又核爆...朝朝D新聞都係可怕野~
都係咁睇新聞~之後返學~
跟住坐車個陣~玩憤怒鳥=]
返到學校~點完名 自由活動WO~因為頭8條友有野做..正!
跟住係電腦室 睇日本沉沒~可怕!
之後上電腦堂又係勁FEEL 不過我都有聽書嫁~
放學去印野~ 勁急!~
印完~即走~返去踢友賽~點知取消左!
返到去食飯~堂哥都係到!! 真係KING OF THE POP!
吞POP個POP丫~ 之後傾計~先知1!原來我仲有好多個啊伯同姑媽
不過一早香晒~
食完飯~打機~睇日本沉沒~結局有D慘...SAD!
冇啦啦台灣地震~~
跟住就幫SY做功課...打左關於戀愛GE野~
之後又再作故仔!! 6+1頭皮故仔= =!
仲要打日記~好多野做丫~想死!!!
用多陣電腦~訓啦~
|