變大人的日記..
由我17歲到18歲一年ge事 記晒入去~
sungkit0701
暱稱: sungkit
性別: 男
國家: 香港
地區: 離島區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
...........
唉~ 我真係悶到死嫁啦...
我真係悶到想死
冇電腦用=v=
又係衰你自己低b丫!
文章分類
全部 (462)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 462
留言總數: 217
今日人氣: 14
累積人氣: 6541
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 9 月 22 日  星期三   驟雨


有開心 有唔開心~ 分類: 未分類

5點訓 6點起身-口-!!!

因為今日開學禮....

去到沙田..........onj!!

成班低b仔 唔知道邊到有車去沙田咁

我勁累...係車到 中下中下

中到去沙田.......... onj!

我個班有女仔=口=!!! 震驚..........

跟住我地返下晏....... 變左一定要唔做份工

跟住聽校長 講下野=口= 

走人~等左好耐車 跟住返tc

返到屋企~~梗係訓啦 haha

之後6點起身

去tst 同汁汁 nana 個d食飯........

雖然唔係食d乜好野...

但係成班人坐你到食飯 好好玩的說....

見返好多舊同學 哈..........

之後 又係咁樣  你串我 我串你

而家鐘意玩 met lin =口=!! onj

跟住食完飯~~我地又玩變太野

我地仲整左杯 好好飲ge野

我數下材料先........

奶茶 檸茶 雪糕 奶油 屎油 酸辣汁 春卷 飯 菜 紙巾(有鼻水)

好多好多 唔記得啦!!!!!

汁汁 我 啤啤 差輸左飲!!!!

汁汁輸左~佢飲左好多-口-!!! 我見佢飲得咁好味

我又整左幾淡~~嘩 想死!!!!!!!!

跟住 仲好笑~~  拎返個春卷出黎 

屌!!!!  佢吸晒d水份~跟住 仲要係比人咬過一淡!!! 頂!!!

見到都想死~~

再黎 差!!! pk!!!!!

我輸左~~我要食=口=

我放左入口  吞左好多  但係頂唔順 想嘔

:'(

真係好撚難食囉  我都唔想爆粗

我有拍低嫁-口-!!!

跟住食個d菜  到啤啤輸  哈...

之後我個口成陣味.......... 走

去左 星光大道...

我地企左係個到勁耐 因為汁汁唔開心!!!

佢同nana 去左一邊傾計

我地就狂玩 你打我 我打你 扮葉問 陳真

又滑黎滑去~ 笑死

跟住汁汁ok了~就走啦!!!

一路行 我狂整kaya haha

仲嚇到嘉彤pk 笑死~

跟住去到地鐵  汁汁又唔開心

決定返去飲酒!!!!!!!!!!!!

 上左車  濠濠又喊-口-!!!

唉咩事呀..........

又係為左女朋友喊.......

跟住返到去~~就去搵地方坐

 汁汁又同佢條女傾數  跟住 見到日康佢地 我就同佢地吹左陣水........

跟住佢地走啦~~汁汁又黎了~

見佢咁樣........我地話去買酒!!

一轉個頭!!!汁汁想自殺!!! onj

肥k 即拉住佢!!!

 我地去買酒!!! 一路飲 一路傾計

唔係講笑...我地好似鬧交咁樣傾計

汁汁係到喊~吐苦水  我自己又講到想喊 華焜又喊埋一份=口=!!

狂鬧佢 傻!! 點解要咁樣........後來大家冷靜了  都開始有講有笑

真係未試過有男仔 or 女仔 見我為呢d野喊~~~

但係我同佢地傾到好唔開心 所以我飲左好多

醉到pk!!!!  行路都行唔到  企又企唔到........

返到屋企 沖涼大教訓-口-!!!   

今日個日記打到有d亂~~

不過呢d野 自己記係心入面 就ok嫁啦!!!!



2010 年 9 月 20 日  星期一   驟雨


串到pk囉個經理!!! 不屑 分類: 未分類

小弟今日起身

本身都有d累 唔想返工~

不過覺得我就唔做  就是但返埋比佢~~

但係拎起部手提 見到..........

有個留言比我

我一聽

''仆街傑 你今日返唔返 唔返都打返黎啦''

頂佢呀!!!

煩都黎埋...射佢波啦梗係:@!!!

跟住係屋企hea!!!   足一日

同肥k佢地傾 返唔返工個d..........

煩左一日  之後打算訓!!!

但係一想高登!!!

wow!!!大爆炸....

1點幾個陣  有船大爆炸...超勁!!

一爆...好多區都見到有光~

個天  光晒...!!! 幾秒

跟住5點就訓啦



2010 年 9 月 19 日  星期日   晴天


乜台灣打大風咩=口=!! 愉快 分類: 未分類

起身~

睇秋天的童話...好睇:'(

跟住堂細佬黎左

玩wii 同鬥地主!

玩完

上youtube睇低b野

跟住食飯 睇肛門人

之後又睇  星戰!!黑無事 haha!!

睇完~~落街 同肥k 鴻哥 吹水

吹到1點  返左去訓~~



2010 年 9 月 18 日  星期六   晴天


副記又唔返 yo!!! 愉快 分類: 未分類

今日要返1點...

但係都好開心!!

因為副記今日返早 yoyo

今日我真係hea住做  好爽~~

我同肥k 冇啦啦勁想試下食狗糧=口=

拉架~又勁快手!!

跟住一早 收休息室 打啤牌haha!!

輸ge話!!  食個d難食薯片!!!  真係想死 東菜味 onj!!!

好彩 我連win!! 3次 點都唔洗食 haha

之後收工~ 慢慢行返去 就返去

訓教了



2010 年 9 月 17 日  星期五   晴天


經理冇返=] 開心 分類: 未分類

因為琴日早訓左

今日都早起返

成日就係到鬥地主

鬥到5點 返工~ 跟住

返工原路 撞到好多hoyu學生

之後返到去 hea做  咩都hea 經理唔係到

d野搞到勁亂 都唔理...haha

所以一早整好晒 同啊輝個d 入去鬥地主!!!

跟住坐啊輝車 返龜

返到屋企 同細佬食飯

點知條友 唔識死 話佢自己令仔過我 sosad!!!!!

大家評下理啦 唉~~ ^^

訓先  88