變大人的日記..
由我17歲到18歲一年ge事 記晒入去~
sungkit0701
暱稱: sungkit
性別: 男
國家: 香港
地區: 離島區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
...........
唉~ 我真係悶到死嫁啦...
我真係悶到想死
冇電腦用=v=
又係衰你自己低b丫!
文章分類
全部 (462)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 462
留言總數: 217
今日人氣: 25
累積人氣: 6504
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 10 月 6 日  星期三   晴天


何文田返學~ 愉快 分類: 未分類

人生路不熟

唔知點去~KAI!!!

我地係MTR玩NDS賽車

勁正~~ 日日都係咁玩

去到MK  只好轉的士....

到左學校~  原來呢間都幾多令女=]

對面就係新法書院

第1次上紀律部隊堂~

個啊SI喝1正~ 講返佢細個GE野

爆晒粗咁~ 你娘親好嗎 哈...正

跟住上電腦~個啊SIR 勁毒個隻~

仲係高登起底GE姐人

放學~ 行返去啦~

嘩~超多娘娘 HAHA

之後返到東涌

去左同啊譚踢波~

同隊D人 又要廢又要串

笑到我喊~  單刀可以MISS! 笑死

跟住就返屋企訓教教豬了~



2010 年 10 月 5 日  星期二   雨天


又要返學=口=! 愉快 分類: 未分類

都係11點到啦...

開始凍啦....

但係都唔阻我玩樂園!!

哈...又差D停唔到手~一路食野一路玩!!

玩到咁上下~~又去返學

去到MTR 今日我最早到~跟住就見到肥狗比差人豆

笑死~

跟住又車車車車

上人際堂...幾正 玩個個心TEST!

寫7樣野~就可以知個一秒 心係想點

頂~佢真係講中晒鴻哥個張畫

!!!! 超勁~

所以我覺得今堂好好玩

之後又係普通話~想死

所以我打街

放小息...

我行上2樓

嘩~原來係化妝班

好多令女~~又雀晒制服咁樣...正到我喊

跟住返落去 叫華焜陪我上去睇多次 爽YY HAHA

跟住又放學~自己一個返東涌

汁汁同肥K叫我同佢地去食野~

所以我就去左坐~

跟住返屋企  又係樂園!!

正...玩完之後~

打返咁多日日記...

真係有D手軟~



2010 年 10 月 4 日  星期一   晴天


又要返學了~ 愉快 分類: 未分類

11點起身~

我又玩樂園3...停唔到手...

跟住就要返學~

又車車車車 1個鐘

之後聽聽聽聽聽一個鐘

英文堂~真係易到呢!! 教小學D野

普通話就真係難啦~~ 嘩個D '婆婆麼課'

放學就即返屋企

又係狂玩樂3...又停唔到手

玩到涼呀 飯咩都唔記得晒...

跟住鴻哥叫我去佢屋企教佢裝同玩樂園3... HAHA

梗係好啦~

裝完~仲玩左一陣!

跟住~汁汁好悶~就落街同佢傾計~ 後來肥也黎了

傾左幾個鐘

跟住返屋企~又係玩樂園3

2點幾~訓了



2010 年 10 月 3 日  星期日   晴天


訓得太耐感覺不太好~ 不安 分類: 未分類

我一訓~訓左12個鐘

起身~ 我仲肚痛緊~

打邊爐D野囉~:@

不過我再玩我GE樂園3...好正呀真係

哈...又比我一玩

玩左成晚....

2點幾就訓了~

 



2010 年 10 月 2 日  星期六   晴天


唔訓唔訓~ 愉快 分類: 未分類

成晚留留長~

好彩陪左肥K傾計~

傾到3點...

跟住返到屋企

睇左幾耐涼宮 HAHA

之後6點了~

睇我的最愛...

睇完~~好努力頂住唔訓唔訓!!

我最後忍唔住!! 差D訓雀

我即去沖涼~沖左成個鐘!哈...

跟住同細佬打信長~

打到1點幾~

真係頂唔順~小休一陣!!

訓左3個鐘...

有人想約我踢波~

但係我~~好累 同不嬲都唔想落街推左~

跟住我好叻仔咁玩載到......!!!

樂園3... 嘩正我!

我一玩就雀魔了~

明明好眼訓~都唔記得左!!

一路玩到11點幾! 就去左訓啦~