變大人的日記..
由我17歲到18歲一年ge事 記晒入去~
sungkit0701
暱稱: sungkit
性別: 男
國家: 香港
地區: 離島區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
...........
唉~ 我真係悶到死嫁啦...
我真係悶到想死
冇電腦用=v=
又係衰你自己低b丫!
文章分類
全部 (462)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 462
留言總數: 217
今日人氣: 19
累積人氣: 6498
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 7 月 8 日  星期四   酷熱


miss左琴日... 今日打返晒... 愉快 分類: 未分類

7月7日....

我又唔知咩事10點起左身

咁我一起身~都按日照ge次序

沖涼...但係今日沖涼太累啦

因為我平時個wc都放左一張(鄧)

咁我見累...梗係坐住黎沖嫁啦~

我一坐落去....

斷開左2邊....我....

..............

唔通肥成咁...

其實唔係...因為張野本身都就講88..

所以比我老豆打入冷宮...放左係入面

跟住長期比水整住~梅晒

咁我都有少少罪惡感..行返入room

點知..... 我發雞盲...

cut斷左圖網電腦條電線= =!! 要人黎整!!

勁onj囉...呢次真係比老豆 少...

少完係屋企打機打機打機~打到晚上

去左藍天7仔飲酒...傾左一陣計

  

跟住買左好多野食殺上我屋企睇波....

都好彩班大帝...冇將我屋企反轉!!

2點30準時開波

西班牙對德國

最後西win1比0 haha

西班牙  goal西班牙  goal西班牙  goal西班牙  goal西班牙  goal西班牙  goal西班牙  goal西班牙  goal西班牙  goal西班牙  goal西班牙  goal西班牙  goal西班牙  goal西班牙  goal西班牙  goal西班牙  goal西班牙  goal西班牙  goal西班牙  goal西班牙  goal西班牙  goal西班牙  goal西班牙  goal西班牙  goal西班牙  goal

 

哈哈...超開心囉

決賽  荷蘭對西班牙

呢張相點解...自己諗啦 haha

跟住睇完波~佢地走晒 我就汁屋~~好累好累好累咁汁

汁到7點...可以訓啦 不過訓到11點又起身  自動波...真係凸

訓得個一陣~唉~

咁跟住又打機打機~~~

打完沖多個涼 去左汁汁屋企玩~

因為太熱啦...我地乜衫褲都冇雀 

d相唔po上黎啦~ 嚇親人 haha=]

佢地又要成日嘈交wo!  望住濠濠同肥k

唔雀衫褲拎菜刀打交~真係笑死人

打完交~去左m記食野~

我地食完走個

  肥k囉....

狂摸我patpat 又話大家都係基 怕咩

比一個姐姐聽到   狂恥笑我地=[ sosad!

比佢摸完~就去打波

好曬呀~搞到個個都唔想跑~

跟住就返屋企~ 沖涼玩電腦

準備又訓- -!! 因為真係好累呀 

好啦~~今日呢篇係長dd  因為係2日ge事 多謝大家細心收看...

聽日再打~我要堅持  我要打多357日 加油加油

 

 

 

 

 

 

 



2010 年 7 月 6 日  星期二   酷熱


日日自動波..10點就起身 又訓唔到晏教 sosad 疲倦 分類: 未分類

又係10點起身...

雖然話早起身係件好事!!

不過.....好累嫁~

跟住望住老豆一起身所有野佢做晒...

一陣又要返工wo~ 所以等佢返工之後 自己做晒屋企ge所有野~

做完之後好累呀~

跟住睇數碼暴龍03...

睇左2集好累~去訓 又訓唔到...

跟住起身同鴻佬打信長~比佢sm!囉:@

打完就去左打波...哈哈我叫做籃底之鬼!

雖然係-6~不過幾搞笑

打完波 返屋企~ 又要做家務~

跟住我抄飯比2個鈿佬食啦..

我抄飯又幾好味嫁wo haha!!!

煎多幾塊豬8... 好彩大快活學ge野~係有用!!!

跟住食完飯!! 我個細細佬同女仔傾電話

我梗係搶黎聽嫁啦...之後我同個女仔講..你係有賓周ge女仔!?

你知唔知男仔女仔傾電話會有bb嫁!!

佢仲答知...我個陣笑左~

之後~同鴻哥個妹頌恩姐姐傾msn

咁岩佢又係小6..我細細佬又係 所以我決定介紹佢識haha

等佢做我弟婦都好 haha!

比左張相頌恩姐姐睇..佢話ok 哈哈....下次帶我細佬上鴻哥屋企先

今日打住咁多先=] 一陣何撚對烏龜 

要留力睇波...haha  88



2010 年 7 月 5 日  星期一   酷熱


今日一起身就係堂細佬屋企!打開佢本常識書!! 性教育~笑左=] 疲倦 分類: 未分類

因為琴日係啊叔屋企訓

跟住呢排我真係好早起身 今日10點就起左啦

冇乜野做!tv又播阿根廷埸波...

睇完又睇..發現真係好多問題球嫁!

然後食野~又訓!!

起身~堂細佬放學返黎

我打開本常識書 haha

勁正!!18禁 無碼!!超讚

下面張相係講...女仔成日雀住d毛衣

唔想比人發現佢發緊育

(我記得小學ge時候 真係嫁

但係而家!! d女仔真係有胸就要曬

有胸唔怕比人知咁

小學同中學真係分別大 haha )

跟住呢張我笑左...

係講:我訓教個陣何b仔同張床磨擦 感到好興奮

我係咪好壞? haha 笑左囉...

呢d細個本書一定有ge圖haha!!!

跟住食埋飯~同堂細妹玩!

玩玩下先知!原來佢細我10年....

我就同佢講..你而家就好鐘意同我玩

同你10年後 17歲...

可能你so都唔so下我呢個啊哥悿呀

跟住玩完~我就自己坐mtr返東涌

咁就過左一日好悶ge日子 sosad

準備訓教 haha! 聽日再打88

 

 



2010 年 7 月 4 日  星期日   酷熱


今日比賽 雖然好熱...但係拎冠軍同神射手=] 滿足 分類: 未分類

冠軍同神射手=]

今日好早好早起身...因為要比賽=[

一去到球埸!!見到第1隊隊手 haha 嘩~食硬佢!!一定抄佢地

跟住埸波就4比0(傑哥我入左3球) haha

跟住第2埸就慘啦...太陽伯伯開始出黎=3=!

跟住我地又合作唔太好...所以0比0 不爽囉冇波入!!!!

跟住第3埸我地出線啦 因為一埸都唔輸得...

所以我地都比較認真:@ 踢到一半ge時候

DJ一球冷戰射埋黎 我飛產..入波 haha  1比0win!

咁我就有4球在手~神射神射=]

第4埸又係唔輸得~但係小弟我失左2個機會 單刀都唔入(我射失左好多球單刀嫁啦)

但係啊澄都入返2粒... win2比0

跟住我地休息ge時候 啊楊同我地玩賭波!!

本來死氣沉沉ge球埸!! 變左我地班賭鬼 賭波~狂叫狂叫 唔好失波

超好玩囉...我用10蚊賭50蚊~!!! 差dddddddd win嫁啦=[

跟住第2埸 我又賭 好彩都回返本

跟住就踢決賽!因為決賽對手又係不太強!!

所以(我) 只係我衰輕敵...有波交比我就慢慢黎 又玩野

差d和波~~

我仲衰到上帝之手!拍個波入網.... 

黃牌

嚇到我傻=[

好彩又係啊澄...入一粒咋~跟住我地就拎冠軍!!

但係佢同我一樣4球 2個做神射

跟住返屋企~訓左一陣

去左如姑姐屋企食飯....同d表妹堂細佬打啤牌

去電腦 狂聽洗腦歌=]...笑死 尖尖尖!!

跟住就去堂細佬屋企訓~

我岩岩沖涼諗到d低b野

有十個裸女雀住衫行入我房...之後自己一路沖一路傻笑=]



2010 年 7 月 3 日  星期六   晴天


咁大個人終於自己做家掃啦.... 滿足 分類: 未分類

一起身~

有d肚餓...點左細佬落街買飯!!

食完之後~...:'(

手多多del左自己部腦顯卡ge驅動程式....

自己又唔識裝...叫文超幫我裝!!搞左一陣

連佢都話唔識~~可能好多人唔知唔知舊野有咩用...

但係對一個毒男黎嫁 so important

部電腦打唔打到機都係靠佢....................

連文超都話唔識整~我就真係心情好差=[

隻game我日日都玩 玩左就2年...都覺得好玩! 所以真係唔寫得...

後來老鼠~佢話識整 佢真係幫我整返好

我超勁爆開心囉=]...因為諗住部機救唔返

下次見到佢強姦佢先=]

跟住 見冇乜野做 就睇數碼暴龍03...

又聽下尖尖尖.... onj= =!

跟住我就 係屋企又掃又拖又吸~洗衫洗碗...一腳踢!

仲要落街買埋送 (都係個句!工人走左 sosad!)

跟住返到去洗米...煮飯

因為我唔知點煮送!!! 交比我老豆

等食飯~~ 跟住梗係食完飯啦=[

去左鴻哥屋企睇大戰...

阿根佬對德國佬

我琴日講ge藍色魔呪...真係中左!!

而家法國 意大利 巴西 同阿根 都輸左~

阿根慘輸4粒...比德國玩!!!!!! 雖然2隊我都鐘意!!不過鐘意德國多d

今晚睇下我最愛ge 西班仔做化啦...

唔打咁多啦..要早訓 聽日一早起身比賽

我!傑哥打正前鋒...好耐冇踢啦=]

聽日加油加油 88....