星期3...
今日肥狗冇返~
鴻留銀包~
佢地坐巴士~
所以自己返學~
學華焜話DRY
自己行返學~型D嫁!!!
跟住自己返學~~ 行到百街門口
見到肥焜~係到買野食! 所以入左去搵佢
搞到冇得自己返去~冇得型
返到去~第1堂 上基本法!
MISS玩班討論~
跟住班就分2邊人~~ 鬧戰 對面好猛!我地輸左!!!
跟係EASON以為前面個個係男仔~~摸佢! 點知係條女黎嫁!!
笑到全班PK~
跟住上電腦 教打字
REMIX軟件~煩到嘔
跟住肥K搵到 CK安裝
全班都係到打CS
跟住放學~ 同東仔走~
跟住返屋企了~
|