今日一起身~
堂哥係我屋企
跟住仲同我講...晚上book左埸踢波
到左晚上~ 我就行去球埸啦
行到死死下~ 點知取消左!!!!
我同堂哥坐專車返富東...
跟住晚上~~打算乖乖地 早訓
但係吳宇話落街~ 濠濠又入黎
咁我就冇訓-口-
又去左''油''局個邊坐係到玩
勁低b囉
為左賭屎豪情 咩王牌個d
嘈左成晚
乜都嘈一餐...
跟住玩跳樓梯
第1個跳完話痛嫁啦...
第2個又話唔信 又跳
點知又好痛
跟住汁汁跳~我拉住佢話唔好呀 真係會整到
點知佢唔跳~我又鬼上身咁樣 又去跳
跳左2次=口=!!
跳完.....................................................
我隻腳腫左囉
頂onj!
跟住送濠濠上車 大家就返屋企訓啦
我仲要返工嫁sosad!
|