉快 分類: 未分類

今日星期一~ D堂好悶~

本身要TEST英文~

好彩唔洗~...

跟住更新8達通又話冇~

跟住~~

英文堂

普通話堂

悶死~

跟住返東涌了~