好早起身~
狂溫書~
但係發現好多野都未記入腦!!
跟住o群就話奚貼士~ 都唔知係咪真ge!!! 信住小小啦
跟住影低d答案 方便一陣 haha!
返到去~一打開份野!! shit! d貼士 唔中!!頂!!害死我
好彩我有神奇手提 影晒d答案 我係大脾狂抄 haha!!!!!
之後嘉希哥 坐我前面 通水比我 haha~ miss叫我地唔好傾計
我地一齊拍"台" 話~ 得!唔傾!交得!!
最少有80分 ha~
跟住落去傾計~ 老豆佢抄抄下趺左部電話 笑死
子to~ 張貓紙 抄小左野 haha~
跟住返屋企~ 睇tv 放學icu!! 我shit!!
咩咩3字經~真係kai!!!!!
之後呢..我訓 又訓唔到...起身打信長
再去swim~ 同kai耀去先~
見到幾多靚女下 haha~ 有人教水上舞 個miss 好正的說... haha
之後我swim左大約500地 左右~就走左~
跟住去wellcome探鋒哥啦
啊譚跪係地下求鋒哥 王老吉平d啦!!!
kai鋒叫佢去 日東買~
啊譚勁大聲話... 妖! 唔係朋友黎啦!! 平一蚊都唔得..haha 笑死我
跟住等埋耀哥買野~就返屋企~
返到去 機都冇打... 聽收音機!! 聽到3點...好正
鬧戰... 條3大仔又真係kai ge~ 最後4點訓左 |