變大人的日記..
由我17歲到18歲一年ge事 記晒入去~
sungkit0701
暱稱: sungkit
性別: 男
國家: 香港
地區: 離島區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
...........
唉~ 我真係悶到死嫁啦...
我真係悶到想死
冇電腦用=v=
又係衰你自己低b丫!
文章分類
全部 (462)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 462
留言總數: 217
今日人氣: 24
累積人氣: 6503
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 8 月 8 日  星期日   陰晴不定


先晴後 狂雨!! 愉快 分類: 未分類

訓到2點幾~

跟住去到1號打波...

嘩~個埸又爛

我3拍到板=口=! 成隻手咁拍...

啞晒

跟住去左鴻哥屋企解任~

跟住返屋企又解 

~準備訓~因為聽日去報名



2010 年 8 月 7 日  星期六   晴天


因為唔記得打日記~所以唔記得發生過咩事=口= 分類: 未分類

空白

晏就同權打波..

返到屋企 同龍詠湘家姐 傾計

跟住4點...訓



2010 年 8 月 5 日  星期四   陰晴不定


0分的第2天xd 開心 分類: 未分類

一早比葉鴻個電話嘈醒

跟住講左幾句粗口~

我又訓唔返~起身 HEA左一陣

去左食野=口=

食完...又訓=口=

訓到3點幾~

跟住同佢地打信長..............

之後狂閃雷 勁大雨

鴻話想跑步~所以我地雨中狂跑

跑左一個鐘到...返左屋企 沖涼個D

又準備落街...想飲酒...

但係比人放晒飛機=口= 得返我同鴻..

跟住少榮好彩黎左...我地3個一路吹水一路食野一路飲

我飲左3大支百威 暈暈地=口=!

跟住傾傾下 5點幾 就返左屋企

 仲有仲有....我地飲酒個陣

贂條友 同人分手=口=!

個男仔上身咁樣..冇啦啦大叫 海豚音=口=

跟住沖埋黎 以為想同我地打交=口=!

點知又唔知咩事 撞埋d難邊 訓係到喊~

個女仔最好笑就係 行埋左去另外3個男仔身邊

搞到我地都好莫名其妙...

最後好好笑~個男仔訓係到喊 個3條仔 仲向個男仔 揮手say88

kai=口=



2010 年 8 月 4 日  星期三   晴天


哈...14年了 (1995年9月1-2010年8月4日) 愉快 分類: 未分類

一早就起身

因為要返學拎成積表呀

呢張沙紙

有人話影響一生

有人話 廢的...

但係我係全班第2個拎沙紙ge人

我一拎到 唔夠膽望=口=

我簽完個名

華焜叫我睇下...

我.........

見到0分=口=

自己都笑左出黎...

不過都預左嫁啦

雖然唔知點解我連生物都可以0分~

而且好多人 比自己預期低得好緊要...

好多人都不高興~

但係我總係好似冇咩野咁=口=!!

跟住miss lung問我點算... 我都話 下唔知wo

到左晏就....華焜請左一個朋友上鴻哥屋企

佢個朋友.......講完

我地成班都................立志立志

首先讀紀律步隊 再考消防 !!

而且我屋企人都好讚成...........

跟住啊ben哥...話比我知

會考叻 不是叻仔

係香港地搵到錢先係叻仔

佢都係會考0分 但而家20歲就月入皮幾...

串得起!!

所以真係比佢點醒一樣....

就算點難涯 我都要考到消防~

唔會再比人恥笑會考0分~



2010 年 8 月 3 日  星期二   晴天


聽日就知會考幾多分了... 愉快 分類: 未分類

晏就去左映灣新球埸踢波

嘩~真係好大的說....

跟住跑到我好累

 

到晚上開始驚會考啦

我呢14年學海生涯就要劃上一個唔完美ge句號^_^
仲記得岩岩讀幼稚ge低b吳崇傑 而家~就玩完haha!
14年~就換一張可能得幾分 又可能0分ge沙紙...
唔抵就係唔抵~不過呢14年換到唔少快樂回憶 同做人經驗
由其是我中五D班ge一班同學.... 真係永遠唔會忘記
......仲有仲有多謝教過我ge所有老師......
由聽日開始~再去讀書定係踏入社會 仲係一個未知知數....
雖知~日後條路難行! 不過都要面對~
鬼叫自己食左14年甜野... 真係唔知日後要幾多苦了

 

最送多首歌比大家第一次擘大眼睇個世界嗰時
Daddy媽咪話做人唔容易
第一次學行跌咗唔止一次
學123去到學ABC
D考試每次都臨急至溫書
......D同學每個都曾經暗戀MISSY
嗰時仲未知粒粒皆辛苦系一回乜嘢事

嗰晚 放榜前一晚 三點三十分都未瞓
聽日有三分定系有十分
凈系知道有不同嘅學歷有不同嘅人生
諗 攬住個枕頭諗
揸住呢個分數 點樣面對老豆 即刻捐入被竇
冚 大被冚過頭 原來諗得多過頭
十九轉眼變咗廿九 發線開始向後 準備三十出頭