變大人的日記..
由我17歲到18歲一年ge事 記晒入去~
sungkit0701
暱稱: sungkit
性別: 男
國家: 香港
地區: 離島區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
...........
唉~ 我真係悶到死嫁啦...
我真係悶到想死
冇電腦用=v=
又係衰你自己低b丫!
文章分類
全部 (462)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 462
留言總數: 217
今日人氣: 29
累積人氣: 6508
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 9 月 26 日  星期日   晴天


5點訓 7點返工=口=!!! 疲倦 分類: 未分類

我琴日5點先訓~~

7點就要返工~

我本身唔聽佢電話~~點知啊JOE打去我屋企!!!

我就死死地氣返啦....

返到去~個個都好好笑容

鄧生 啊輝 啊JOE 都想我KEEP住做...

我就HEA下HEA下咁做~因為星期冇咩特別野做!!

所以好爽~ 啊JOE左話我知~ 中秋個晚 林生讚我做野快手 ^^  HAHA

個人爽晒~~真係好爽的說!!

之後HEA到收工

返屋企食飯就訓左~

但係又起返身~~

搞到3 4點先訓



2010 年 9 月 25 日  星期六   晴天


部腦都係整唔到.... 鬱悶 分類: 未分類

我今日起身都好晏了!

啊超仲晏~~

搞到5點幾先入黎~幫我整機

但係...都係整唔到...叫埋智傑黎!!! FK!!

都係整唔到....

咁為有拎去保養呀個D啦~~ 但係太夜了

我又要返工-口-!! 應成左人呀MA! 冇計啦!

跟住就返工~

我發覺自己都好快手...

仲教新仔做野 HAHA!!!

之後又放工返屋企

但係星期日我唔想收夜...所以我打左比啊JOIE同佢轉~~



2010 年 9 月 24 日  星期五   晴天


買老婆返屋企~~ 開心 分類: 未分類

今日一起身~

就約啊超出黃金...

我一早出左去自己街行陣街街...

跟住等啊超出黎...就買電腦

條友都話啊超...勁 超低價 可以整到部咁GE機HAHA

後來我揀左粉紅機身 HAHA

返到東涌~~

點知~~整唔到ONJ!!!

因為啊超話差一舊野!! 轉電GE野唔知咩黎

咁佢應成我第2日幫我買返

之後同佢打左陣WII  佢狂輸 HAHA

之後就走左~

我都再搶鈿佬部腦黎玩 了

 



2010 年 9 月 23 日  星期四   微雨


我今日好有勇氣 打比佢話唔做.... 愉快 分類: 未分類

我一起身~

同佢地打左好多埸信長~

之後 打返百街 話唔做!!! 我勁有勇氣 哈哈

跟住6點幾~ 去左踢波

真係好耐冇踢過啦我~~~

我踢左幾步 都冇晒力sosad!!!!!!

之後~ 踢完 返屋企食飯 玩電腦

就準備訓啦....



中秋節 第1次唔玩火= =! 開心 分類: 未分類

我起身~~唉中節

但係我自己kaikai下去返工

返到去~ d工友見到我

估唔到唔係鬧我~~因為我射左幾日波

反而讚我乖仔~返左黎個d

估唔到.....真係冇人返工

變左我一個做晒d野=口=!!!

拉全埸架 凍野 都係我 爽到-口-!!!

好辛苦 做到11點收工~~

同鴻哥去左柒仔食野~

跟住食完返屋企~~

又落街玩~~~

我都唔知有咩玩 又唔人約我放火 不爽~

打算去搵啊超佢地玩 見左一面之後

冬古叫我搵佢玩  所以我就去左

搵佢地玩~~ 好好玩囉

又係玩d變太野 haha!

跟住玩打交呀個d

之後汁汁 同肥k 返屋企~~

我就同佢地玩到5點幾~~

去左柒仔 食野~開餐咁樣.......哈 我食到1蚊都冇晒!!!

好肚咁樣返富東

好onj地~又係富東撞到啊譚...跟住同佢地傾計傾到天光

返去又訓唔雀...6黎6去~

6 6下 訓了~

第1次唔玩囉....真係乖到呢!!!

最重要係酒都冇飲過~