一早起身~因為要考試...
跟住起身~換衫返學
去石結尾 行上去....ONJ好熱
之反操2個鐘...步操
就考啦~~ 好彩我地一向都好好... PASS硬~最高分悿~
考完~但係都等左好耐
係出面玩...扮爆籃...睇個POSTER飛釘 望經理
同埋朱仔踢垃圾同...
之後啊SIR叫我地 表演一次點操~ 之後就放學
我飛快咁快屋企打機~ 又係WINNING!!
好易咁WIN左巴塞....之後打皇馬!! WIN埋=]
跟住睇 SIRYSIR 冇打機~~ 2點幾上左床
12點起身
1點出門口
2點返到學校
2點25先上堂
2點55 就落堂 (只係聽人讀英文)
跟住3點都未夠放學~_~!!!
返到屋企~ 打WINNING2011...
MU主埸輸左比黑池= =!!好SAD~
跟住睇點解SIR
睇完~打機 訓~
唉~~星期3... 又要行上何文田
熱到死丫!!!!!!!!!!!!!!!!!! 我行到上去
雖然係冇汗~~ 但真係熱...
之後上消防堂~好正!!
啊SIR講佢比人吊上37米高~ 佢驚到腳都震埋!!
之後上電腦 溫書~ 最後一堂!希望PASS!
跟住放學~ 係MTR撞到鴻哥1~
返到屋企打一陣WINNING
食飯...去踢波~ 哈...鞋都爆埋 冇心情踢!!
跟住返屋企沖涼!!睇TV~ 食薯條 HAHA
就打信長~ 再打WINNING~
一起身~ FB都唔玩...
彈起身~換衫 拉埋細佬去POOL SWIM~~
HAHA~ 入到去~ 霸返2張太陽X 曬下太陽~
我落左2次水咋~ 100米~
跟住3個鐘...勁多勁悶 走埋~但係勁黑= =!
返到屋企~ 老豆都係岩岩返到屋企~ 搵野食
食完訓~ 起身睇SIRYSIR 一路食西瓜一路睇...爽=]
之後玩WINING 2011
~~~~ 好難打~~我MU 上唔到頭4 SAD~ 玩到成3點先訓~
一起身~ 拿拿林 溫書~
同MISS LAM 傾左陣計~佢問我咩叫898 = =!
坐車 溫書 溫到返學~
之後抄係卡紙 ~
冇乜人出去考~ 咁我就膽粗粗 行出去
講...但係震過CAT KING- -!!! 希望合格...
之後HEA~ l 中文堂~
作文~ 作完走得~
返到屋企~ 冇丫~冇野做
睇 SIRYSIR 玩信長= =~