今日~一早就起左身
跟住去左踢U20...
D人都真係幾廢雞下~HAHA!
之後11點幾我就去到尖沙咀
落酒吧...
落左一陣 有差人 ~查牌 所以我閃左人
跟住返上去 D姐姐狂叫我玩大話色
但係我唔識玩
之後冇啦啦轉左入ROOM玩~哈有得唱K 正點!
之後我自己唱歌仔 同飲酒 醉醉地~
頂~~又有差人!! 少佢
煩到死~ 之後又落左樓...跟住過左一陣 又返上去!
我個陣開始醉啦!!我叫埋表姐 個2個姐姐 出左去跳舞~
超正囉...全埸都跳! 聽住D音樂醉醉地咁樣!!爽死!!
D人呢就係唔會當你非禮...比你攬住跳舞 不過我好怕醜-口-!!
只係攬左2個姐姐咋XD
之後 2表姐黎接我走~~
我飲到傻左!!狂亂講野!!
仲同2個鬼佬 YOYO 也也
哈...之後去左表姐屋企訓
我就狂嘔-口- 狂嘔!!!!
好辛苦~呢一句都記住呢個FEEL
之後~嘔到我個人都唔知訓定嘔
表姐捉我返去~訓了
|