又係成晚冇訓...
到6點...訓左~
12點起返身~
見到啊嬤多左個香爐位~諗都唔諗上支香比嬤嬤
跟住~~要汁啊嬤間房d野啦
因為唔可以比嬤嬤留戀....
所以佢ge野要扔~
''唔知大家有冇試過比啊媽叫汁下自己d唔要ge野
個種feel 就係~你拎一樣...見到好想留低 又唔扔
拎第2樣...又係咁
第3 又係~好唔寫得要扔
最後就變左又係一樣都扔唔到''
但係我同老豆已經開好晒~入晒落膠袋...
我個心好痛~呢d野 有d我都有份買....一扔就冇~
老豆見到我個樣...都唔想扔 所以我老豆就做一次醜人
我都知老豆~佢係好唔想咁做.... 唉
我d文筆 唔好...可能表達唔到我想講咩...表達唔到要扔一d 你永遠拎唔返ge野 係好心痛
跟住~扔完 我都係玩我部腦
見到表姐一句留言
其實啊嬤最鍚係 ''吳崇傑''
因為我係同佢住得最耐ge孫 我又經常同佢玩 引佢笑
而家諗起都好心痛~
跟住去左拎wii手制~
再去打波...
我好耐冇去啦...打得麻麻地 因為成日太夜訓........
之後返屋企~
太累啦....我訓到2點幾 起身~ 先打返日記~
不過今日~我感覺到你ge存在
感覺到你係我身邊~ .......
希望呢個感覺係永遠
|