又係一早起身!!! 頂頂 累嫁ma
比老豆叫左起身 去食早餐~~
又要冇野食 又要人地食 sosad!
我食完 死返上room 再訓~
訓到10點30 又去食野!!!
因為食完就要返hk嫁啦...
你地話啦~~
一日4餐5餐~唔肥 就奇啦....
跟住條友話~~拿!!呢個係自助蒸汽打邊爐...hk冇得食嫁
我諗有幾勁呀~~
成日都hk食嫁啦...
點知~~~
原來係好那殘忍囉!!!
上圖係一個冇水ge邊爐...
如何冇水!?
用法: 拎d活生生ge食物~~
我老豆拎住d 識行路 識攻擊人ge龍蝦仔諗都唔諗..
(佢仲有生命的)
放晒入去~ 我望住d龍蝦~~比蒸汽強姦地 整死~同熟...
我覺得好好玩- -!! 我拎左好多蝦黎整~d蝦 生猛到會狂跳
我一下放晒入去~琴返個蓋...
d蝦熱到狂彈彈彈....
彈到 卟卟聲~真係好殘忍~
不過好多海鮮食~好正
仲有吳崇日比我表姐 唔小心 整到隻手...傷左 搞到佢食野都食得唔高興~

食完就返hk啦....
一路落到hk onj!?
黑雨!! 我地去個日冇帶姐!!!
我只係一落車 行左5秒~
濕晒...咩事情先
跟住去左姑姐屋企食飯...
但係嬤嬤入醫院~~唉sosad!
食完飯..返屋企 汁野!!
頂~咩野都唔流晒係hotel
我個差電~我個頭cool
唉...洗左好多衫~
跟住去左訓~ |