一早起身
去左鐨石山集合=口=!!
我拎埋把死左ge吉他比表姐
其實我心諗...我住東涌點解唔去中環轉車去淺水灣呢!?
點知~原來去清灣 好彩我冇懶醒-口-!
我啊叔買埋隻橡皮艇 真係可以成個人訓入去!!
之後我就訓入去 用對手當係長 餐下餐下出去防沙網...
跟住就自己浮下浮下 浮左幾個鐘...一路曬太陽 一路聽海聲
我成日都冇乜點游...因為我有隻橡皮艇haha
跟住走了~沖埋身 我換晒衫 坐係到等d屋企人啦
望出海~先知原來

原來................................
我部手機好清呀haha 同埋我d頭髮都好長下
講笑...原來呢到日落好令^_^!
之後我就要飛車去荃灣打邊爐...
真係一頭一尾 坐車坐到死!
跟住又比人老點行錯好多路...哈
終於到了!
我地好肚餓...狂食狂食狂食
一路睇港姐一路笑
係咁數人身材
我好嬲囉...明明有幾個幾令女的!
點解可以輸 由其是個季軍 咩思明 吊!做馬ge!!!!
我地打飯個陣 又狂性so妖個啊姐 勁好笑~
食到11點幾 我地點左ge蝦 狂冇黎 點左好多次
跟住我地問人啦
唔該~點解我地點ge蝦冇黎ge!?
個啊姐答 幾點呀而家 收晒啦
我地成班狂串佢=口=
哦!?d蝦要訓嫁?!
佢啞晒...
哈...跟住差唔多食完 我地就走~去左南豐打機
勁kai囉~
首先玩灣岸...
狂玩!!跟住見到21點機開返~又狂玩
跟住我同濠濠汁到d金幣~
就去左跑馬! 狂輸=0=
跑到大家晒錢ge時候!
大家都打算走
啊道...又汁到一個
佢令轉身想入錢落部馬機ge時候
我大叫 唔好呀!!!
佢就入左=口=
因為我岩岩同濠濠玩ge時候都比呢部機食左錢 部野壞的...
諗住可以玩啦~點知佢一下 又唔洗玩=口= 真係超低b
我地就好可憐咁去搭n31返東涌啦~
一落到樓下~見到有車 我地7條友 on狗狗
係咁跑 狂跑 個司機望住我地 跟住開車=口=
我地狂粗爆 哈哈...跑到大家成隻狗咁樣..
通宵車好那耐的!!
我地打算坐泥猛的! 就走問d正常的士
個的士佬少我地我地傻...哈 咁又係人地開正常車
我地問佢 開唔開犯法車! 跟住有一架黎同我地講 20蚊 返唔返東涌
但係我地7條友~
所以決定放低2個....
好對佢地唔住~跟住返屋企 沖涼 玩左陣電話就訓啦... |