變大人的日記..
由我17歲到18歲一年ge事 記晒入去~
sungkit0701
暱稱: sungkit
性別: 男
國家: 香港
地區: 離島區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
...........
唉~ 我真係悶到死嫁啦...
我真係悶到想死
冇電腦用=v=
又係衰你自己低b丫!
文章分類
全部 (462)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 462
留言總數: 217
今日人氣: 22
累積人氣: 6501
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 8 月 27 日  星期五   晴天


兄弟最後一次bbq.... 開心 分類: 未分類

起身之後

見冇咩野做~

同佢地傾計~

傾傾下~發覺...e~~

汁汁真係就走~

所以突發性去屯門bbq~

但係汁汁~開頭唔知去唔去好!!

佢先係主角~搞左勁耐!!

到晚上9點先出發=口=!

我地要超快出到去~

如果唔係真係食炭嫁咋~~

都好彩...我地9點9去到 haha!

仲有野食買~

咁買完野~

行入bbq埸~ 嘩 吊

岩岩入面有人吹雞劈友

起馬80幾條友 一字排開 行出黎~

兇到~~~~~~~~

我地都扮下傻仔 行過就算~

跟住入到去~好彩濠濠一早搵爐!

但係千算萬算...冇人帶報紙

我地汁汁 勁傻仔咁搵囉...

行到返去~ 頂=口=

原來佢地差不多起完爐...

之後一路燒 一路你串我 我串你咁

真係低能...

後來我地 玩埋自拍...

影基佬相~  sosad!

跟住~太悶了

決定出去行下 買野飲~

大家都話飲酒~ 出到去7仔

冇人飲 ~哈! 我地回想起岩岩學飲酒...

個個博命飲 狂飲~唔嘔唔醉都唔得...

而家~仲好笑

次次約親飲酒~ 冇人飲

我請~佢地都唔飲~

真係好人

我地就買左幾支野飲~ 買副啤牌玩算

玩左勁耐=口=!

... 我就同濠濠 sd野 haha!!!!!!!!

跟住 焜 汁 鬼 都訓晒~

我地硬膠膠 落沙灘散步

嘩~真係好多人游夜水~7月..佢地真係唔驚=口=!!

跟住 再hea多陣~ 6點了~ 去搭車 返東涌~

之後沖涼訓~~

d基佬相 下次先po!!!



2010 年 8 月 26 日  星期四   酷熱


大汁屋.... 疲倦 分類: 未分類

今日耍早起身~

因為有人黎幫手 汁屋~

將屋企d家私...重新放過晒

而家我同細佬一間room  勁好feel!

啊嬤d野就扔晒了~ sosad!

汁野ge時候 比老豆朋友  強制關我機 同趺左我個外置硬碟

整壞晒=口=!! 真係頂....

跟住一汁開屋先知~

間屋~好多陳~

10幾年冇汁過d野-口-!

我地就幫手搬呀搬...

又叫左姑姐個工人幫手...

後來又撞到 堂細佬前工人

所以就上晒黎幫手 清潔~

有工人真係爽d~ 汁野突快!!

我咩都唔洗做~

跟住汁好屋~ 令左 書服左

我都好累 返左上床訓

起身~打左陣wii 食d野~

準備又去訓~_~



2010 年 8 月 25 日  星期三   晴天


啊嬤今天回魂.. 分類: 未分類

啊嬤ge身後事

應該ok晒嫁啦...

不過今日係佢回魂夜..

跟住老豆買d啊嬤出前最愛ge野食

又係成村人上晒我屋企~

食飯...

等到11點開始

就係啊嬤返黎~

聽說有牛頭馬面嫁~

因為要帶走啊嬤wo~

但係我地冇有怕~

照係到傾計~個d

跟住老豆話feel到啊嬤

後來又好快走左~

跟住我地就去訓~

其實我遲左2日先打~

唔太記得發生左d咩事=口=!!!

不過等啊嬤回魂個陣~~

我同堂細佬係房玩~  我真係聽到有d 波子ge聲

姐係d人話 有鬼差ge聲~

鬼差 姐係 牛頭馬面=口=

太得人驚啦...呢d野

我覺得真係存在嫁!.



2010 年 8 月 24 日  星期二   暴雨


啊嬤入土了.... 傷心 分類: 未分類

6點就要起身~

我好快汁好個樣...

之後去坐的屎...到殯儀館

我地又上左一陣香 燒一陣野~

啊嬤就要封棺~

我地d親人~行到啊嬤身邊轉一個圈..

個陣~我感受係有好多好多~但係我喊唔出口

d眼淚自己流...連想叫啊嬤 都叫唔出口

之後~

考子 考孫 低頭... 唔可以望封棺

不過我企最前~

整個過程~我入晒腦海!! 個一面 就係我同啊嬤最後最後一面~

唉~諗返起又想喊~

之後~坐車去和合石~

一路又係好大雨好大雨~

一落車~!!  又停...''天意''啊!

啊嬤個位~好好風景~唔錯...

之後 唔比睇啊嬤落棺...

咁樣...我就一世唔可以再見啊嬤~ 個心又開始好痛

之後上香個d~ 再坐車返東涌~

返到屋企~又要企 同拎住d香 

搞晒d野~ 師傅就叫我地 叫住啊嬤 跟我地去食飯

我好似d鬼片咁...拎住把(姐) 一邊自己一邊冇人

不停叫住啊嬤~跟實....

到酒樓食飯...   食到好飽! 就返屋企了

跟住都仲有好多親戚到我屋企上香~

我頂唔順~太累 去左訓~

但係太嘈 訓下醒下~

最後頂唔順~起身 同d親戚睇tv~

睇睇下~ 先知 死左係菲律賓ge領隊...

係我啊叔個同事個仔~

佢開頭..睇左一眼個親聞

佢話~大獲~ 個男人咁熟面口ge 同我一個同事好似樣 個同事個仔又係做導遊

跟住問我~ 知唔知 個領隊姓咩~

我話姓謝...

佢講左句~咁就仆街啦!!!

點知 等第2次親聞  個位 真係佢同事~

呢個7月..太可怕了~

睇完tv 食飯~ 吹陣水~

佢地走晒~我又自己汁屋 

跟住同個on9細佬嘈...我見今日啊嬤 開心日子~我廢事同佢嘈

之後打埋日記...準備訓了~



2010 年 8 月 23 日  星期一   暴雨


啊嬤出殯.... 傷心 分類: 未分類

 

明明暴雨緊嫁ma!

今日一早要起身

因為要到醫院認屍...

屋企人問我去唔去~

我答去~

但係佢地問我驚唔驚~因為雪左咁耐ge屍

會變得好嘔心~ 可能令人不安

但係我唔覺得有d咩可怕~

加上我d屋企人 好驚~ 得返我老豆去~

所以我陪佢去~

約左10點30去到~ 但係''天意''

令到我地遲左30分鐘先去到~

由凶時到左唔記得咩時辰

比''天意''改左一個比較好ge時間

後來我去左搵表姐~ 等埋老豆 去醫院

到我地準備見啊嬤ge時候我同表姐都開始有d驚~~

但一入去~ 啊嬤就好似訓左一樣...好書服 好安祥

認完~就等4點去殯儀館..所以同表姐 去左金雞打機~

onj! 比佢點錯路...行左好耐!!

打完機 上左佢屋企食野~等4點一齊去

跟住我地坐 11k  去...但等左勁耐車囉=口=

上左車後~坐左半個鐘

去到殯儀館~~唔知點解開始個心有d沉重...

上到去~派左d白衫比我地

就去換~ 我行到靈堂ge後方

見到啊嬤訓左係到~ 個心有d痛~

跟住我地就要全家人不斷上香 不斷燒野 同不斷摺野

都有好多親友黎...探下啊嬤

見返好多 好耐冇見過ge親戚~

哈哈...最正就係! d人問 

e!? 你係啊傑呀?! 大個仔左 同令仔左wo

haha

明明暴雨緊嫁ma!

到我地落樓下 火化爐燒野ge時候

天氣突然好轉~  真係''天意''

係靈堂ge事~就打唔晒出黎嫁啦...

總之我busy 左成日~

後來我地要走啦...

去樂富食飯...

o shit! 個天又突然落返狗屎...

唔通係''天意'' 唔想我地走!?

跟住去到 食埋飯...

食飯我先知~ 菲律賓有件咁ge事=口= 

個司機真係害死人~

我就上堂細佬屋企  沖涼~訓了