變大人的日記..
由我17歲到18歲一年ge事 記晒入去~
sungkit0701
暱稱: sungkit
性別: 男
國家: 香港
地區: 離島區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
...........
唉~ 我真係悶到死嫁啦...
我真係悶到想死
冇電腦用=v=
又係衰你自己低b丫!
文章分類
全部 (462)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 462
留言總數: 217
今日人氣: 30
累積人氣: 6509
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 11 月 25 日  星期四   晴天


又係打機~~~~ 分類: 未分類

屌!!!又係你呀電鑽!!

仆街

又嘈醒我!

跟住又食D野~返學

而家日日坐車都好快~

因為打機~_~!

第1堂英文

啊SIR病左~播電影!!

正~真係幾好睇....

講一個好平凡GE女仔~ 用呢份工等轉工去做記者

點知~做做下~上晒心 上晒手

慢慢~上晒位~原本GE用唔再受用~

令到個個人好反感  跟住同男朋友都分埋手

雖然未睇晒...但係好有意思!!同幾好笑

之後數學堂...啊SIR講基金  我聽一D 又狂打機

諗起 啊SIR都幾慘=口=!

跟住放學~小白拎機

我同鴻哥啊頂 3個返去~

我捉銀鳥 捉左勁耐!! PK!

之後返到屋企~食飯

打機~



2010 年 11 月 24 日  星期三   晴天


頂~~又係電鑽!! 分類: 未分類

佢幾時先整完外牆嫁!

我又比佢嘈醒...好嬲

之後起身

食D野~ 又返學

跟住第1堂~

係MISS上基本法~

我掛住打機

之後係 電腦~

原來今日考試~_~!

跟住 考筆事~佢比拎書出黎考 爽到笑

我識90%嫁HAHA

跟住考打字~

我打晒成篇  只有纖字~唔識打ONJ!

跟住返屋企~



2010 年 11 月 23 日  星期二   晴天


頂唔順啦.... 分類: 未分類

吊~我今日比電鐨嘈醒!!!!!

哨跟住見咁早

即入小精靈

因為我都忍唔住 勁想玩~_~!

不過第1堂人際堂~聽書^^

好正~~不過MISS好串

跟住又係普通話 SM!!!

好彩今日我打小精0

所以時間好快

連今日坐車返家 都好快~_~!

爽!



2010 年 11 月 22 日  星期一   晴天


又係星期1 d堂~悶! 愉快 分類: 未分類

我坐最後~真係睇唔到黑板

跟住佢地狂傾小精靈....

搞到我真係聽唔到

~_~!

跟住普通話~

今次唔關人事啦~

我自己都聽唔入耳

係咁讀呀讀~_~!!!! 好kai

放學~

返家

 



2010 年 11 月 21 日  星期日   晴天


踢波一天~ 不安 分類: 未分類

好晏起身~

有D頭痛!

跟住搵唔到藥食囉....

之後啊叔黎左我屋企~

買左好多野食=口=!!

食到超飽~之後玩L4D2

玩玩下~啊譚叫我去踢波

跟住去左踢波

見到條友~超似澤杰! 雀皇馬悿=口=!!!

不過~~~~廢到喊 HAHA

跟住踢完~返屋企

食飯 都食唔落....

之後就訓了~