晏就去左映灣新球埸踢波
嘩~真係好大的說....
跟住跑到我好累
到晚上開始驚會考啦
我呢14年學海生涯就要劃上一個唔完美ge句號^_^
仲記得岩岩讀幼稚ge低b吳崇傑 而家~就玩完haha!
14年~就換一張可能得幾分 又可能0分ge沙紙...
唔抵就係唔抵~不過呢14年換到唔少快樂回憶 同做人經驗
由其是我中五D班ge一班同學.... 真係永遠唔會忘記
......仲有仲有多謝教過我ge所有老師......
由聽日開始~再去讀書定係踏入社會 仲係一個未知知數....
雖知~日後條路難行! 不過都要面對~
鬼叫自己食左14年甜野... 真係唔知日後要幾多苦了
最送多首歌比大家第一次擘大眼睇個世界嗰時
Daddy媽咪話做人唔容易
第一次學行跌咗唔止一次
學123去到學ABC
D考試每次都臨急至溫書
......D同學每個都曾經暗戀MISSY
嗰時仲未知粒粒皆辛苦系一回乜嘢事
嗰晚 放榜前一晚 三點三十分都未瞓
聽日有三分定系有十分
凈系知道有不同嘅學歷有不同嘅人生
諗 攬住個枕頭諗
揸住呢個分數 點樣面對老豆 即刻捐入被竇
冚 大被冚過頭 原來諗得多過頭
十九轉眼變咗廿九 發線開始向後 準備三十出頭 |