起身~
又狂玩樂園3!~
跟住坐MTR~又成班玩NDS...
返到學校~ 我同肥K2個去班房
一入去~ E!!乜啊SIR冇返咩...
變左MISS GE!?
E!!! D同學仔唔同晒GE! ONJ!
入錯班房... 跟住醒起星期4.係2樓上堂~KAI!
返到班課...又冇位坐WO 迫我坐最前
好彩今日睇影片~
放小息~ 正!!
因為2樓 係化裝班天堂 HAHAAHAHAHAHA
HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
勁多娘娘~爽死 ^^
跟住我係2樓D電腦到~
開嗶嗶嗶~即走
唔知個陣D娘娘咩反應-口-!!
跟住上數學~ 嘩~啊SIR教埋D野
易到喊
跟住打機GE打機 玩GE玩
爽到~~
跟住返東涌
又打機打到訓教~ |