6點幾起身~
好快咁換晒衫.... 去左MTR等
之後坐車到九龍塘! 等齊人就上車
一上車~APPLE 比啊SIR捉左上去~
咁我就聽歌 訓啦~ 點知冇啦啦勁大聲!! 原來啊SIR屌鳩APPLE!
我地全車 靜晒~ APPLE 返位個陣~ 仲驚到仆街= =! 仆左係街... 個一秒 我覺得佢好慘
跟住去到CAMP~ 玩信任的天梯... 好累囉!! 出晒汗!!! 手都斷丫!!
我地組輸左~
跟住返入室內.... 開始操! 嘩呢個心肺訓練! 真係好辛苦~
跑圈 一聽到哨聲.. 就做掌上壓 SIT UP 同 掌上壓接腹!
嘩~辛苦到我 做左30幾分鐘 冇停...我做左240下!!!
跟住食飯! 今次唔錯... 我都飽飽地! 但係又買左3文治..食埋佢囉
跟住去WC 見到APPLE 佢喊~ 原來佢比人杯葛...
個個ON9仔陳俊豪 串佢~ 跟住佢又唔咁去啊SIR到食
之後去啊忠到~ 又比佢屌!! 佢頂唔順 去左WC喊~
盧母 同 泰仔 勁正~~
盧母:APPLE唔係廁所 ! 我岩岩問過廁格有冇人 ''佢''話冇! 笑左
跟住泰仔~
佢話: APPLE 如果真係自殺就慘啦... 我地份數學功課 就冇人做嫁啦!
頂佢地~人性!? 哈...
食完飯 同佢地打波~ 打到一半 我去左踢波
入一球12碼就射人 唔入充比人射
我射啊EASON個PATPAT 超大力 正!!
跟住比條惡狗屌~叫我地走....
咁咪走囉....之後集合 又玩GAME
玩平行板~ 16條友 企上去仲要平行
仲要得1米位比我地企~我控到超累... PK! 好彩都WIN!
跟住玩有2條木 跟住7條友 企上去 行~~ 我地都WIN
之後呢~ 玩亞馬信... 唔知點形容隻GAME 但係我地玩得太HEA 輸了~
2比1...
跟住就爽啦~ 玩爬''長'' 我係第2個上去~ 比人LONG到袋袋~痛死我!!
之後玩晒全班!! 玩大挑戰.... 上面4個拉 下面有3條友 點樣將佢地運晒上去
我地第3次就成功左!!我有份參加嫁!!!! HAHA! 我發晒力 手都斷 不過超有成功感~
玩完 就玩鋼線推掌...我同子TO 試左2次都失手
呢個GAME 2比2~ 打和
跟住玩 飛天企木 個個都唔得!! 到左最後~我地!! 出東仔~
頂佢~~佢一跳 企左係上面 仲要好型咁做動作~
勁正~ 有佢我地WIN左!!
3.5比1.5...
之後唔夠時間了~ 啊SIR話比我地試玩 大碌木... 好好笑~
但係唔識玩= =!!!
跟住冇晒時間啦~~ 冇得操最後GE大獎....SAD! 拿拿拿沖涼~ 今日真係好累!!好多汗
沖完~大合照 就走了~
上車~我就傾電話啦...點知坐我最面GE小白話見到公路有人 坐左係到= =!!!
我個下咁岩~係見到架黑車!!! ONJ~~~
返到9龍塘...我轉MTR去樂富 搵表姐幫我剪頭髮~ 超長 超戀 佢勁難剪~
之後~一剪完 我個到好爽 個頭冇晒草!!好開心!!! 之後同表姐 搵啊叔 食飯
HAHA~ 食日本野 唔驚有輻射~ 好飽丫!!!
之後就MTR返東涌~ 返到屋企!! 頂唔順!! 即沖涼
訓教!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 爽死!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|