人生路不熟
唔知點去~KAI!!!
我地係MTR玩NDS賽車
勁正~~ 日日都係咁玩
去到MK 只好轉的士....
到左學校~ 原來呢間都幾多令女=]
對面就係新法書院
第1次上紀律部隊堂~
個啊SI喝1正~ 講返佢細個GE野
爆晒粗咁~ 你娘親好嗎 哈...正
跟住上電腦~個啊SIR 勁毒個隻~
仲係高登起底GE姐人
放學~ 行返去啦~
嘩~超多娘娘 HAHA
之後返到東涌
去左同啊譚踢波~
同隊D人 又要廢又要串
笑到我喊~ 單刀可以MISS! 笑死
跟住就返屋企訓教教豬了~
都係11點到啦...
開始凍啦....
但係都唔阻我玩樂園!!
哈...又差D停唔到手~一路食野一路玩!!
玩到咁上下~~又去返學
去到MTR 今日我最早到~跟住就見到肥狗比差人豆
笑死~
跟住又車車車車
上人際堂...幾正 玩個個心TEST!
寫7樣野~就可以知個一秒 心係想點
頂~佢真係講中晒鴻哥個張畫
!!!! 超勁~
所以我覺得今堂好好玩
之後又係普通話~想死
所以我打街
放小息...
我行上2樓
嘩~原來係化妝班
好多令女~~又雀晒制服咁樣...正到我喊
跟住返落去 叫華焜陪我上去睇多次 爽YY HAHA
跟住又放學~自己一個返東涌
汁汁同肥K叫我同佢地去食野~
所以我就去左坐~
跟住返屋企 又係樂園!!
正...玩完之後~
打返咁多日日記...
真係有D手軟~
11點起身~
我又玩樂園3...停唔到手...
跟住就要返學~
又車車車車 1個鐘
之後聽聽聽聽聽一個鐘
英文堂~真係易到呢!! 教小學D野
普通話就真係難啦~~ 嘩個D '婆婆麼課'
放學就即返屋企
又係狂玩樂3...又停唔到手
玩到涼呀 飯咩都唔記得晒...
跟住鴻哥叫我去佢屋企教佢裝同玩樂園3... HAHA
梗係好啦~
裝完~仲玩左一陣!
跟住~汁汁好悶~就落街同佢傾計~ 後來肥也黎了
傾左幾個鐘
跟住返屋企~又係玩樂園3
2點幾~訓了
我一訓~訓左12個鐘
起身~ 我仲肚痛緊~
打邊爐D野囉~:@
不過我再玩我GE樂園3...好正呀真係
哈...又比我一玩
玩左成晚....
2點幾就訓了~
成晚留留長~
好彩陪左肥K傾計~
傾到3點...
跟住返到屋企
睇左幾耐涼宮 HAHA
之後6點了~
睇我的最愛...
睇完~~好努力頂住唔訓唔訓!!
我最後忍唔住!! 差D訓雀
我即去沖涼~沖左成個鐘!哈...
跟住同細佬打信長~
打到1點幾~
真係頂唔順~小休一陣!!
訓左3個鐘...
有人想約我踢波~
但係我~~好累 同不嬲都唔想落街推左~
跟住我好叻仔咁玩載到......!!!
樂園3... 嘩正我!
我一玩就雀魔了~
明明好眼訓~都唔記得左!!
一路玩到11點幾! 就去左訓啦~