變大人的日記..
由我17歲到18歲一年ge事 記晒入去~
sungkit0701
暱稱: sungkit
性別: 男
國家: 香港
地區: 離島區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
...........
唉~ 我真係悶到死嫁啦...
我真係悶到想死
冇電腦用=v=
又係衰你自己低b丫!
文章分類
全部 (462)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 462
留言總數: 217
今日人氣: 47
累積人氣: 6526
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 10 月 1 日  星期五   晴天


放第2日假...啊宅 梗係唔出街啦! 愉快 分類: 未分類

我起身個陣~ 都好晏啦

之後我就係屋企睇萌野

又早睇到天黑

連佢地叫我打波都唔想落!!

我真真正正做左毒撚-口-!

之後都冇訓啦~

因為成幾個月都冇早訓過~

再係咁一定會死=口=!

所以~我今晚唔訓

NEXT!



2010 年 9 月 30 日  星期四   晴天


唔記得返學都夠膽死!! 無奈 分類: 未分類

我一起身

少~1點2...

 我咩都唔做~換衫跑呀跑~

去MTR~

咁岩黃大仙彈~~我個個狼貝樣...

比HOYU 同學仔見到晒囉...

ONJ!~

我一路搵頭髮一路拉褲  又未訓醒咁樣..............

真係柒得好笑!

跟住我上到MTR坐定定啦... 見到原來佢地有打過比我

我就打返比肥K啦...點知個傻仔一樣遲起身 又係岩岩上MTR!

仲要差一個車傷....ONJ!

我地去到南昌~知到遲硬到了!!!所以~

南昌轉車~去屯門=口=!搵濠濠玩 真係KAI!

去到佢間學校~  頂 笑死我!! 乞E學校!! 係商場開一個落地玻璃叫學校-口-!!

佢D同學又唔令WO! SOSAD!

跟住去左佢屋企玩~我地3個地主地主~

跟住我去睇涼宮^^

跟住就住巴士去~青E打邊爐...

又係一路食一路搞GAG 笑到喊~頂-口-!

我又食左勁多生野!!

濠濠借左我一百蚊

以為冇事啦~之後同鴻哥返屋企

返到去 我狂嘔- -!!  真係低B

嘔完~5點幾去訓!



2010 年 9 月 29 日  星期三   晴天


好耐冇打波啦.... 愉快 分類: 未分類

今日因為學校問題~

所以唔洗返學~

而我梗係係屋企做毒男...........

不斷聽 其實毒撚一個更開心...洗撚你講!! HAHA

跟住5點幾~去打波  我同汁汁2個去

去到~  華焜紜成個 波羅油食左!!

我睇見都驚~

好肥呀!!!

跟住落埸打波~~

我而家真係又肥又毒~

跑幾步 真係唔想再跑!! 好那累!!!

反應係0...

哈明白到D肥仔點解咁樣...

打完返去~ 

打機~~

我每次都好想訓~

但係心魔唔比我訓~~搞到我又冇教好訓了~



2010 年 9 月 28 日  星期二   酷熱


差D遲到呀=口=!! 分類: 未分類

訓到到唔知醒...

不過好彩都算早~夠我沖涼準備個D野~

跟住就返學啦...

返到學校~

今日先知邊個係班主任係邊個!

佢雖然係一個40幾GE女人

但係講野夠膠...上堂會爆粗 又識打CS!

跟住上到2個鐘...大6話堂

就放學~

肥狗呃啊頂食糖...笑到我喊!!

拎支趺落地GE糖比啊頂食

啊頂仲食到 GUGU聲~

笑死~

跟住返東涌~就返屋企

食訓~ 打機

訓教~

 



2010 年 9 月 27 日  星期一   晴天


早D起身~整電腦!! 開心 分類: 未分類

一早起左

同啊超出去整電腦~拎去保養個D到整

去到...條友 一下整返好=口=!!

我地都唔知點解................

跟住啊超幫我裝返D野

佢個傻仔比個膠 介到爆晒血~~

整完~我要炸炸霖返去~

因為2點要返學了~

我超快~左左5個字

又荔枝角返入TC  仲要拎住部腦嫁WO!

我跑呀跑呀~ 放低 換衫  試下插雀部腦!!

之後又跑呀跑~~

去到MTR  就車車去到銅鑼彎返學~

上英文堂~嘩  肥K10分鐘都未夠 訓左!!

我到勁眼訓~~日後點算

之後上大6話堂!!  好難同好悶

頂下頂下~夠鐘返屋企 HAHA
又車車 來回用左2個鐘囉....

SOSAD!

之後返到去~

插雀我老婆~ 轉返拍拖 HAHA

我老婆真係好美:D

愛死佢~

不過裝返晒D野~勁煩

搞到好累~

跟住睇埋涼宮就訓了~