變大人的日記..
由我17歲到18歲一年ge事 記晒入去~
sungkit0701
暱稱: sungkit
性別: 男
國家: 香港
地區: 離島區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
...........
唉~ 我真係悶到死嫁啦...
我真係悶到想死
冇電腦用=v=
又係衰你自己低b丫!
文章分類
全部 (462)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 462
留言總數: 217
今日人氣: 24
累積人氣: 6551
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2011 年 5 月 13 日  星期五   陰天


今日考步操! 愉快 分類: 未分類

一早起身~因為要考試...

跟住起身~換衫返學

去石結尾 行上去....ONJ好熱

之反操2個鐘...步操

就考啦~~ 好彩我地一向都好好... PASS硬~最高分悿~

考完~但係都等左好耐

係出面玩...扮爆籃...睇個POSTER飛釘 望經理

同埋朱仔踢垃圾同...

之後啊SIR叫我地 表演一次點操~ 之後就放學

我飛快咁快屋企打機~ 又係WINNING!!

好易咁WIN左巴塞....之後打皇馬!! WIN埋=]

跟住睇 SIRYSIR  冇打機~~ 2點幾上左床



2011 年 5 月 12 日  星期四   晴天


今日好爽=] 開心 分類: 未分類

12點起身

1點出門口

2點返到學校

2點25先上堂

2點55 就落堂 (只係聽人讀英文)

跟住3點都未夠放學~_~!!!

返到屋企~ 打WINNING2011...

MU主埸輸左比黑池= =!!好SAD~

跟住睇點解SIR

睇完~打機 訓~



2011 年 5 月 11 日  星期三   酷熱


!!!!今日真係好熱.......... 開心 分類: 未分類

唉~~星期3... 又要行上何文田

熱到死丫!!!!!!!!!!!!!!!!!! 我行到上去

雖然係冇汗~~ 但真係熱...

之後上消防堂~好正!!

啊SIR講佢比人吊上37米高~ 佢驚到腳都震埋!!

之後上電腦  溫書~ 最後一堂!希望PASS!

跟住放學~ 係MTR撞到鴻哥1~

返到屋企打一陣WINNING

食飯...去踢波~ 哈...鞋都爆埋 冇心情踢!!

跟住返屋企沖涼!!睇TV~ 食薯條 HAHA

就打信長~ 再打WINNING~



2011 年 5 月 10 日  星期二   酷熱


嗯...天氣正是預期 開心 分類: 未分類

一起身~ FB都唔玩...

彈起身~換衫 拉埋細佬去POOL SWIM~~

HAHA~ 入到去~ 霸返2張太陽X 曬下太陽~

我落左2次水咋~ 100米~

跟住3個鐘...勁多勁悶 走埋~但係勁黑= =!

返到屋企~ 老豆都係岩岩返到屋企~ 搵野食

食完訓~ 起身睇SIRYSIR 一路食西瓜一路睇...爽=]

之後玩WINING 2011

~~~~ 好難打~~我MU 上唔到頭4 SAD~ 玩到成3點先訓~



2011 年 5 月 9 日  星期一   酷熱


今日溫左書~但都係腳震! 愉快 分類: 未分類

一起身~ 拿拿林 溫書~

同MISS LAM 傾左陣計~佢問我咩叫898 = =!

坐車 溫書 溫到返學~

之後抄係卡紙 ~

冇乜人出去考~ 咁我就膽粗粗 行出去

講...但係震過CAT KING- -!!! 希望合格...

之後HEA~ l  中文堂~

作文~ 作完走得~

返到屋企~  冇丫~冇野做

睇 SIRYSIR 玩信長= =~