變大人的日記..
由我17歲到18歲一年ge事 記晒入去~
sungkit0701
暱稱: sungkit
性別: 男
國家: 香港
地區: 離島區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
...........
唉~ 我真係悶到死嫁啦...
我真係悶到想死
冇電腦用=v=
又係衰你自己低b丫!
文章分類
全部 (462)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 462
留言總數: 217
今日人氣: 14
累積人氣: 6493
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 8 月 17 日  星期二   晴天


始終都係好掛住你~ 鬱悶 分類: 未分類

又係成晚冇訓...

到6點...訓左~

12點起返身~

見到啊嬤多左個香爐位~諗都唔諗上支香比嬤嬤

跟住~~要汁啊嬤間房d野啦

因為唔可以比嬤嬤留戀....

所以佢ge野要扔~

''唔知大家有冇試過比啊媽叫汁下自己d唔要ge野

個種feel 就係~你拎一樣...見到好想留低 又唔扔

拎第2樣...又係咁

第3 又係~好唔寫得要扔

最後就變左又係一樣都扔唔到''

但係我同老豆已經開好晒~入晒落膠袋...

我個心好痛~呢d野 有d我都有份買....一扔就冇~

老豆見到我個樣...都唔想扔 所以我老豆就做一次醜人

我都知老豆~佢係好唔想咁做.... 唉

我d文筆 唔好...可能表達唔到我想講咩...表達唔到要扔一d 你永遠拎唔返ge野 係好心痛

跟住~扔完 我都係玩我部腦

見到表姐一句留言

其實啊嬤最鍚係 ''吳崇傑''

因為我係同佢住得最耐ge孫  我又經常同佢玩 引佢笑

而家諗起都好心痛~

跟住去左拎wii手制~

再去打波...

我好耐冇去啦...打得麻麻地 因為成日太夜訓........

之後返屋企~

太累啦....我訓到2點幾 起身~ 先打返日記~

 不過今日~我感覺到你ge存在

感覺到你係我身邊~ .......

希望呢個感覺係永遠



2010 年 8 月 16 日  星期一   陰晴不定


我真係好掛住你~ 不安 分類: 未分類

我成晚都訓唔雀...

一合埋眼就係你同我ge回憶...

我好多野好想同你講 好想話比你知

同你分享...

可惜我冇晒呢個機會~ 

離開就係離開~ 希望你感覺到我對同你講ge野~

我真係雀唔到~ 開電腦搵野散心~

跟住就睇 反豆奇兵3

一路同 miss C sms 一路睇

跟住睇完又去訓~終於係訓得雀啦...

不過~個天突然又大風 又大雨~

唉~又諗起啊嬤~

唔知啊嬤做緊咩~係邊到呢!?

慢慢就訓雀左~

一起身又食野~

今日開始有唔同啦...

唔洗再去醫院~

我玩左一陣電腦~好累 又訓

起身又食~

跟住教低b ming整電腦~

準備又訓~

~~~~

啊嬤~你而家點樣呀?! 過得好唔好呀?!

我真係好掛住你...........



2010 年 8 月 15 日  星期日   晴天


8月15日~我永遠都記得呢一日 傷心 分類: 未分類

都係好似平時咁起身~

我起左身~ 開住電腦

睇電影~跟住玩wii

..........................

老豆突然收到一個電話~佢聽緊個陣 樣都變埋~

我心諗...真係all撚抄粉!

我岩岩起身~只係刷左牙!!

我太驚~ 乜都唔倏 換衫雀褲~跑出去~~

即跑到mtr! 突然比我見到 毒男 鄭咩咩....

我冇時間同心情同佢影相~

我沖入mtr 等開車~

我一路等佢到~一路覺得點解今日咁耐咁ge~

我到油麻地~表妹打比我~

:啊婆 走左啦~

我都唔知講d咩好~

個心又喊唔出~但係好驚

我一到左敦~跑出去 上的士~

差d唔夠氣講 去e利沙伯醫院~

一去到~我又跑~跑上樓梯...

我就禁鐘...同護士講

我就入去~~

一見到啊嬤~好安長咁訓左係床~

我個心~好痛好唔寫得~!!

喊左出黎..... 跟住見到每個屋企人都喊~ 真係好心痛

慢慢~我收服到心情~ 再行埋啊嬤身邊~摸佢塊面~我呢世仔都唔會唔記得

個一秒ge感覺 我又忍唔住 再喊~~  唉~~

(其實我打少左好多細節~ 不過我永遠記係心入面

冇啊嬤就冇我爸 就冇我~17年就睇住我大~

細個成日激到佢喊~

大個開始識珍惜~而且知道啊嬤最鍚就係我~ 令我更加心痛)

之後~送啊嬤上架殮房車~再入殮房

就上的士去姑姐屋企食飯...

跟住 食完~我屋企d人 又坐車~返東涌...

一路返ge時候~一路叫住啊嬤跟住我地~ 帶你返東涌

話晒啊嬤都住左係到~10幾年~

跟住幫老豆手 搞埋神台d野~ 最後帶到啊嬤返黎~

而家好累~沖涼 之後去訓~

仲有~我送比你ge平安包~

我都帶埋返屋企啦啊嬤...

以後見佢佢就等於你~

永遠~keep住



2010 年 8 月 14 日  星期六   晴天


嬤嬤的身體都開心變差了~ 鬱悶 分類: 未分類

又係咁樣...

起身~

食野~玩一陣電腦

就去醫院~

今日啊嬤講到野~不過要用好多力~~

見到佢好辛苦我都好想喊~

跟住嬤嬤唔知咩事~~

個心跳得好返~

最高有1分鐘171下~

keep係15幾~

我地成家人都好驚~

佢好痛~ 我摸下都唔得

我最後係面到 鍚左一下~ 佢都係感到好痛

之後我就走~

去姑姐屋企食飯...

跟住食得好不高興

跟住返東涌...

我同細佬嘈左一獲...搞到老豆好煩

跟住算~日日都咁夜訓~所以我都早訓了

 



2010 年 8 月 13 日  星期五   晴天


我今日忍到呀...冇喊!! 不安 分類: 未分類

今日都係咁...

起身

食飯

去醫院~

今日啊嬤都係咁....

冇晒feel 見到你咁 真係好心痛~

不過我忍住~

因為喊乜鬼!!

啊嬤 你一定會好返嫁ma!!!

我仲拎埋我送比啊嬤ge平安包!!  一定一定無事

跟住同細佬返東涌...

點知冇帶key!!!

好彩~大啊哥未走~

有門入~跟住 

返到去 聽歌~

<<嬤嬤>>

真係好好聽~聽到我好想喊

跟住同人傾msn!

有人問我生bb ge問題 搞到我笑左好耐

跟住同濠濠 啊彤傾計

之後打算去訓~