變大人的日記..
由我17歲到18歲一年ge事 記晒入去~
sungkit0701
暱稱: sungkit
性別: 男
國家: 香港
地區: 離島區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
...........
唉~ 我真係悶到死嫁啦...
我真係悶到想死
冇電腦用=v=
又係衰你自己低b丫!
文章分類
全部 (462)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 462
留言總數: 217
今日人氣: 8
累積人氣: 6535
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2011 年 4 月 10 日  星期日   酷熱


wow! 今日~爽!!! 開心 分類: 未分類

起身~ 屋企得返3兄弟~

我梗係點佢地2個 落街買野~

跟住汁野~去比賽! 今日唔輸得!!

一輸就出唔到線!!!  

跟住我地 今日打富東3攻手!!! 我地好有信心!! 同埋我今日 好有感覺!!

我換衫  換完落去 熱身 成10幾分鐘1!! 先記得!!!!

屌~我d銀包電話 仲係wc!!!!!!!!!  我光速跑到去 搵~

一上返去~我見到個男人 佢問我係咪唔見左野~!!

真係好好彩!!!!  thx上帝...

跟住我太開心!! 我打前鋒!! 今日一定有功課交!!!

好快就開波~  我地隊狂攻對手  人地連禁區都未入過!!!

我幾球埋門! 我頭頂腳踢 差dd 雖然唔係我入波~ 不過都有1比0 ge成積!

下半埸比人換左! 我係出面睇波啦~ ON9耀

同肥KEN講... 不如我食埋飯先黎啦  真係KAI到呢~

唉!一轉陣!!好危比人反攻!

之後老鼠影KAI鋒啦~  條友仔 知鏡頭影佢! 佢!!!狂做浦士 之後仲CHOCK樣!!

踢踢下湯文又趺親... shit! 好彩最尾可以踢到! 2比0

完埸~就睇人地比賽 超勁= =!!  曼打車仔咁~狂攻!!

跟住我同啊譚去wc沖涼~~  之後坐mtr返屋企~

係咁比人吹食飯...

返到去~~ shit!! 堂細妹又換左我呢部手提!!!!!!!!!!!!!!!

sm!~~~~~~~~~~~~~~~

跟住同老豆 嘈~ 食鹽 大部份黎where?  仲試左d 金帶威士忌!

跟住 吳宇同我講...

成半年冇 飲酒談歡傾通宵 大家咩咩含香蕉! 笑死我~

我突然諗起~ 細佬琴日趺電話 我今日 銀包加電話 都有好心人汁返!!! 正!!

訓~~~~~~



2011 年 4 月 9 日  星期六   晴天


4月9 悶~ 分類: 未分類

琴日入完camp 明明好累~想訓多d!

一早比人嘈起身!! 原來係我細佬個啊sir!!

我細佬個啊sir太好心!!   知佢唔記得拎!幫佢拎

跟住 我去學校搵佢啦~ 拎完就撞到吳崇樂!!

吹脹... 返到屋企先刷牙 沖涼 haha

沖完去左日東~

上左冬古屋企~ 睇電影! 講隕石= =! 幾好睇...

之後睇打麻雀~... 跟住去訓!

6點幾~突然想去swim!

 就拿拿聲返屋企1 拎野換

去swim pool!  冇乜野玩...

最後 去大池玩~ 教埋sy swim 同佢swim左

幾個直池~ 有感功感..

swim完 沖涼走啦~  一沖完換衫

我對手勁痕!!!! 真係想死!!! yoyo比左d洗面奶我 ............

最後去東會城洗手 之後食m記...再去引體...

返屋企 訓~

 



2011 年 4 月 8 日  星期五   晴天


入CAMP好累丫!! 仲剪晒D頭髮悿~ 開心 分類: 未分類

6點幾起身~

好快咁換晒衫.... 去左MTR等

之後坐車到九龍塘! 等齊人就上車

一上車~APPLE 比啊SIR捉左上去~

咁我就聽歌 訓啦~ 點知冇啦啦勁大聲!! 原來啊SIR屌鳩APPLE!

我地全車 靜晒~ APPLE 返位個陣~ 仲驚到仆街= =! 仆左係街... 個一秒 我覺得佢好慘

跟住去到CAMP~ 玩信任的天梯... 好累囉!! 出晒汗!!! 手都斷丫!!

我地組輸左~

跟住返入室內.... 開始操! 嘩呢個心肺訓練! 真係好辛苦~

跑圈 一聽到哨聲.. 就做掌上壓 SIT UP 同 掌上壓接腹!

嘩~辛苦到我 做左30幾分鐘 冇停...我做左240下!!!

跟住食飯! 今次唔錯... 我都飽飽地! 但係又買左3文治..食埋佢囉

跟住去WC  見到APPLE 佢喊~ 原來佢比人杯葛...

個個ON9仔陳俊豪 串佢~ 跟住佢又唔咁去啊SIR到食

之後去啊忠到~ 又比佢屌!! 佢頂唔順 去左WC喊~

盧母 同 泰仔 勁正~~

盧母:APPLE唔係廁所 !    我岩岩問過廁格有冇人 ''佢''話冇! 笑左

跟住泰仔~

佢話: APPLE 如果真係自殺就慘啦...  我地份數學功課 就冇人做嫁啦!

頂佢地~人性!? 哈...

食完飯 同佢地打波~ 打到一半 我去左踢波

入一球12碼就射人 唔入充比人射

我射啊EASON個PATPAT 超大力 正!!

跟住比條惡狗屌~叫我地走....

咁咪走囉....之後集合 又玩GAME

玩平行板~ 16條友 企上去仲要平行

仲要得1米位比我地企~我控到超累... PK! 好彩都WIN!

跟住玩有2條木 跟住7條友 企上去 行~~ 我地都WIN

之後呢~ 玩亞馬信... 唔知點形容隻GAME 但係我地玩得太HEA 輸了~

2比1...

跟住就爽啦~ 玩爬''長'' 我係第2個上去~ 比人LONG到袋袋~痛死我!!

之後玩晒全班!!  玩大挑戰.... 上面4個拉 下面有3條友 點樣將佢地運晒上去

我地第3次就成功左!!我有份參加嫁!!!! HAHA! 我發晒力 手都斷  不過超有成功感~

玩完 就玩鋼線推掌...我同子TO 試左2次都失手

呢個GAME 2比2~ 打和

跟住玩 飛天企木 個個都唔得!! 到左最後~我地!! 出東仔~

頂佢~~佢一跳 企左係上面 仲要好型咁做動作~

勁正~  有佢我地WIN左!!

3.5比1.5...

之後唔夠時間了~ 啊SIR話比我地試玩 大碌木... 好好笑~

但係唔識玩= =!!!

跟住冇晒時間啦~~ 冇得操最後GE大獎....SAD! 拿拿拿沖涼~ 今日真係好累!!好多汗

沖完~大合照 就走了~

上車~我就傾電話啦...點知坐我最面GE小白話見到公路有人 坐左係到= =!!!

我個下咁岩~係見到架黑車!!!   ONJ~~~

返到9龍塘...我轉MTR去樂富 搵表姐幫我剪頭髮~ 超長 超戀 佢勁難剪~

之後~一剪完 我個到好爽 個頭冇晒草!!好開心!!! 之後同表姐 搵啊叔 食飯

HAHA~ 食日本野 唔驚有輻射~ 好飽丫!!!

之後就MTR返東涌~ 返到屋企!! 頂唔順!! 即沖涼

訓教!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 爽死!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 



2011 年 4 月 7 日  星期四   晴天


放學又SWIM!~ 睡著 分類: 未分類

頂~~  好累丫!!

不過曼WIN波....算啦~HAH!

之後上英文堂 又係咁...上完
之後數學~ 聽一陣 又唔聽一陣 同啊宅狂講APPLE~

好快就放學~

YOYO~ 去SWIM 我自己走先~

跟住去SWIM岩岩 入埸都好少人

不過慢慢都多

SWIM完 同冬古佢地去食M記..

之後買奶奶飲~ 又一天!



2011 年 4 月 6 日  星期三   晴天


做完GYM 再打波~ 連咬3野柴! 仲有MU WIN波=] 分類: 未分類

太夜訓啦...

起身好累~~

跟住自己一個返學

返到學校...原來今日要聽書 個啊SIR係好正

但係 感覺好悶~

之後電腦堂~ 狂講APPLE 追啊宅 笑死

聽下書咁~好悶  講上網D野

之後放學~ 我自己一個去左做GYM

跟住 做左4轉 去打波~

KAI!的! 我起跳~一落地 咬柴

之後坐左一陣 又打過 我自己FAKE人 線左係地下 又咬

跟住 自己玩個球 踢埋去 又咬= =!! 勁KAI!!

跟住帶住好累GE身體返屋企~

玩左一陣電腦囉~太累啦因為 所以早左訓~

但係訓到3點....起身睇波... BUT!!

埸波2點9開左~ 我3點9先睇!! 哈...好彩一開 1比0 曼聯晒聯!

HAHA!  跟住6點就訓啦~