今日要好早起身
去土瓜灣做gym~
但係我地成班低b仔迷路...去左紅''含''
又要唔咁膽打比啊sir wo 後來玩包剪揼!
之後打比啊sir~ 啊sir話 去獰龍塘又一城坐小巴wo~~ 勁kai!
之後去到又一城又迷路~吹脹!!
行下行下~見到班鬼妹表演魔術 成班kai子 睇到唔想行~~
之後比我地搵到小巴坐啦~~坐左5分鐘左右~
就落車~~ 一落車 又唔識路!!囧!!
好彩鴻哥有iphone4 可以自動定位!
慢慢行行下~終於到啦...間野勁細間!! onj! 又冇乜野玩
最後我都係做左一陣 之後去左踢沙包!
william個傻仔...一踢好有霸氣咁踢埋去 點知慘叫! 笑死!
之後放學~ 哈超快!
跟住追啊ben佢地坐巴士 我就自己坐mtr返東涌拎野~
同埋肥k出去何文田交野~~
我地2個傾住計仔出去~~ 時間過得好快!
返到學校~交完野!! 梗係入電腦室玩陣嫁啦~
上下youtube 上下高登睇膠野~
笑死我同肥k~
之後返東涌~~啊叔問我餓唔餓!比錢我去買plz
跟住買完plz就要等~~
我就行左入街市 我都唔知幾耐冇入過去~~~~
好多野都唔同晒~~ 同我細個行個陣 好大分別~
之後~我見到put仔糕...真係好自然諗起啊嬤 已前成日食
我就諗都冇諗..買左一隻返去比啊嬤''食''~
之後返到去~撞到堂細佬 就同佢一齊返屋企
跟住玩左一陣電腦~好累 去左訓
訓到流晒口水=口=!
起身ge時間冇晒胃口...食左2碗野
冇啦啦~唔知邊個睇返細個d相~~
跟住我地影返一張 同一個姿勢ge相
笑死全家人~
跟住我返房玩電腦~~玩到好夜 就去左訓了~ |