變大人的日記..
由我17歲到18歲一年ge事 記晒入去~
sungkit0701
暱稱: sungkit
性別: 男
國家: 香港
地區: 離島區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
...........
唉~ 我真係悶到死嫁啦...
我真係悶到想死
冇電腦用=v=
又係衰你自己低b丫!
文章分類
全部 (462)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 462
留言總數: 217
今日人氣: 45
累積人氣: 6524
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 10 月 11 日  星期一   晴天


我訓左成晚... 睡著 分類: 未分類

都係咁

返學

放學

返到屋企

等打l4d2...

點知9點訓左~

呵呵! 一訓到第2日

kai

=口=



2010 年 10 月 10 日  星期日   晴天


今日裝左L4D2 熱情 分類: 未分類

今日比細佬叫起身

因為佢想玩我部腦

又整我~!!! 我扯火少佢

之後~

起身~食野

因為今日工人放假~

我要自己做晒D野~

之後我裝左L4D2 WOW!!

好好玩~上晒腦!!

跟住姑姐啊伯都上黎我屋企食飯

跟住老豆話落去買可樂`~冇我又好得閒

就我落去幫佢拎啦...因為呢 我都有能力啦 咪幫下佢囉

D大人搶左我部WII黎玩囉 HAHA

佢地玩到唔食飯!!  平時話我地D細佬仔 打機唔食飯

跟住食完飯~又HEA到訓啦~



2010 年 10 月 9 日  星期六   微雨


正呀!!! 重低音 開心 分類: 未分類

一起身就係堂細佬屋企!

跟住...開住電腦睇低B野~

之後去食野啦... 我真係細食左!HAHA

之後就去圖書館同堂細佬搵書!

我去到圖書館~~埋呢一二角!!

同堂細佬!!葉問!!!!

哈哈...狂打佢 跟住去人地部電腦搵

老夫子咸濕陳小姐~

之後返屋企了~

又睇低B野

之後左黃金整NDS!

但係....=口=!!

我想買WII手制多D 哈..150蚊

跟住買左對重低音喇叭~~爽死

HAHA!!  勁心急返屋企囉!!

返去一裝  D聲勁令 WOW!

愛死佢!!

之後玩下樂園3 教堂細佬玩

就同晚上~~又睇低B野

之後訓了~



2010 年 10 月 8 日  星期五   雨天


又放假~ 爽死 愉快 分類: 未分類

今日起身~

唔知點解心情麻麻~

跟住去左唱K~

哈...肥K讚我唱還你門KEY好聽^^

跟住又係PK賽~

但係我今日把聲麻麻地!! 好難聽=口=!!

之後唱完K~ 同鴻哥買IPHONE4  肥K去扭旦

勁KAI囉~仲毒過我!!!

之後佢又話想玩L4D2 

咁就去網吧啦~~最好笑就係!

間網吧走左佬=口=!!

汁汁帶左我地去新知城個邊間網吧!!

ONJ! D機廢到喊.....  又細間 又貴

玩L4D2 LAG機GE! 哈...

之後玩完就走啦...我去左樂富幫堂細佬整機

跟住上到去~細佬妹都訓左

我就整啦~跟住冇啦啦聽啊叔GE訓話!!

令我明白左好多野!!!  目標 同心態

!!!

跟住整完去了訓~



2010 年 10 月 7 日  星期四   晴天


又係返學=口=!! 愉快 分類: 未分類

起身~

又狂玩樂園3!~

跟住坐MTR~又成班玩NDS...

返到學校~ 我同肥K2個去班房

一入去~ E!!乜啊SIR冇返咩...

變左MISS GE!?

E!!! D同學仔唔同晒GE! ONJ!

入錯班房...  跟住醒起星期4.係2樓上堂~KAI!

返到班課...又冇位坐WO  迫我坐最前

好彩今日睇影片~

放小息~ 正!!

因為2樓 係化裝班天堂 HAHAAHAHAHAHA

HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

勁多娘娘~爽死 ^^

跟住我係2樓D電腦到~

開嗶嗶嗶~即走

唔知個陣D娘娘咩反應-口-!!

跟住上數學~ 嘩~啊SIR教埋D野

易到喊

跟住打機GE打機 玩GE玩

爽到~~

跟住返東涌

又打機打到訓教~