今日返10個鐘...
但係冇冇訓~ 都要頂住!!
做野做到2點幾~ 你突然打比我
食緊飯GE野... 好SAD 聽完你把聲 更加想喊
忍住忍住
之後KEEP WORKING!
今日算係忙嫁啦....
但係D時間仲係好慢!!!
收工個陣~ 得返我同忠哥...
我排完隊返到去~ 好似未簽名WO!
跟住叫K入我地廚房玩 哈哈
之後放工就去樓下 食我請肥K GE雍排餐~
好撚飽...跟住行左個大圈!!
就返屋企啦...
一路INBOX你... IN到3點
突然你ON左......勁想喊
好掛住你!!應成你 我會多D正面野!!! |