我一起身!! 頂 成1點..
即打電話比佢地 叫佢地1點半1等!
點知1點半我去到佢屋企!! 佢地仲未刷牙換衫!!吹脹!
濠濠話冇牙刷 搞左好耐~ 我同佢落街買 直接去POOL!
之後入到埸!! 條友...我SWIM左200米佢 都未SWIM過~
之後同佢浸水算~ 教條友"差"水 又學唔識~_~!!
等埋吳宇黎地黎~ 出去曬太陽!!
曬完我自己入去~ 加埋SWIM左1000米... 爽=]
之反就走啦~ 我個LOCKER開唔到:@! 勁ONJ!
搞左一輪 終於可以換衫個D 返到屋企~
傾左陣~本來打算唱K 又唱唔成!! 去打邊爐 又唔成 最後去行街!
去左唔多地方~ 因為一去到就 食飯..芝士正=]
跟住去朗豪 同傻仔濠買衫!! 條友D英文真係笑死!! 巴黎 同星戰GE英文錯晒
明明個SALE好COOL嫁!! 最後比我地搞到笑到肚痛!!
跟住去到MTR~我入左閘 佢地先話行街~ 所以我自己走:@!
跟住返到東涌 佢地又搵我..... 算啦!
我最後都係落左街~ 少榮請飲酒! 爽YY~ 本來係戲院門口玩GE
但之後去火賤玩~~撞到3個女仔!!少榮... 勁遠都大叫!! 姐姐唔好走!!我一陣黎搵你
跟住即去7仔買酒... 真係比少榮吹脹!!
跟住去到火賤公園~ 少榮見到呢3條女食埸~ 心灰意冷 HAHA!
跟住佢地埋黎R煙! 得濠濠幫到佢 HA 所以佢摸濠濠JJ 笑死~
我地飲到7點幾~等吳宇同榮隻秋埋~我地先走!!
吳宇一醉完 知到奶野~ 佢隻右手 拎唔起!! 笑死我!! 一隻手食早餐 痛到佢喊!!
一陣仲話唱K 真係咪搞我
返到屋企~真係好想好想 大訓一埸!! 一沖完涼!!
老豆打電話黎~叫我去整身份証!! 心諗一句!! 大獲!!不妙!
跟住打比濠濠 叫佢同我去元朗~ SHIT!
8點鐘超多人返工!! 等車等到我想死
成肚酒 坐車坐到嘔..
去到仲要等老豆!! 等完仲要排長隊!
影個陣 個樣又勁殘 SAD!!
之後整完去街市!! 好耐冇同老豆去了!
雖然我好累 仲有乜都好拎~ 但..... 唔緊要啦=]
經過花店!! 突然想起嬤嬤!! 即買花=] 返到去 插花
沖涼 訓~~~ |