第1堂~ 紀律部隊....
好正~ 知道原來有好多野都唔做得~
之後就電腦堂~GOOD!!!
學打倉頡~
仲比我係FB 搵到套~超正GE制服跳舞 HAHA!!!
之後放學~佢地去食魚旦~
肥K 鴻哥 陪我去女人街 買公仔
之後我地一路行一路玩 原來女人街仲有咁多野買
之後返東涌 比公仔生日那位人...教佢整電腦 傾左好耐
之後一返屋企
老豆冇啦啦屌我~話我唔返屋企食飯!
我明明早上同工人講左~唔返嫁啦
我嬲到埋去兇佢咁濟 我都未試過咁大聲 同咁惡同老豆講野
過幾左幾鐘 雖然有D後悔同佢嘈~
不過我真係冇做錯WO!!!!
之後同佢講左幾句野~就算
跟住我試下屋企部新電話 好正~成部IPAD咁
之後去訓~ |