變大人的日記..
由我17歲到18歲一年ge事 記晒入去~
sungkit0701
暱稱: sungkit
性別: 男
國家: 香港
地區: 離島區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
...........
唉~ 我真係悶到死嫁啦...
我真係悶到想死
冇電腦用=v=
又係衰你自己低b丫!
文章分類
全部 (462)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 462
留言總數: 217
今日人氣: 20
累積人氣: 6547
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 12 月 20 日  星期一   寒冷


真係病了~ 不安 分類: 未分類

遲到12點30先識起身~

onj!!!!!!!!!!!

跟住 喉嚨好痛~同埋咳

我即洗白白~同食d藥 就返學~

返到去~學校~

上英文堂~ 又睇電影正

地心探險記...超好睇!! haha!!

睇完就上普通話~  勁悶!!

好彩~佢地打mhp3  狂幫我洗龍~~

放學~我地全部殺上3樓...講數!! 問點解我地要拆班

不過好似冇乜結果~~

之後返東涌...

返到去~我太累啦~

訓到10點幾~起身做功課

比死人低b妹 嘈住~

不過最後佢都幫我改一改篇野~唔該野^^!

之後就去訓了~



2010 年 12 月 19 日  星期日   晴天


病左~ 作嘔 分類: 未分類

一起身~

都成2點幾~

跟住病病地~

就所以成日係屋企玩電腦~~

同老鼠仔打信長~

玩到5點幾~

去左踢波~

今日好多意外~一係爆j 一係爆頭

我就比耀哥爆頭~我訓係地下狂笑

啊梁比人爆j  個下勁大力haha!

之後係咁串耀哥 ~佢又勁唔知醜wo~

今日係下降 所以踢唔到水準~

跟住加入啊譚個隊~帶住kai耀 肥仔~

哈...佢地認真都幾勁~~仲有肥豪真係勁左!

d進攻樣樣都good!

踢完~返去食飯...玩電腦

之後同低b妹 講電話~

講到5點鐘...害到我唔夠精神囉lol!

之後訓了~



2010 年 12 月 18 日  星期六   寒冷


頭痛!! 不安 分類: 未分類

一起身

個頭好痛~~

pk! 又冇食藥wo~

跟住濠濠仲話要入東涌囉...onj!!

跟住係屋企 hea到晚上 濠濠入黎...

出門口前~我終於食返粒藥~雀超多衫落街~4件呀

係樓下吹左一陣水~跟住去左7仔買野食~

再去樓梯等肥k~~~

等到肥k~ 又去7仔

跟住去鴻哥屋企~

點知佢老豆未訓~~~

再落樓下玩引體!!

太悶啦~又去7仔~買野食

之後又去樓梯~~

食完野~又去鴻哥屋企~

終於訓晒啦..

我地就係佢屋企睇搞乜鬼大制作

開頭笑到我地pk! 差d嘈醒佢個妹~

之後就麻麻地好笑~ 鴻哥太累訓先

睇多陣~我都頂唔順 話走~

之後送濠濠坐車~等到5點9呀~

勁kai!! 佢上車個陣~我話88老婆~

後面個男人望住我地=口=!! 個樣勁無奈!!

之後返屋企~ 同汁汁msn左一陣

都6點幾了~去訓~



2010 年 12 月 17 日  星期五   寒冷


好耐冇行街市~ 愉快 分類: 未分類

今日要好早起身

去土瓜灣做gym~

但係我地成班低b仔迷路...去左紅''含''

又要唔咁膽打比啊sir wo 後來玩包剪揼!

之後打比啊sir~ 啊sir話 去獰龍塘又一城坐小巴wo~~ 勁kai!

之後去到又一城又迷路~吹脹!!

行下行下~見到班鬼妹表演魔術 成班kai子 睇到唔想行~~

之後比我地搵到小巴坐啦~~坐左5分鐘左右~

就落車~~ 一落車 又唔識路!!囧!!

好彩鴻哥有iphone4 可以自動定位!

慢慢行行下~終於到啦...間野勁細間!! onj! 又冇乜野玩

最後我都係做左一陣 之後去左踢沙包!

william個傻仔...一踢好有霸氣咁踢埋去 點知慘叫! 笑死!

之後放學~ 哈超快!

跟住追啊ben佢地坐巴士 我就自己坐mtr返東涌拎野~

同埋肥k出去何文田交野~~

我地2個傾住計仔出去~~  時間過得好快!

返到學校~交完野!! 梗係入電腦室玩陣嫁啦~

上下youtube 上下高登睇膠野~

笑死我同肥k~

之後返東涌~~啊叔問我餓唔餓!比錢我去買plz

跟住買完plz就要等~~

我就行左入街市 我都唔知幾耐冇入過去~~~~

好多野都唔同晒~~ 同我細個行個陣 好大分別~

之後~我見到put仔糕...真係好自然諗起啊嬤 已前成日食

我就諗都冇諗..買左一隻返去比啊嬤''食''~

之後返到去~撞到堂細佬  就同佢一齊返屋企

跟住玩左一陣電腦~好累 去左訓

訓到流晒口水=口=!

起身ge時間冇晒胃口...食左2碗野 

冇啦啦~唔知邊個睇返細個d相~~

跟住我地影返一張 同一個姿勢ge相 

笑死全家人~

跟住我返房玩電腦~~玩到好夜 就去左訓了~



2010 年 12 月 16 日  星期四   寒冷


嚇死我!psp又差d壞! 愉快 分類: 未分類

今日返到學校~

willam就叫我地唔好返星期1學~

因為折我地班!!!

哈...咁難得識到大家~~

跟住上英文~test!  識識地啦 haha

因為啊sir 考前提晒水!

跟住上數學~我部psp!!  冇晒電wo 冇啦啦!!

pk!  搞到我要聽書~不過入唔到耳!

haha~~跟住派工作紙..我識做^^!

之後放學~~

行到去消防局..我留左野!又要返轉頭~

好彩焜焜幫我..佢仲拎埋回水紙..超好人!

之後同鴻哥返去~

撞到肥k佢地一齊走~

返到東涌~凍到喊囉!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

我仲想練引體....

但係凍到~冇晒力!!!

跟住就返屋企食飯....再去會所同佢地打mhp3 

打左好多條信龍~我決定整呢套裝了^^

之後~返到屋企  我地個班~終於開返個群組!! 正=] 

我真係唔想折班!