哈...
今日d堂好悶~
但係!!!
今日肥仔 vs apple
笑死~ 佢地真係kai到4圍教人打拳
真係死kai子
之後放學~個個都累 冇落街了
之後吳宇~又做埋d嚇人野~
我同肥k落左去落佢 之後陪左佢一陣
返屋企訓了~
今日係何文田返學
上第1堂 玩問是非題目 幾好玩
跟住電腦~悶到就訓雀
之後放學同鴻哥去先達 買mon貼
佢部野花左少少呀~~ sosad!
之後去買野食!! 3蚊一申 燒買
正!!
之後返屋企了~
跟住又落街玩
本身想拍f4...不過最後都冇
又係咁~
返學~
第1堂睇BB仔 Q到爆...!!!
第2堂 ..................悶 搞到要玩自拍jj haha
之後都係咁返屋企
好彩今日有鴻哥iphone4 好好玩haha
之後約左一陣落街吹水
點知落到去~吹都冇水過!!!
但係...我地搞講普通話 笑到眼水都必埋~
肥k: 抄你媽! 說普通話! 笑到喊囉....
之後拍埋晒d低b影片!!
真係笑到喊~ 遲d放上fb!! haha
我今日出門口都好遲嫁啦!!!
點知出門口先知 唔見左銀包!!
我傻左係屋企狂搵!!
係我平時放GE位都搵唔到
唉~應該係琴日踢波趺左~
我個銀包~雖然係流野 又唔直錢
但係都有好多寶貴GE野嫁
唉~~~~~~~~~~SAD左半日
連學都冇返............SAD
等到2細佬返屋企 問佢 佢話冇
我都知係廢話嫁啦...SOSAD!
細細佬返黎~我又問多次
點知佢拎返比我-口-!!!!
佢放左係佢電腦台KEY卜下面!! ONJ
我個陣超開心!!! 成個人開心晒^^
跟住有返心機打機
咁就一日~
一起身!!個人 仲係醉醉地咁樣..
之後我雀返D衫 洗面就走左
因為琴晚我搞到人地冇教好訓~
=口=!!!
之後我MTR返屋企~~個人就真想死!!
勁想嘔...但係又嘔唔出!!! 真係頂1!!!
我辛苦左半日!!仲冇啦啦自己打冷震
係連牙都震埋~
跟住上床 狂震...我自己都驚緊!!
之後TOBY叫我食D野~會好D
跟住我都冇乜胃口 但係突然諗起食 PAZ
我成個人醒晒...:D
超好咋的說...仲食埋海蟹
跟住開始冇咁想嘔...多謝TOBY!
跟住玩L4D2 比堂細佬睇
就去左踢波了~ 佢地要我打龍門
我失左1球低B波!! 但係其他3球 唔關我事嫁!!
搞到撞到個頭!! 損晒!!! 好痛
之後返屋企 睇MJ ^^
之後就訓了~