5點訓 6點起身-口-!!!
因為今日開學禮....
去到沙田..........onj!!
成班低b仔 唔知道邊到有車去沙田咁
我勁累...係車到 中下中下
中到去沙田.......... onj!
我個班有女仔=口=!!! 震驚..........
跟住我地返下晏....... 變左一定要唔做份工
跟住聽校長 講下野=口=
走人~等左好耐車 跟住返tc
返到屋企~~梗係訓啦 haha
之後6點起身
去tst 同汁汁 nana 個d食飯........
雖然唔係食d乜好野...
但係成班人坐你到食飯 好好玩的說....
見返好多舊同學 哈..........
之後 又係咁樣 你串我 我串你
而家鐘意玩 met lin =口=!! onj
跟住食完飯~~我地又玩變太野
我地仲整左杯 好好飲ge野
我數下材料先........
奶茶 檸茶 雪糕 奶油 屎油 酸辣汁 春卷 飯 菜 紙巾(有鼻水)
好多好多 唔記得啦!!!!!
汁汁 我 啤啤 差輸左飲!!!!
汁汁輸左~佢飲左好多-口-!!! 我見佢飲得咁好味
我又整左幾淡~~嘩 想死!!!!!!!!
跟住 仲好笑~~ 拎返個春卷出黎
屌!!!! 佢吸晒d水份~跟住 仲要係比人咬過一淡!!! 頂!!!
見到都想死~~
再黎 差!!! pk!!!!!
我輸左~~我要食=口=
我放左入口 吞左好多 但係頂唔順 想嘔
:'(
真係好撚難食囉 我都唔想爆粗
我有拍低嫁-口-!!!
跟住食個d菜 到啤啤輸 哈...
之後我個口成陣味.......... 走
去左 星光大道...
我地企左係個到勁耐 因為汁汁唔開心!!!
佢同nana 去左一邊傾計
我地就狂玩 你打我 我打你 扮葉問 陳真
又滑黎滑去~ 笑死
跟住汁汁ok了~就走啦!!!
一路行 我狂整kaya haha
仲嚇到嘉彤pk 笑死~
跟住去到地鐵 汁汁又唔開心
決定返去飲酒!!!!!!!!!!!!
上左車 濠濠又喊-口-!!!
唉咩事呀..........
又係為左女朋友喊.......
跟住返到去~~就去搵地方坐
汁汁又同佢條女傾數 跟住 見到日康佢地 我就同佢地吹左陣水........
跟住佢地走啦~~汁汁又黎了~
見佢咁樣........我地話去買酒!!
一轉個頭!!!汁汁想自殺!!! onj
肥k 即拉住佢!!!
我地去買酒!!! 一路飲 一路傾計
唔係講笑...我地好似鬧交咁樣傾計
汁汁係到喊~吐苦水 我自己又講到想喊 華焜又喊埋一份=口=!!
狂鬧佢 傻!! 點解要咁樣........後來大家冷靜了 都開始有講有笑
真係未試過有男仔 or 女仔 見我為呢d野喊~~~
但係我同佢地傾到好唔開心 所以我飲左好多
醉到pk!!!! 行路都行唔到 企又企唔到........
返到屋企 沖涼大教訓-口-!!!
今日個日記打到有d亂~~
不過呢d野 自己記係心入面 就ok嫁啦!!!!
|