變大人的日記..
由我17歲到18歲一年ge事 記晒入去~
sungkit0701
暱稱: sungkit
性別: 男
國家: 香港
地區: 離島區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
...........
唉~ 我真係悶到死嫁啦...
我真係悶到想死
冇電腦用=v=
又係衰你自己低b丫!
文章分類
全部 (462)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 462
留言總數: 217
今日人氣: 9
累積人氣: 6536
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2011 年 5 月 29 日  星期日   晴天


踢16強...對手上年冠軍=[ 傷心 分類: 未分類

12點幾就起身啦~~

好悶丫~ 對住SY狂唱歌= =!!

到3點半...拿拿林 換衫去比賽!!大戰~~

去到遲雲山....今日天氣好好

 冇幾耐 就開波啦~

今日我要打中埸....

 一開波~就比對手狂壓....

 我地打左幾之反擊....打得非常好!!

我仲有球差D入............

同博埋12碼... 但係啊譚射唔入~

0比0完上半埸~

準備7個打6個~以為可好踢D

點知..........因為錯比紅牌條友!! 對面上身咁樣...

我地7個打6個~ 好似巴塞對MU咁~  埋又唔咁埋

又冇晒力迫~ 結果 輸3球~ KAI鋒已經守得好好~

仲要換KAI耀打前鋒~_~! 佢控住個波~唔知做乜差!

算啦...今年第1年~下年再黎過~跟住自己坐車返去

返到去~狂溫書~  突然~~ 11點幾!! 我個後母亂入= =!

佢係我地屋企過夜~



2011 年 5 月 28 日  星期六   陰天


先喜後SAD~ 愉快 分類: 未分類

今日起身~都係咁丫~

玩下電腦等~

之後下就叫我去踢波~ 咁我就去啦~

踢到8點...冇晒力!!! 佢地竟然話玩!!! 賭野飲!!

真係懷念好耐冇玩!!!  KAI耀守龍 上身 仲入2粒...

跟住啊譚6粒~KAI鋒1粒..

我就冇晒力~~ 後到9比8個陣~ 入埋WIN!

好彩...之後返去食飯

食完飯! 落街買0食~因為今晚睇波~

MU打巴塞~決賽!!

我地4圍去~ 都係搵唔到我要GE星星碎片!!

PK!! 跟住我4多盒面膜返屋企~

之後係棲下傾計~ 返左屋企!

我發現趺左錢...落返去搵!!真係搵到~HA~

咁跟住就打機~~ 信長 11SER~我真係會LAG! SHIT! 我肥得起都差D 輸~

跟住開波.....

頭10分鐘 MU好多攻~ 跟住

廿幾巴塞開始黎料~.............

好快入一粒 MU 又好彩咁追一粒 完埸~

但係比人禁住黎打~

下半埸... 好快就輸多粒... SHIT~

跟住冇晒鬥志~ 最後輸3球!! 冇晒心情食野~

巴塞真係SM! 美斯上身咁WO!!!

之後冇不爽~因為真係技術性!! 即刷牙~訓

聽日比賽~



2011 年 5 月 27 日  星期五   晴天


今日雖然做左好多野 但係成日都好大壓力 鬱悶 分類: 未分類

一早起身 同譚KAI鋒去左SWIM

我SWIM左500米...夠晒皮...之後曬太陽!

曬曬下 太熱...落水吹水!! 勁正 係水入面吹到成粒幾鐘..

搞到吹一餐勁正!

換衫走個陣 幫鋒哥影左張相...

返到屋企 搵野溫書~

但係我因某D事 壓力壓力真係好大!!!

冇晒MODE~ 打機 部腦又唔知咩事  LAG機 定格..

真係第1次 好SAD!

咁諗住睇SIR Y SIR啦...但係睇到一半 真係睇都唔想睇..好辛苦~

之後同耀哥 落街買野食  見到個淫賤男 當街摸條女個胸

KAI耀仲踢爆自己話想有女朋友~ 笑死

跟住同耀哥去左7仔食雞脾 

我仲有食甜同悿~ HA

返到屋企 同杰 榮豪 3個狂洗人WALL 真係超正!!! HA!

洗到2點幾~ 係咁傾AV女優...ONJ  之後就訓啦



2011 年 5 月 25 日  星期三   陰天


返左一陣學就放學=] 愉快 分類: 未分類

如事者...

起身 換衫返學~

返到去~交紀律部隊功課

~做個D 做得咁好~我好似少野得濟!!

跟住溫書~ 答錯 一題20下!

之後我答左一次 其實中晒 HAHA

放學就返屋企~ 都係咁 打機 食飯

之後睇SIRYSIR

嘩~我等咁耐!! 係等呢一集咋!!!

破案啦.... 嘉欣喊得我個心仔都好UP SAD!

中晒電屎毒~

打機~11點30~我醒起熱血要踢波!

點知掛左係到 到12點03..好柒

搞到冇引玩!!

最後都訓了~

 



2011 年 5 月 24 日  星期二   陰天


最後一份功課啦!!! 開心 分類: 未分類

今日一起身~

睇棟篤神探...

之後換衫返學~坐車溫電腦...

我真係乖左XD HA~

跟住返到學校~ 又溫書~因為一TEST

佢將D野寫晒係白板~ 幫我地溫

跟住派野~ 就TEST~~ 我冇帶眼鏡!! 睇唔到白板!! 勁抵死1!

之後中文堂~ 又係幫我地溫書~ 溫到人地悶!

好HEA咁落堂~ 肥狗扮ONLINE GAME 太好笑~ 笑死!

之後返到屋企~食飯食完 飲左罐奇怪板喜力 就開工!!

做功課~~

跟住睇啊SIR Y SIR~ 睇到我好激動...冇心情做功課

今集終於搵到罪証!! 可以拉人啦~

但係嘉欣BB....就.........SAD

冇心情再做功課~

不過最後都係1點鐘前做完

長官早晨,你好!我叫做吳崇傑,今年十八歲。我屋企有五位成員,爸爸
媽媽同2位弟弟一齊住係東涌富東村。係我中2的時候,非常有幸地可以
參加多元智能挑戰營。而我去挑戰的地點就係八鄉消防訓練學校,由個陣
開始,我就對消防這份咁有意義的工作產生了好大好大的興趣,立志長大
一定要加入消防這個大家庭。但到我2010年會考畢業,得知自己成績
未達到消防最低的要求。但我冇放氣成為消防員呢個目標。後來得知毅進
有紀律部隊文憑課程,所以我報讀了。而且我在課程其間做兼職,百佳理
貸員。賺取學費來幫輕屋企。在2011年順利把課程讀完,獲得10科
合格的成績,而且有9成的出值率。更考取拯溺銅章,急救証書。但是我
未能考取車牌。其實我知道年青人更加要裝備自己,但係我家中的經濟能
力真的不能有足夠的金錢比我考取車牌。所以我好希望長官你可以比我加
入消防這個大家庭,令我有機會再考取車牌!

雖然我身高比教細小,但天生我才必有用,我相信我可以在山溪,硤窄等
的地方進行拯救任務。和因為我媽媽是一位印尼人,所以我可以說一些簡
單的印尼話,我也相信這小小的語言也可以幫助拯救任務。我興趣係彈結
他和踢足球,我分別在小6中2和中4的時候能2次獲得荃離區學界足球
比賽冠軍,更擔任隊長。足球是一種需要11位球員合作的運動。所以我
認為自己有豐富的團體合作精神。剛才提到,我中2參加了多元智能挑戰
營,更為成了在消防安全大使,而且係訓練的學校5天,其中"黑箱"和"遊
繩下降"令我有最深刻的體驗,因為"黑箱"是需要在一個伸手不見十指的的
地方進行,由頭的同學,一個帶一個地找出路。非常講求合作性。還有"遊
繩下降"用繩和扣,由高的地方下降到地面,這非常講求膽量。我相信如果
長官你能請我的話。我一定會比其實學員更快熟識消防學校的操練和生活。

如果比我投考到消防員,我一定會全力以赴,做到最好。唔會浪費長官你
對我的哉陪。我會視呢份工係終生職業。希望將來可以可以有機會再提升
自己學歷,減輕屋企的經濟負,令屋企人過得更舒服。所以最後再一次希
望長官你能請我。

 


02/11/2007
政府就停車熄匙計劃展開公眾諮詢

政府今日(十一月二日)就建議立法推行停車熄匙計劃展開公眾諮詢。

環境局局長邱騰華解釋政府的建議時表示:「社會大眾十分關注空氣污染問題
,政府有決心採取一切必要的措施,改善空氣質素。」


我認為政府實行這個計劃是好的!但也有當中的難處。
政府認為停車熄匙有助減少
引擎空轉時排放的廢氣對附近行人造成的滋擾,並減少二氧化碳
(一種溫室氣體)排放。車主則可避免虛耗燃料和金錢,
亦可減少車輛機件損耗,從而延長車輛壽命。
我也非常認同!大部份的空氣污染也是車排出的
不熄匙就做成空氣污染,而且對人體有害
因為空氣污染指數預測到嚴重的時候,
對空氣污染敏感的人士,如有心臟病或呼吸系統毛病者
可能會引致死亡。
但是立法困難和不便地方:
有些特種車輛, 例如「雪糕車」或「混凝土車」等,
它們在停車時都不可以把汽車的發動機關上.
公共交通車輛的司機也不樂意「停車熄匙」,
例如,小巴乘客和遊客或須在
車輛引擎未開動、空調系統尚未運作前, 忍受車廂內的熱力。
但其實也此外, 有些駕駛者在路旁等候時, 亦須忍受炎熱天氣, 意味著
駕駛者將要受到多一重約束。

所以我認為最重要也是由公民教育開始入手!

 

如果有被救者說火埸中還有人!但火埸有一定危險性,未通知隊長。你會!?
我先問那被救者,點解佢會知道有人係火埸。大約在那!?
我再通知隊長,報告程況和自己初步了解現場危險性
再等隊長來下命令是否進行搜救。
不會自己進入火埸,因為我的評估可能不及隊長準確。
消防不容許英雄主義
而且如果火埸真的有危險,可能我也會受傷和死亡

如果北大嶼公路有架運油車發生交通意外,你會?
先通知隊長,再立即清埸,再評估油車爆炸的機會!看有沒有火花!
看有沒有漏油,而且有沒有流進大海,和其他地方
如果有流進大海,要第一時間通知海事處
之後安全就可以向油車不停曬水,
先控制油車,再會進行拯救比困的人。

什麼叫四紅一白!?
接到救助,即當一級火警處理。
會派出會出動四紅一白。
即一輛升降台、一輛泵車、一輛鋼梯、一輛細搶救及一輛救護車,分別
升降台車更
1位高級消防隊長或消防隊長,1位總隊目或隊目,4位消防員
泵車車更
1位高級消防隊長或消防隊長或見習消防隊長,1位隊目,4位消防員
細搶救車更
1位總隊目,1位隊目,4位消防員
鋼梯車更
1位總隊目,1位隊目,2位消防員
救護車車更
1位總隊目,2位救護員
現時最新的服務,如果配埸收到3或以上的求救電話
會派多2架消防車去,為火警層對上的幾層做搜救服務

 

 

加埋今日連打幾日日記...真係想死!!

過3千字了~~  最後 鴻哥女友非非人幫我印 THX!感謝佢 訓~