一早起左身~
聽完周柏豪首黑~
跟住見5點要練波~
就訓多陣~
一訓就5點鐘!! shit!!
我係夢中係有人打過比我~
但係我唔願起身! 哈哈..
所以我遲到自己去~ 跟住我開住gps搵路..
結果行左唔知去邊~ 問左好多人路 仲見到嬤嬤走個間醫院~
連鞋宦爆埋~好慘!
最後都係唔識路...跟住算數!!走人 去九龍仔swim!
我去到再教堂細佬swim~
同埋學識坐係水底行路~_~!
同埋見到條傻kai 係pool跳舞~_~!
之後啊叔買左對新鞋比我~
同埋佞晚飯...因為姑媽生日!
食完飯我急急腳走啦~~
好驚冇車~
今日真係黑仔~
|