冇咩特別~
今日一早起身~去mk中女社搞回咩証
7點就起身~真係累死人啦!!!
跟住去左kai下kai下整完~同細佬去陽光網吧打機
我同佢玩左一個鐘...
玩完落mtr走啦....點知記起!!!我唔記得拎眼鏡
我就蝕左7蚊 上返去搵啦...
仲kai就係~搵唔到呀!!!
咁我又蝕多38蚊~~嗚嗚 好慘
再比多7蚊坐mtr~~
返到TC...係屋企訓左陣 訓訓下好鬼凍wo~
原來我老豆太好心 幫我開冷氣...我o晒...
跟住起身~同鴻哥去左藍天 同肥k 肥燦 標標 小白個d打波...
小弟明明係足球員...點解會打波嫁= =?
打到成身汗~~就返屋企沖涼食飯
都係老豆煮飯...因為工人走左 sosad!!!
我又要自己做家掃...又出世到而家 都係有工人~乜都唔洗做嫁!!!
跟住過左一陣!!
荷蘭對巴西
上半埸巴西d球員好似未食野ge野獸一樣... 超勁!! 1比0
跟住下半煬~haha! 龍門失低b波 再紅牌出埸....wow!!!輸多粒
2比1完埸~~有人開心有人愁...輸死d賭波人(今埸冇買)
估唔到巴西咁樣出局 唉...意大利 法國 都係雀住藍色出局...
唔知阿根佬會點.... 不過死埋仲好~我ge西班牙就上!!
今日打住咁多先~好累=]
|