一起身~
我啊哥就上左我屋企吞卜...
跟住我就刷牙洗面~
過多陣啊伯黎左我屋企~
到左晏就~比人點落街買啤酒可樂同埋彊 仲有''算''頭
我一個人咩住大3支可樂 抽住2箱酒~
已經冇晒手...
跟住去到街市...先發覺......屎!!!
彊 仲有''算''頭 係邊=口=
我真係咁大個仔 第1次買...
我行去買菜又冇-口- 咩都冇
點知原來係雜貨店...
買完~死下死下咁返去~
都未放低野~
就叫我去買埋蔥... onj!
跟住d堂細佬妹 親戚黎齊~
就同佢地打wii~
跟住食飯...食得好開心
大家都感覺到啊嬤係身邊~佢都好歡喜...
跟住食完飯...就要汁啊嬤間room!
原來收埋收埋好多野~~
跟住汁好~我又要打掃屋企
打完~就落街搵佢地玩~
雖然7月時節~ 但係我驚都未驚過!!!!
跟住玩到3點幾~就返屋企!
最sm係~今日發生左3件 科學解釋唔到ge事!!所以我信相啊嬤一定係我身邊嫁!!! |