變大人的日記..
由我17歲到18歲一年ge事 記晒入去~
sungkit0701
暱稱: sungkit
性別: 男
國家: 香港
地區: 離島區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
...........
唉~ 我真係悶到死嫁啦...
我真係悶到想死
冇電腦用=v=
又係衰你自己低b丫!
文章分類
全部 (462)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 462
留言總數: 217
今日人氣: 13
累積人氣: 6540
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 9 月 11 日  星期六   微雨


第1次返早.... 疲倦 分類: 未分類

8點就返到去~

因為早上冇咩人 好hea咁散貸

散到11點幾~ 

之後去拉板..

拉板真係好那辛苦!!!!!

拉完~~又返去散貸

去食飯...撞到堂哥

原來佢同車仔面肥佬好熟...

車仔面肥佬又同我好熟...

肥佬知道 佢係我堂哥 都啞晒

之後話世界真係細=口=!!!

食完飯

跟住林生又返黎了

不過佢今日冇屌過我^^

不過佢狂點我做野

明明我收工嫁啦...又要我做野

不過我超快手...我自己都未試過咁快散 咁多野~

收工~同肥k返去

我一返到屋企 又係諗都冇諗

死上張床... 訓左!!

 



2010 年 9 月 10 日  星期五   微雨


放假x2 開心 分類: 未分類

一起身~ 濠濠就訓係地下

佢轉腳ge時候踢到我!!!

我以為佢有心啦...

點知條pk! 訓教個樣笑淫淫咁  9成發緊咸夢

之後我同佢去m記食野返去食...

食完~入房  又訓

2點幾起身~ 出mk玩

我自己去交電廢啦...點知比龜捉

跟住又去m記食野~

食完就出街啦...

又係咁樣  你串我 我串你~ 到mk!

一開波...去金魚街買野

之後去睇有咩戲睇....

想睇ge  3D食J魚

要18...我地個個都....

所以轉睇冰峰36小時~~

但係未開埸 所以去買眼鏡

同貼屎相~~

勁好笑囉!!! 又遲到 又唔識用部機 成班大6仔...

返到去戲院 遲晒到

不過

正!!! 好好睇.... 又慘又血

我認為=口=!!!

之後睇完 就返東涌 

返到去~

又係食m記....=口=!!

又係m記撞到啊銘

跟住...返屋企 我諗都冇諗 訓左

佢地仲叫我去打波=口=...

我起身個陣  勁大雨囉

onj

 



2010 年 9 月 9 日  星期四   雷雨


放假... 愉快 分類: 未分類

起身~

冇野做=口=!!

晚上的時候

濠濠入左東涌 上左我屋企

打左陣wii 佢狂輸囉 haha

跟住又勁多小生物入屋=口=!!

之後落街吹水

試''新''酒...

飲到3點幾~ 濠濠就上左我屋企訓

跟住我同佢上fb搵令女 haha

之後佢話鬥地主

我就去訓了~



2010 年 9 月 8 日  星期三   雷雨


onj大雨都喊囉 不安 分類: 未分類

我今日好累...因為琴日玩到好夜

跟住今日就遲佢到~~

返到去比人話左幾句死仔 haha

跟住今日一樣...又比人狂鬧...我一於

聽唔到...乜都唔知

今日得焜同我返工囉~onj

做死人

又唔放飯wo!

跟住我汁狗糧個陣=口=!  陣味好香 搞到我好肚餓-口-!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

好彩我定力好咋...

跟住同焜去食飯  食完又做到死死下

返工個陣都好好地

一路同濠傾電話

但撞到勁多人 日康 啊梁 吳宇=口= 好無奈

一返到去~嘩 落狗屎咁樣!!

d閃電 真係閃盲人嫁

d雷聲嘈到好多人都訓唔到....

haha! 我冇有怕~ 總想叫外賣悿呀!!!

跟住同人傾電話 haha 傾到好夜...

之後我好肚餓..又懶得煮  所以去訓了=口=



2010 年 9 月 7 日  星期二   晴天


又day off 爽!! 愉快 分類: 未分類

今日一起身~

堂哥係我屋企

跟住仲同我講...晚上book左埸踢波

到左晚上~ 我就行去球埸啦

行到死死下~ 點知取消左!!!!

我同堂哥坐專車返富東...

跟住晚上~~打算乖乖地 早訓

但係吳宇話落街~ 濠濠又入黎

咁我就冇訓-口-

又去左''油''局個邊坐係到玩

勁低b囉

為左賭屎豪情  咩王牌個d

嘈左成晚

乜都嘈一餐...

跟住玩跳樓梯

第1個跳完話痛嫁啦...

第2個又話唔信 又跳

點知又好痛

跟住汁汁跳~我拉住佢話唔好呀  真係會整到

點知佢唔跳~我又鬼上身咁樣  又去跳

跳左2次=口=!!

跳完.....................................................

我隻腳腫左囉

頂onj!

跟住送濠濠上車 大家就返屋企訓啦

我仲要返工嫁sosad!