變大人的日記..
由我17歲到18歲一年ge事 記晒入去~
sungkit0701
暱稱: sungkit
性別: 男
國家: 香港
地區: 離島區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
...........
唉~ 我真係悶到死嫁啦...
我真係悶到想死
冇電腦用=v=
又係衰你自己低b丫!
文章分類
全部 (462)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 462
留言總數: 217
今日人氣: 41
累積人氣: 6520
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 10 月 16 日  星期六   晴天


踢波~再落吧 開心 分類: 未分類

今日~一早就起左身

跟住去左踢U20...

D人都真係幾廢雞下~HAHA!

之後11點幾我就去到尖沙咀

落酒吧...

落左一陣 有差人 ~查牌  所以我閃左人

跟住返上去 D姐姐狂叫我玩大話色

但係我唔識玩

之後冇啦啦轉左入ROOM玩~哈有得唱K 正點!

之後我自己唱歌仔 同飲酒  醉醉地~

頂~~又有差人!! 少佢

煩到死~ 之後又落左樓...跟住過左一陣 又返上去!

我個陣開始醉啦!!我叫埋表姐 個2個姐姐 出左去跳舞~

超正囉...全埸都跳! 聽住D音樂醉醉地咁樣!!爽死!!

D人呢就係唔會當你非禮...比你攬住跳舞  不過我好怕醜-口-!!

只係攬左2個姐姐咋XD

之後 2表姐黎接我走~~

我飲到傻左!!狂亂講野!!

仲同2個鬼佬 YOYO 也也

哈...之後去左表姐屋企訓

我就狂嘔-口-  狂嘔!!!! 

好辛苦~呢一句都記住呢個FEEL

之後~嘔到我個人都唔知訓定嘔

表姐捉我返去~訓了

 



2010 年 10 月 15 日  星期五   晴天


第1次上星期5堂 鬱悶 分類: 未分類

第1堂~個啊SIR好正

幾好玩

第2堂~個啊伯 講野悶到嘔電...

跟住放學~我去左搵啊媽食飯

返到東涌...玩電腦 之後訓了~



2010 年 10 月 14 日  星期四   晴天


又係返學~ 開心 分類: 未分類

今日去2樓上堂

HAHA好多制服娘娘

上堂同肥狗坐~後面就坐左個幾個有錢仔

佢地上堂叫KFC食SM!!!

又狂講咸野  笑死我

之後又係咁...放學返家

打機~訓~



2010 年 10 月 13 日  星期三   晴天


今日上記憶堂~好爽 開心 分類: 未分類

今日又係去何文田返學

第1堂上記憶堂~好好玩

啊SIR同我地玩一張圖 係玩點用自己左右腦!

哈哈...本身我睇唔到 後來 個公仔自己左右左右轉!

之後上電腦堂~好悶

啊SIR教D野 我識左一半!!!

之後放學返家 玩電腦

又平淡一天



2010 年 10 月 12 日  星期二   晴天


好耐冇打波啦... 分類: 未分類

我今日早左起身~

之後同鴻佢地打l4d2..

onj軒~狂殺我!!! 笑死

跟住返學~

我今日做認識自己份野

9.我信相我離開的嬤嬤每一秒鐘也在我身邊

好串ge miss睇完都話我寫得好

之後聽佢講世界 心理ge野 聽到我都驚驚地~

跟住上普通話~

我同焜出左班房隻秋 haha 我係葉問

但係比佢fale左2野~ 踢中左腳 sosad!

我輸了~

之後返班 到我考口試~

介紹家人~

雖然我d普通話好差~

但係最後我介紹到最後~ 講埋我嬤嬤

我講到想喊=口=

哈...miss 又讚我 唔錯

跟住放學返家

之後食飯去打波~

肥狗唔見了手機=口=!.........sosad

唉! 真係唔知點好...

跟住就返屋企玩電腦

就準備訓了~