屌!!!又係你呀電鑽!!
仆街
又嘈醒我!
跟住又食D野~返學
而家日日坐車都好快~
因為打機~_~!
第1堂英文
啊SIR病左~播電影!!
正~真係幾好睇....
講一個好平凡GE女仔~ 用呢份工等轉工去做記者
點知~做做下~上晒心 上晒手
慢慢~上晒位~原本GE用唔再受用~
令到個個人好反感 跟住同男朋友都分埋手
雖然未睇晒...但係好有意思!!同幾好笑
之後數學堂...啊SIR講基金 我聽一D 又狂打機
諗起 啊SIR都幾慘=口=!
跟住放學~小白拎機
我同鴻哥啊頂 3個返去~
我捉銀鳥 捉左勁耐!! PK!
之後返到屋企~食飯
打機~
|