今日好累丫~~
訓到成3點幾~
起身咪又係玩電腦~
同細佬一齊 13支~
我超勁~幾次全打 同花牌
HAHA~
之後換衫~去元朗~
話說都幾快到~~
之後~~ 入堂哥間ROOM 睇打機~~好正
由細到大都鐘意係佢屋企打機~ GAME天堂=]
之後食飯~~ 好多野食
食到我勁開心 HAHA
食完~入返ROOM 打機~
我拎晒我堂哥D AV數~勁多勁好笑
D名仲要好KAI~~
跟住就返屋企了~
吳崇樂囉~又要係南昌 大大~~SAD
返到屋企第1時間~開電腦! 睇波
車仔對利記~~ 不過王子冇咩功用...SAD 佢好慘~~
之後睇完就訓了~ |