變大人的日記..
由我17歲到18歲一年ge事 記晒入去~
sungkit0701
暱稱: sungkit
性別: 男
國家: 香港
地區: 離島區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
...........
唉~ 我真係悶到死嫁啦...
我真係悶到想死
冇電腦用=v=
又係衰你自己低b丫!
文章分類
全部 (462)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 462
留言總數: 217
今日人氣: 19
累積人氣: 6546
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2011 年 1 月 4 日  星期二   晴天


正!!!!! 普通話應該pass! 熱情 分類: 未分類

今日起身gel頭  gel完頭 手都未洗...

就卒眼~~之後隻眼腫晒=]

勁kai~

之後今日有人黎整電腦~~~

返到學校~~肚仔痛! 第1次係學校開大=口=!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

之後交埋份功課~~唉 !!! 好危!!!

跟住......上堂~ 聽佢吹水多過講書

之後落堂~就考普通話!!

本身好撚驚~~但係有答案流出~

我背晒係腦到!!! 應該pass嫁 哈 開心死!!!

之後~~ 同肥k返東涌~ 佢返到一半去左搵女友

我就返到屋企~~食完飯

訓一陣~~訓到唔想起身囉~~~

跟住都係起身玩埋恐龍王國~~同埋同吳宇佢地傾計

今日希望可以早d訓~



2011 年 1 月 3 日  星期一   寒冷


話咁快要考試~ 不安 分類: 未分類

今日好似話係最後一堂英文堂~~

佢拎左成本野出黎 比我地溫...

好q難囉~~希望可以pass啦~

之後落堂~4點就放學啦

但係我留係學校~同樂仔打psp!

跟住~打到5點....就走了!!!

返到屋企~食飯 差電

再去啊銘屋企打~ 狂洗裝 onj~

之後玩到12點先走~~

返到屋企又電腦  同psp

又係成3點先訓~



2011 年 1 月 2 日  星期日   寒冷


好耐未試過成家人一齊食飯~ 愉快 分類: 未分類

今日都係好驚有人打比我!

哈.......................................

跟住起身~迫細佬去買飯! yaya

就同吳崇日 玩psp

玩到d表姐堂妹黎齊~

不過都係咁嫁啦~

之後就食飯

食完飯睇youtube~ 好悶

之後睇詹sir~~ 哈 條魚好新鮮 不過死嫁

之後睇完~玩多陣電腦  加埋psp

成3點先訓~



2011 年 1 月 1 日  星期六   寒冷


第1日就整單大獲野~ 不安 分類: 未分類

大家新年快樂~

我地4個碰碰酒杯....

本身我都係好地地~

跟住~冬古同天子黎左~

飲飲下~~ 我見到她....

唉~~ 我就失控啦 狂爆樽

哈...已經醉左!! 係咁大叫~~我行到360

仲打爆左人地個燈箱!!!!!

條友話要報警....! 啊康夾左我走先

我返到屋企!!! 狂嘔  返到床 又嘔!!!

SAD~~

冇啦啦訓雀左

起身GE時間都2點啦....

我換埋衫~同埋D兄弟 SAYSORRY~問下點樣

就去搵悶悶補普通話~

我D普通話太爛~笑死佢!!!!!!!

但係我慢慢明左普通話 係點樣...其實好正幾好正

哈哈...

之後返富東~....................

我返到屋企  SAD左一陣~就訓

起身 就染髮....D色有D怪!....

之後等到吳崇日返屋企~同佢玩mhp3

好爽~~哈



2010 年 12 月 31 日  星期五   寒冷


咁快又一年啦~ 傷心 分類: 未分類

12月31日~~

但係我仲要返學囉!!

首先上SANIM堂~~好正

跟住上新啊SIR堂~佢教點練大隻 又係好正!!!

之後放學~~

我地去食魚旦~哈!!! 勁正!!! 之後用呢一年最後GE時間

行金魚街!!! D狗仔好可愛呀!!!!~~~

之後就返東涌....

我返到屋企~就玩陣電腦!!

老豆仲比錢我用悿~~ ONJ!

跟住..... 我落去搵佢地 濠濠都入到東涌啦!

之後我地去M記.... 食左陣

之後我就買野食~ 原來雙層芝屎幾好食^^

之後就去買酒飲

我地又坐返係老地方飲酒~~~

3

2

1

新年快樂