我琴日5點先訓~~
7點就要返工~
我本身唔聽佢電話~~點知啊JOE打去我屋企!!!
我就死死地氣返啦....
返到去~個個都好好笑容
鄧生 啊輝 啊JOE 都想我KEEP住做...
我就HEA下HEA下咁做~因為星期冇咩特別野做!!
所以好爽~ 啊JOE左話我知~ 中秋個晚 林生讚我做野快手 ^^ HAHA
個人爽晒~~真係好爽的說!!
之後HEA到收工
返屋企食飯就訓左~
但係又起返身~~
搞到3 4點先訓
我今日起身都好晏了!
啊超仲晏~~
搞到5點幾先入黎~幫我整機
但係...都係整唔到...叫埋智傑黎!!! FK!!
都係整唔到....
咁為有拎去保養呀個D啦~~ 但係太夜了
我又要返工-口-!! 應成左人呀MA! 冇計啦!
跟住就返工~
我發覺自己都好快手...
仲教新仔做野 HAHA!!!
之後又放工返屋企
但係星期日我唔想收夜...所以我打左比啊JOIE同佢轉~~
今日一起身~
就約啊超出黃金...
我一早出左去自己街行陣街街...
跟住等啊超出黎...就買電腦
條友都話啊超...勁 超低價 可以整到部咁GE機HAHA
後來我揀左粉紅機身 HAHA
返到東涌~~
點知~~整唔到ONJ!!!
因為啊超話差一舊野!! 轉電GE野唔知咩黎
咁佢應成我第2日幫我買返
之後同佢打左陣WII 佢狂輸 HAHA
之後就走左~
我都再搶鈿佬部腦黎玩 了
我一起身~
同佢地打左好多埸信長~
之後 打返百街 話唔做!!! 我勁有勇氣 哈哈
跟住6點幾~ 去左踢波
真係好耐冇踢過啦我~~~
我踢左幾步 都冇晒力sosad!!!!!!
之後~ 踢完 返屋企食飯 玩電腦
就準備訓啦....
我起身~~唉中節
但係我自己kaikai下去返工
返到去~ d工友見到我
估唔到唔係鬧我~~因為我射左幾日波
反而讚我乖仔~返左黎個d
估唔到.....真係冇人返工
變左我一個做晒d野=口=!!!
拉全埸架 凍野 都係我 爽到-口-!!!
好辛苦 做到11點收工~~
同鴻哥去左柒仔食野~
跟住食完返屋企~~
又落街玩~~~
我都唔知有咩玩 又唔人約我放火 不爽~
打算去搵啊超佢地玩 見左一面之後
冬古叫我搵佢玩 所以我就去左
搵佢地玩~~ 好好玩囉
又係玩d變太野 haha!
跟住玩打交呀個d
之後汁汁 同肥k 返屋企~~
我就同佢地玩到5點幾~~
去左柒仔 食野~開餐咁樣.......哈 我食到1蚊都冇晒!!!
好肚咁樣返富東
好onj地~又係富東撞到啊譚...跟住同佢地傾計傾到天光
返去又訓唔雀...6黎6去~
6 6下 訓了~
第1次唔玩囉....真係乖到呢!!!
最重要係酒都冇飲過~