變大人的日記..
由我17歲到18歲一年ge事 記晒入去~
sungkit0701
暱稱: sungkit
性別: 男
國家: 香港
地區: 離島區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
...........
唉~ 我真係悶到死嫁啦...
我真係悶到想死
冇電腦用=v=
又係衰你自己低b丫!
文章分類
全部 (462)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 462
留言總數: 217
今日人氣: 21
累積人氣: 6500
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2011 年 7 月 5 日  星期二   晴天


終於可以休息一日 滿足 分類: 未分類

訓到2點幾起身~

係屋企正常咁過~

打機~睇海賊 玩模擬人生!

爽~~~

一路都係咁話~ 晚上 我訓係床到!! 差D訓雀=口=!!

真係好累!! 但係死人吳崇日 比佢換到正野拍賣!!我同人搶到3點先訓!!

SAD~ 累!! 訓



2011 年 7 月 4 日  星期一   晴天


救命~ 一晚~ 又喊又笑! 愉快 分類: 未分類

訓到6點7點...

起身玩電腦~食飯 打陣機

1點幾~佢地又捉我落街!!

先去到火賤公園!! 少榮話冇女 好SAD!

跟住我地係 靜音停 玩到打晒架!

ROUND左唔幾多次!! 真係勁大笑!!

狂講返汁汁 肥K AND 少榮 之前比女仔呃 笑死!!

但真係太大聲啦!!

一陣比差佬豆就仆街!!

所以去碼頭!! 都未坐熱個位!!又話打架!!

真係吹脹...!肥K一野爆樽 汁汁 隻手流晒血!

跟住一放推趺埋我支酒!! 爆多個樽!!

佢低B到...整爆完! 跟住唔雀拖鞋 跳落D玻璃到大叫~~ SHIT!

我笑到聲沙!! 跟住 冇啦啦~~

回憶過去~ 痛苦的相思忘不了

~~~~~~~

~~~~~~~

~~~~~

哭完一輪 (NOT ME!)

之走啦~我地又搞到成地花生 酒 乜都有!!

汁汁話~不如我地去做義工啦!! 積返D陰得!! SAD!

跟住天都光埋~ 我地就路行一路玩! 打黎打去!!

吳宇拎我個樽 狂踢!! 踢到自己對手流晒血!! 因為佢射唔中個樽 跟住仆左係地下!!

笑到我死!!  行去食早餐.... 少榮係餐廳訓左..

我一起醒佢~ 佢好似D人問打唔打牌 打幾大~起身!! 笑死我!!!

食埋野~ 返屋企 沖涼~訓



2011 年 7 月 3 日  星期日   酷熱


濠濠第1次去東涌SWIM POOL! 開心 分類: 未分類

我一起身!! 頂 成1點..

即打電話比佢地 叫佢地1點半1等!

點知1點半我去到佢屋企!! 佢地仲未刷牙換衫!!吹脹!

濠濠話冇牙刷 搞左好耐~ 我同佢落街買 直接去POOL!

之後入到埸!! 條友...我SWIM左200米佢 都未SWIM過~

之後同佢浸水算~ 教條友"差"水 又學唔識~_~!!

等埋吳宇黎地黎~ 出去曬太陽!!

曬完我自己入去~ 加埋SWIM左1000米... 爽=]

之反就走啦~ 我個LOCKER開唔到:@! 勁ONJ!

搞左一輪 終於可以換衫個D 返到屋企~

傾左陣~本來打算唱K 又唱唔成!! 去打邊爐 又唔成 最後去行街!

去左唔多地方~ 因為一去到就 食飯..芝士正=]

跟住去朗豪 同傻仔濠買衫!! 條友D英文真係笑死!! 巴黎 同星戰GE英文錯晒

明明個SALE好COOL嫁!! 最後比我地搞到笑到肚痛!!

跟住去到MTR~我入左閘 佢地先話行街~ 所以我自己走:@!

跟住返到東涌 佢地又搵我..... 算啦!

我最後都係落左街~ 少榮請飲酒! 爽YY~ 本來係戲院門口玩GE

但之後去火賤玩~~撞到3個女仔!!少榮... 勁遠都大叫!! 姐姐唔好走!!我一陣黎搵你

跟住即去7仔買酒... 真係比少榮吹脹!!

跟住去到火賤公園~ 少榮見到呢3條女食埸~ 心灰意冷 HAHA!

跟住佢地埋黎R煙! 得濠濠幫到佢 HA 所以佢摸濠濠JJ 笑死~

我地飲到7點幾~等吳宇同榮隻秋埋~我地先走!!

吳宇一醉完 知到奶野~ 佢隻右手 拎唔起!! 笑死我!! 一隻手食早餐 痛到佢喊!!

一陣仲話唱K 真係咪搞我

返到屋企~真係好想好想 大訓一埸!! 一沖完涼!!

老豆打電話黎~叫我去整身份証!! 心諗一句!! 大獲!!不妙!

跟住打比濠濠 叫佢同我去元朗~ SHIT!

8點鐘超多人返工!! 等車等到我想死 

成肚酒 坐車坐到嘔..

去到仲要等老豆!! 等完仲要排長隊!

影個陣 個樣又勁殘 SAD!!

之後整完去街市!! 好耐冇同老豆去了!

雖然我好累 仲有乜都好拎~ 但..... 唔緊要啦=]

經過花店!!  突然想起嬤嬤!! 即買花=] 返到去 插花

沖涼 訓~~~



2011 年 7 月 2 日  星期六   晴天


開生日禮物~ 愉快 分類: 未分類

一起身口龍痛到爆!!

仲諗緊一陣去唔去SWIM

去唔去唱K~

但係見天色勁好~就梗係去啦~

一打比濠濠~ 佢條KAI子!! 自己走左返屯門!!

無奈! 吹脹!! 去唔成SWIM~

勁嬲佢~咁之後係屋企HEA囉...冇計啦

晚上去等周俊傑 HAHA~ 因為佢送生日禮物比我=]

等左佢一陣!!我對新鞋就入手了=] HAPPY!

返去即開晒D禮物 HAHA~

之後濠濠又入返黎東涌~ 吹脹!! 為有落街又吹水!!

晚晚都冇得訓~



2011 年 7 月 1 日  星期五   晴天


我都係決定打日記!! 開心 分類: 未分類

7月1號~正是我生日!

一起身~沖涼換衫! 去吳宇屋企等!

點知唔記得打比KAI耀...

我同汁汁 係MTR等埋耀就出MK~

去到12點幾~ 總算趕得上!

去到唱左陣K~我掛住食野同玩HA~

收到娜娜~同耀耀GE禮物正=]

之後走啦~ 落去搵LADY 點知見到林曼0...

再去玩打拳機~ 打個仔!!佢野野都打落個MON到 好慘!!

野野都5678...笑死我地~之後去易貼屎相!

影完之後~ 去行街!! 乜都行一餐! 周圍睇女人鋪頭..

冇啦啦有個死肥婆(MK) 話~~

 人地都係食好少野嫁咋:$  我勁想嘔...你食咁少都....

跟住呢~佢地話好肚痛 一齊去朗豪天堂 放低D野 HAHA~

之後去食明將!! 我地食左超多超多!! 上年生日又係食明將!

食完之後~到濠濠同東仔!!話要奕低D野!! 咁我地就係西洋菜街睇野~

跟住就行埋去新知城

行左一陣 之後就係門口 傾計GE "率動" 笑MIKE YIM夾胸 話佢BUT罐 笑死!!

之後就返東涌搵鴻哥... 搵埋就去富東吹水! 吹到4點幾返屋企~