變大人的日記..
由我17歲到18歲一年ge事 記晒入去~
sungkit0701
暱稱: sungkit
性別: 男
國家: 香港
地區: 離島區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
...........
唉~ 我真係悶到死嫁啦...
我真係悶到想死
冇電腦用=v=
又係衰你自己低b丫!
文章分類
全部 (462)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 462
留言總數: 217
今日人氣: 2
累積人氣: 6529
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 7 月 23 日  星期五   晴天


食屎屎餐廳~ 不安 分類: 未分類

吊!!!我今日要打返4篇日記...佢有2篇打完先同我講...失敗

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!頂 又要重打!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

一起身 諗住今日全日陪老婆~

但係...要出去食飯!! 我啊嬤出院...

跟住同老婆鬧大交~

好彩最後都冇事收埸~~

對唔住/_\

跟住去左奧海城!

堂細佬話想睇史力加3  跟住就入埸睇啦...

大家真係要去睇呀!!好好睇呀

又搞笑又有感人

有睇就知~

個肥仔~叫黎聽下!叫黎聽下

跟住小木偶出賣佢老豆 比人識串左 個鼻又變長~笑到我死!!!

跟住睇完  行左去mk!!!

我o晒咀~乜原來行到嫁= =!!!

我真係今日先知=[

跟住去左屎屎餐廳食飯...

d野真係好屎.................

嘔死~

 

 

 

 

呢2個屎雪糕真係大份到呢~~我2隻手咁大

一開頭以為細細份~~

所以叫左好多 我真係見到o晒....

 

 

 

 

係咪真係超嘔心呢~~

真係好似屎....onj!!

跟住食到飽飽~

就mtr返屋企~一路同吳太傾電話一路坐車

但係我身邊班人講野超大聲

搞到我同吳太傾唔到電話~

跟住返到屋企 汁埋d野 打埋日記...

準備去訓

 



2010 年 7 月 22 日  星期四   暴雨


返港了=] 疲倦 分類: 未分類

又係一早起身!!! 頂頂 累嫁ma

比老豆叫左起身 去食早餐~~

又要冇野食 又要人地食 sosad!

我食完 死返上room 再訓~

訓到10點30  又去食野!!!

因為食完就要返hk嫁啦...

你地話啦~~

一日4餐5餐~唔肥 就奇啦....

跟住條友話~~拿!!呢個係自助蒸汽打邊爐...hk冇得食嫁

我諗有幾勁呀~~

成日都hk食嫁啦...

點知~~~

原來係好那殘忍囉!!!

上圖係一個冇水ge邊爐...

如何冇水!?

用法: 拎d活生生ge食物~~

我老豆拎住d 識行路 識攻擊人ge龍蝦仔諗都唔諗..

(佢仲有生命的)

放晒入去~ 我望住d龍蝦~~比蒸汽強姦地 整死~同熟...

我覺得好好玩- -!! 我拎左好多蝦黎整~d蝦 生猛到會狂跳

我一下放晒入去~琴返個蓋...

d蝦熱到狂彈彈彈....

彈到 卟卟聲~真係好殘忍~

不過好多海鮮食~好正

仲有吳崇日比我表姐 唔小心 整到隻手...傷左 搞到佢食野都食得唔高興~

食完就返hk啦....

一路落到hk onj!?

黑雨!! 我地去個日冇帶姐!!!

我只係一落車  行左5秒~

濕晒...咩事情先

跟住去左姑姐屋企食飯...

但係嬤嬤入醫院~~唉sosad!

食完飯..返屋企 汁野!!

頂~咩野都唔流晒係hotel

我個差電~我個頭cool

唉...洗左好多衫~

跟住去左訓~



2010 年 7 月 21 日  星期三   驟雨


第2天XD 愉快 分類: 未分類

一早起身~

頂~我真係好眼訓呀!!!!

食左早餐~~

就話去行山~ 咩料呀!!行山!?

成皮幾級樓梯...本身真係唔想行 不過真係好有野心想行上去

但係~頂!又曬又熱...整估我咩!!!

大家見唔見~山中間就係我ge目標

行左一半....見到整個城市

上到去啦....累銀死人

 

張相有d 肥haha 唔好介意~~

跟就又食~~因為真係日日都食呀

d野又勁多藥材

小弟頂唔順~流好多鼻血

清遠走地雞=]  爽yy

跟住就爽啦....

去左一個地方

本身入埸個陣 覺得好廢 跟本唔會好睇

點知...............我後悔!!

真係仙界一樣...

 這是我的太歲...唔知咩咩大將軍

明明一路行入去都熱到媽的一樣!!!!

但係入到去....onj!!!!

呢個山洞 以前係有人住嫁!!!!

真係入到去有種好寒ge feeling

好涼 涼過開冷氣好好好好多

 好神秘 令我個心 個high

因為我好鐘意睇呢d怪怪ge石呀 個d~~

真係好令好令好令

一路行落去~個心真係好驚~~

真係令到呢~~如果有機會 我真係想去多次嫁!!!令令令令令

跟住返睇其他野~~

毛東東時代個d

我扮包大人~我咁白 邊似呀haha

跟住又返hotel

去浸溫泉~個到好多個池 咩藥都有~~

牛奶都有 魚仔又有~~

連水上樂園都有~~haha

玩完又食宵夜~~跟住就去了訓

張床唔書服:@!!!



2010 年 7 月 20 日  星期二   晴天


出發出發=] 愉快 分類: 未分類

成晚冇訓呀!

因為未出發先高潮...

講笑咋=]

因為小弟我一訓唔會起身..

跟住6點幾去左 mk集合

上左車

架車就車下車下

我就釣魚中呀中呀~中下中下

架車沖下沖下

沖到

唔知邊到~

第1個地方~

食山水豆腐花=]

真係好好味嫁   個到都幾令=]

 

又中下中下 車下車下

到左高鐵...

哈..我地就坐高鐵14分鐘 時速350km!

但係個私機哥哥 佢自己用左2個鐘...開車上花都

個到真係好令嫁!!唔係講笑

大到喊~同hk機埸一樣...

到左~

 跟住 又車下車下  我又中下中下

到左花花世界~~

wow! 好令呀 d花好香!

我有2張相 好型仔呀 haha!

講笑~

跟住hea左成日 可以去酒店食飯啦....

間野又話5星級~但係.....

不過有一樣野食 我好like!!!!!!

哈哈...原隻黃花雀食~

好殘忍嫁

不過好正....haha

原隻放入口

骨都唔洗two!!!

哈哈...好味好味

食完飯...去左swim

跟住晚上行街街~

見到間野~~~

笑左~

大家一定成日雀!!

跟住去食宵夜...

好累好累~打左比老婆仔

跟住係酒店訓左

 

 



2010 年 7 月 19 日  星期一   晴天


比扭耳仔的第8天xd 開心 分類: 未分類

今日一起身~

就要汁衫啦~

因為我聽日要去女行~~~~~

wow!!! 雖然係好 但係冇得見吳太太

有d唔太高興~

跟住我汁好晒d衫~~

就同吳太太去街街~~

我地去左新知城

佢送左隻domo仔袋比我  開心到我飛起!!!>3<

跟住就去左青春乜乜影貼屎相 sweetsweet!

勁開心 haha

然後去唱k~

我第1次 2人唱k~次次都成班朋友~

跟住我地唱好多愛情歌 haha!!!

唱完k~ 我同老婆去左朗豪坊...

我學d情侶...又電梯低 攬到上去xd

勁幸福囉........

然後我就同佢係mtr 講88...

我超唔寫得囉~唉~因為咁樣一88 

我就要唔知幾多日先見到佢~

因為我要去女行~ 同埋去姑長屋企食飯~~sosad!

唉~我會掛住你嫁啦 吳太太~~我唔係hk 唔準識男仔嫁!!!

仲有應成我個3樣野~一定要做呀  鍚晒你~

好啦....

我會miss 3日ge事~

因為我不在hk啦~~返黎ge時候打返晒每日發生ge事啦

同埋我影ge相ha

仲有仲有~~

吳太太~我諗我唔可以再打我同你d野啦 t ^ t

 

 

 

 

 

因為d讀者睇到爛晒牙同埋糖尿病啦~

好甜呀 haha 3日後再黎睇小弟日記同留言啦~

thx=]