變大人的日記..
由我17歲到18歲一年ge事 記晒入去~
sungkit0701
暱稱: sungkit
性別: 男
國家: 香港
地區: 離島區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
...........
唉~ 我真係悶到死嫁啦...
我真係悶到想死
冇電腦用=v=
又係衰你自己低b丫!
文章分類
全部 (462)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 462
留言總數: 217
今日人氣: 34
累積人氣: 6513
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 10 月 21 日  星期四   晴天


班中ge拳王 分類: 未分類

哈...

今日d堂好悶~

但係!!!

今日肥仔 vs apple

笑死~ 佢地真係kai到4圍教人打拳

真係死kai子

之後放學~個個都累 冇落街了

之後吳宇~又做埋d嚇人野~

我同肥k落左去落佢 之後陪左佢一陣

返屋企訓了~



2010 年 10 月 20 日  星期三   晴天


打左勁多低b影片 愉快 分類: 未分類

今日係何文田返學

上第1堂 玩問是非題目 幾好玩

跟住電腦~悶到就訓雀

之後放學同鴻哥去先達 買mon貼

佢部野花左少少呀~~ sosad!

之後去買野食!!  3蚊一申 燒買

正!!

之後返屋企了~

跟住又落街玩

本身想拍f4...不過最後都冇

 

 



2010 年 10 月 19 日  星期二   晴天


今日真係笑死我!!! 開心 分類: 未分類

又係咁~

返學~

第1堂睇BB仔  Q到爆...!!!

第2堂 ..................悶  搞到要玩自拍jj haha

之後都係咁返屋企

好彩今日有鴻哥iphone4 好好玩haha

之後約左一陣落街吹水

點知落到去~吹都冇水過!!!

但係...我地搞講普通話 笑到眼水都必埋~

肥k: 抄你媽! 說普通話! 笑到喊囉....

之後拍埋晒d低b影片!!

真係笑到喊~ 遲d放上fb!!  haha

之後返屋企了~

 



2010 年 10 月 18 日  星期一   晴天


ONJ! 唔見左銀包 不安 分類: 未分類

我今日出門口都好遲嫁啦!!!

點知出門口先知 唔見左銀包!!

我傻左係屋企狂搵!!

係我平時放GE位都搵唔到

唉~應該係琴日踢波趺左~

我個銀包~雖然係流野 又唔直錢

但係都有好多寶貴GE野嫁

唉~~~~~~~~~~SAD左半日

連學都冇返............SAD

等到2細佬返屋企  問佢 佢話冇

我都知係廢話嫁啦...SOSAD!

細細佬返黎~我又問多次

點知佢拎返比我-口-!!!! 

佢放左係佢電腦台KEY卜下面!! ONJ

我個陣超開心!!! 成個人開心晒^^

跟住有返心機打機

咁就一日~



2010 年 10 月 17 日  星期日   晴天


慘~~ 不安 分類: 未分類

一起身!!個人 仲係醉醉地咁樣..

之後我雀返D衫 洗面就走左

因為琴晚我搞到人地冇教好訓~

=口=!!!

之後我MTR返屋企~~個人就真想死!!

勁想嘔...但係又嘔唔出!!!  真係頂1!!!

我辛苦左半日!!仲冇啦啦自己打冷震

係連牙都震埋~

跟住上床 狂震...我自己都驚緊!!

之後TOBY叫我食D野~會好D

跟住我都冇乜胃口  但係突然諗起食 PAZ

我成個人醒晒...:D

超好咋的說...仲食埋海蟹

跟住開始冇咁想嘔...多謝TOBY!

跟住玩L4D2 比堂細佬睇

就去左踢波了~ 佢地要我打龍門

我失左1球低B波!!  但係其他3球 唔關我事嫁!!

搞到撞到個頭!! 損晒!!! 好痛

之後返屋企 睇MJ ^^

之後就訓了~