今日起身gel頭 gel完頭 手都未洗...
就卒眼~~之後隻眼腫晒=]
勁kai~
之後今日有人黎整電腦~~~
返到學校~~肚仔痛! 第1次係學校開大=口=!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
之後交埋份功課~~唉 !!! 好危!!!
跟住......上堂~ 聽佢吹水多過講書
之後落堂~就考普通話!!
本身好撚驚~~但係有答案流出~
我背晒係腦到!!! 應該pass嫁 哈 開心死!!!
之後~~ 同肥k返東涌~ 佢返到一半去左搵女友
我就返到屋企~~食完飯
訓一陣~~訓到唔想起身囉~~~
跟住都係起身玩埋恐龍王國~~同埋同吳宇佢地傾計
今日希望可以早d訓~
|