變大人的日記..
由我17歲到18歲一年ge事 記晒入去~
sungkit0701
暱稱: sungkit
性別: 男
國家: 香港
地區: 離島區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
...........
唉~ 我真係悶到死嫁啦...
我真係悶到想死
冇電腦用=v=
又係衰你自己低b丫!
文章分類
全部 (462)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 462
留言總數: 217
今日人氣: 11
累積人氣: 6538
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2011 年 2 月 9 日  星期三   晴天


好累~ 開心 分類: 未分類

2晚冇訓~勁

又訓~~ 訓到4點幾起身去踢波

我D射術~SAD 唔準了

跟住睇到8點幾~返去食飯

沖涼個D~ 同LSY傾電話

之後迫佢做功課~

玩多陣電腦~~訓!!!



2011 年 2 月 8 日  星期二   寒冷


真係慘~ 開心 分類: 未分類

訓到7點幾啦~~

天子破門 畫我隻手~~

頂佢!! 我8點出去報仇!!

畫到佢成面都係野  笑死~

之後沖涼~~

睇TV~ 落街食野

食完返~`佢地陪我返富東

我返去訓~~

訓完~~~~食飯 又比人捉去日東

同天子一齊上  勁 驚喜=]

跟住~~ 又係睇TV~ 悶到爆

後來玩國王GAME  玩到天光

我地個身 畫到花晒~~~ KAI!!!!

之後8點 我返屋企訓了~=]



2011 年 2 月 7 日  星期一   寒冷


係冬古屋企訓~ 滿足 分類: 未分類

起身~

去到樓下撞到冬古~

同佢買野食啦~

之後等埋其他人上黎打牌~

我不嬲都唔愛打牌~~~

~~~~~~~

~~~~~~

~~~~~~~~~~

佢地可以打到晚上8點幾 都唔累~

之後我返屋企食飯拎WII

!!!

SAD 好柒...我拎住鴻福堂GE飛

去海天堂換野~~ KAI!!!!!!!!

跟住仲去埋原味作家

SAD!!!!!!!!!!

最後換到又去日東~

佢地又打牌!! SAD

我就入ROOM打PSP 同訓~

跟住起身~拎街買宵夜..

食埋返上去打PSP  同WII

打到4點幾個個都累~就吹水~

我6點頂唔順去左訓了~~~



2011 年 2 月 6 日  星期日   清涼


年初4...去食飯~ 疲倦 分類: 未分類

今日好累丫~~

訓到成3點幾~

起身咪又係玩電腦~

同細佬一齊 13支~

我超勁~幾次全打 同花牌

HAHA~

之後換衫~去元朗~

話說都幾快到~~

之後~~ 入堂哥間ROOM 睇打機~~好正

由細到大都鐘意係佢屋企打機~ GAME天堂=]

之後食飯~~ 好多野食

食到我勁開心 HAHA

食完~入返ROOM 打機~

我拎晒我堂哥D AV數~勁多勁好笑

D名仲要好KAI~~ 

跟住就返屋企了~

吳崇樂囉~又要係南昌 大大~~SAD

返到屋企第1時間~開電腦! 睇波

車仔對利記~~ 不過王子冇咩功用...SAD 佢好慘~~

之後睇完就訓了~



2011 年 2 月 5 日  星期六   寒冷


年初3...都係冇野做 開心 分類: 未分類

今日一早起身~

但係我GE行程 留密HAHA

玩到5點幾就走~

返屋企~

就訓教~~ 起身食完野

比冬古捉左落街玩~

之後搵青蛙

點知阿孫 醉左~行唔到....

我同天子 咩佢去360...

係到坐~等佢醒 天子好好男人丫A_A!

跟住~天子 日康 同家耀...露烏!!笑死

仲有大聲唱歌!! 勁正

之後4點返屋企了