冠軍同神射手=]
今日好早好早起身...因為要比賽=[
一去到球埸!!見到第1隊隊手 haha 嘩~食硬佢!!一定抄佢地
跟住埸波就4比0(傑哥我入左3球) haha
跟住第2埸就慘啦...太陽伯伯開始出黎=3=!
跟住我地又合作唔太好...所以0比0 不爽囉冇波入!!!!
跟住第3埸我地出線啦 因為一埸都唔輸得...
所以我地都比較認真:@ 踢到一半ge時候
DJ一球冷戰射埋黎 我飛產..入波 haha 1比0win!
咁我就有4球在手~神射神射=]
第4埸又係唔輸得~但係小弟我失左2個機會 單刀都唔入(我射失左好多球單刀嫁啦)
但係啊澄都入返2粒... win2比0
跟住我地休息ge時候 啊楊同我地玩賭波!!
本來死氣沉沉ge球埸!! 變左我地班賭鬼 賭波~狂叫狂叫 唔好失波
超好玩囉...我用10蚊賭50蚊~!!! 差dddddddd win嫁啦=[
跟住第2埸 我又賭 好彩都回返本
跟住就踢決賽!因為決賽對手又係不太強!!
所以(我) 只係我衰輕敵...有波交比我就慢慢黎 又玩野
差d和波~~
我仲衰到上帝之手!拍個波入網....
黃牌
嚇到我傻=[
好彩又係啊澄...入一粒咋~跟住我地就拎冠軍!!
但係佢同我一樣4球 2個做神射
跟住返屋企~訓左一陣
去左如姑姐屋企食飯....同d表妹堂細佬打啤牌
去電腦 狂聽洗腦歌=]...笑死 尖尖尖!!
跟住就去堂細佬屋企訓~
我岩岩沖涼諗到d低b野
有十個裸女雀住衫行入我房...之後自己一路沖一路傻笑=] |