6點就要起身~
我好快汁好個樣...
之後去坐的屎...到殯儀館
我地又上左一陣香 燒一陣野~
啊嬤就要封棺~
我地d親人~行到啊嬤身邊轉一個圈..
個陣~我感受係有好多好多~但係我喊唔出口
d眼淚自己流...連想叫啊嬤 都叫唔出口
之後~
考子 考孫 低頭... 唔可以望封棺
不過我企最前~
整個過程~我入晒腦海!! 個一面 就係我同啊嬤最後最後一面~
唉~諗返起又想喊~
之後~坐車去和合石~
一路又係好大雨好大雨~
一落車~!! 又停...''天意''啊!
啊嬤個位~好好風景~唔錯...
之後 唔比睇啊嬤落棺...
咁樣...我就一世唔可以再見啊嬤~ 個心又開始好痛
之後上香個d~ 再坐車返東涌~
返到屋企~又要企 同拎住d香
搞晒d野~ 師傅就叫我地 叫住啊嬤 跟我地去食飯
我好似d鬼片咁...拎住把(姐) 一邊自己一邊冇人
不停叫住啊嬤~跟實....
到酒樓食飯... 食到好飽! 就返屋企了
跟住都仲有好多親戚到我屋企上香~
我頂唔順~太累 去左訓~
但係太嘈 訓下醒下~
最後頂唔順~起身 同d親戚睇tv~
睇睇下~ 先知 死左係菲律賓ge領隊...
係我啊叔個同事個仔~
佢開頭..睇左一眼個親聞
佢話~大獲~ 個男人咁熟面口ge 同我一個同事好似樣 個同事個仔又係做導遊
跟住問我~ 知唔知 個領隊姓咩~
我話姓謝...
佢講左句~咁就仆街啦!!!
點知 等第2次親聞 個位 真係佢同事~
呢個7月..太可怕了~
睇完tv 食飯~ 吹陣水~
佢地走晒~我又自己汁屋
跟住同個on9細佬嘈...我見今日啊嬤 開心日子~我廢事同佢嘈
之後打埋日記...準備訓了~ |