變大人的日記..
由我17歲到18歲一年ge事 記晒入去~
sungkit0701
暱稱: sungkit
性別: 男
國家: 香港
地區: 離島區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
...........
唉~ 我真係悶到死嫁啦...
我真係悶到想死
冇電腦用=v=
又係衰你自己低b丫!
文章分類
全部 (462)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 462
留言總數: 217
今日人氣: 32
累積人氣: 6511
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 8 月 2 日  星期一   晴天


死啦...空白左一日唔太記得8月3發生咩事 愉快 分類: 未分類

如果冇記錯...

起身

跟住訓

左幾個鐘..

出mk拎wii

跟住玩左一陣

睇電影又訓=口=



2010 年 8 月 1 日  星期日   酷熱


先去清水灣..再後入荃灣!! 開心 分類: 未分類

一早起身

去左鐨石山集合=口=!!

我拎埋把死左ge吉他比表姐

其實我心諗...我住東涌點解唔去中環轉車去淺水灣呢!?

點知~原來去清灣 好彩我冇懶醒-口-!

我啊叔買埋隻橡皮艇 真係可以成個人訓入去!!

之後我就訓入去 用對手當係長 餐下餐下出去防沙網...

跟住就自己浮下浮下 浮左幾個鐘...一路曬太陽 一路聽海聲

我成日都冇乜點游...因為我有隻橡皮艇haha

跟住走了~沖埋身 我換晒衫 坐係到等d屋企人啦

望出海~先知原來

原來................................

我部手機好清呀haha 同埋我d頭髮都好長下

講笑...原來呢到日落好令^_^!

之後我就要飛車去荃灣打邊爐...

真係一頭一尾 坐車坐到死!

跟住又比人老點行錯好多路...哈

終於到了!

我地好肚餓...狂食狂食狂食

一路睇港姐一路笑

係咁數人身材

我好嬲囉...明明有幾個幾令女的!

點解可以輸  由其是個季軍 咩思明 吊!做馬ge!!!!

我地打飯個陣 又狂性so妖個啊姐 勁好笑~

食到11點幾  我地點左ge蝦 狂冇黎 點左好多次

跟住我地問人啦

唔該~點解我地點ge蝦冇黎ge!?

個啊姐答 幾點呀而家 收晒啦

我地成班狂串佢=口=

哦!?d蝦要訓嫁?!

佢啞晒...

哈...跟住差唔多食完 我地就走~去左南豐打機

勁kai囉~

首先玩灣岸...

狂玩!!跟住見到21點機開返~又狂玩

跟住我同濠濠汁到d金幣~

就去左跑馬! 狂輸=0=

跑到大家晒錢ge時候!

大家都打算走

啊道...又汁到一個

佢令轉身想入錢落部馬機ge時候

我大叫 唔好呀!!!

佢就入左=口=

因為我岩岩同濠濠玩ge時候都比呢部機食左錢 部野壞的...

諗住可以玩啦~點知佢一下 又唔洗玩=口= 真係超低b

我地就好可憐咁去搭n31返東涌啦~

一落到樓下~見到有車 我地7條友 on狗狗

係咁跑 狂跑 個司機望住我地 跟住開車=口=

我地狂粗爆 哈哈...跑到大家成隻狗咁樣..

通宵車好那耐的!!

我地打算坐泥猛的! 就走問d正常的士

個的士佬少我地我地傻...哈 咁又係人地開正常車

我地問佢 開唔開犯法車! 跟住有一架黎同我地講  20蚊 返唔返東涌

但係我地7條友~

所以決定放低2個....

好對佢地唔住~跟住返屋企 沖涼 玩左陣電話就訓啦...



2010 年 7 月 31 日  星期六   晴天


估唔到日記咁就打左1個月...仲有11個月 愉快 分類: 未分類

如常地一起身

食飯 打機~

但係今日我同miss龍 ge msn對話

真係笑死我~_~

kit:   啊lung你8月4比返張野我(紀念冊張紙=口=)

lung:   嗯  好呀

kit:  乖  抵鍚xdxd

見你咁抵鍚 請你食精

[我係想打請你食糖...火口7=糖   火月7=精]

[囧~我打錯字 仲要錯到好勁=口=]

跟住我

kit:  頂頂頂頂頂  打錯打錯打錯!!! 唔好吳會 唔好亂諗~_~!

跟住啊lung係到 笑囉=口=!!!

真係好低b~~

之後去打藍天打波...今日不順手

而且狂篤旦~~好痛

跟住返屋企又打機~

準備去訓^_^



2010 年 7 月 30 日  星期五   晴天


墨香~鬧交 同墨香 分類: 未分類

今日琴晚做好晒d家務

連老豆冇叫都做埋...

所以佢今朝...唔叫我起身食早起

haha

訓到唔起得幾點...

起身 墨香墨香

跟住去鴻哥屋企 墨香墨香

之後換衫

打波打波打波

打完返去 墨香左一陣

就同佢鬧交鬧交鬧交

跟住我就去訓

好悶的一天~



2010 年 7 月 29 日  星期四   時晴時雨


工人走佬XD 分類: 未分類

今日一起身

就係堂細佬屋企~

跟住同我細妹睇左勁耐兒童台

真係好低b=3=! 飛天小女警 我細個成日睇

而家=w=!!! sosad!

跟住睇完~就行落去順手拎野比表姐

跟住就mtr返東涌!

跟住返到東涌...嘩工人仲未返ge?

屋企又亂到pj!!!

跟住汁左一陣

鴻哥約我打波....

我就換衫去打波

我真係進步得好快~~

我真係勁左好多 射又準~藍底又冇問題haha!

連小白都 wowwow聲...

哈...跟住先好笑

對面勁大舊黑雲...

都唔洗10秒~

有一陣真係冷風吹埋黎!

真係凍到呢好似冷氣呀!唔知大家有冇試過

跟住個天就變晒~勁大風

我同鴻哥 小白 肥狗...din左成個傻佬咁

又跑又走~勁好笑wo!

跟住就返屋企啦.....

工人仲未返~haha

睇姐係表示...佢唔再做啦...

咁老豆返左黎...

問下老豆~原來條仆...返左印尼結婚

我笑左~ 炸炸弟話想返印尼一個月 點知 哈...

我覺得我屋企唔雖要佢啦...因為我地3兄弟真係識汁屋 煮野食個d

加上~佢真係賤的說...偷我啊嬤錢 成日鬧我啊嬤..

我呀!係細個唔識野 先會鬧自己啊嬤之外

我而家當神咁8嫁!! 佢真係狗膽

咁跟住~

有人呃我~令我心情不爽爽  唉....

算!我大把家務要做...

原來心情唔好可以做家務嫁

跟住再同細佬大汁屋~~勁整齊囉haha

之後...見累想訓

不過我打日記呢即~

個心係好亂.......................................................

 

 

因為我好想食野呀=0=!!

但係食左又會肥

唔食就會好肚餓...

點算好!!!!!!!!!!