變大人的日記..
由我17歲到18歲一年ge事 記晒入去~
sungkit0701
暱稱: sungkit
性別: 男
國家: 香港
地區: 離島區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
...........
唉~ 我真係悶到死嫁啦...
我真係悶到想死
冇電腦用=v=
又係衰你自己低b丫!
文章分類
全部 (462)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 462
留言總數: 217
今日人氣: 15
累積人氣: 6542
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2011 年 3 月 16 日  星期三   寒冷


今日好自由丫~ 分類: 未分類

又核爆...朝朝D新聞都係可怕野~

都係咁睇新聞~之後返學~

跟住坐車個陣~玩憤怒鳥=]

返到學校~點完名 自由活動WO~因為頭8條友有野做..正!

跟住係電腦室 睇日本沉沒~可怕!

之後上電腦堂又係勁FEEL 不過我都有聽書嫁~

放學去印野~ 勁急!~

印完~即走~返去踢友賽~點知取消左!

返到去食飯~堂哥都係到!!  真係KING OF THE POP!

吞POP個POP丫~ 之後傾計~先知1!原來我仲有好多個啊伯同姑媽

不過一早香晒~

食完飯~打機~睇日本沉沒~結局有D慘...SAD!

冇啦啦台灣地震~~

跟住就幫SY做功課...打左關於戀愛GE野~

之後又再作故仔!! 6+1頭皮故仔= =!

仲要打日記~好多野做丫~想死!!!

用多陣電腦~訓啦~



2011 年 3 月 15 日  星期二   寒冷


天氣突變 晚上去操體能... 分類: 未分類

今日起身~

係咁睇新聞~因為日本~真係要玩完的樣子=[

起身~汁書包 頭都唔想JEL出門口

跟住見到個小朋友拎住我訂左個電話~嬲爆:@!

之後上心理堂~ 比MISS起左個名 叫木村小TOP災

笑死~ 唔知點解講講下~MISS 問到我地全班男仔~會唔會睇AV

佢問起我~我 就答! 老實答你~有的=]

跟住對住啊超講...拿`啊超就似唔睇個D人啦~

之後啊超勁大聲講!!我梗係睇啦~笑死!!

之後中文堂~ 悶到爆...睇影片 做工作紙

之後放學~

返到屋企~食飯..玩憤怒鳥 真係憤憤地怒囉~

跟住就去跑步~ 由屋企跑去碼頭 再去HOYU 再去藍天

係藍天 喪做SIT UP~

跟住倒數掌上壓...手都軟埋~

之後 跑返頭先GE路返去~  肥狗個D心情跑法 笑死我~

打黎叫你扑野~ 哈哈

跟住返屋企~好累!!!  沖涼 洗頭手都冇力

之後去訓了~



2011 年 3 月 14 日  星期一   晴天


返學~放學 悶~ 愉快 分類: 未分類

起身~

返學~

上英文堂 做功課紙 再 睇明日之後~

再聽華焜講佢老豆D低B野~哈

之後中文堂~做工作紙

放學= =!

返屋企~食食同食~

之後SY上左黎~

佢D蛋糕好好味=]

之後又係食食食同食~

玩電腦~

又一天= =!



2011 年 3 月 13 日  星期日   晴天


比賽=] 愉快 分類: 未分類

要比賽~

如常地咁起身~約人

跟住啊譚大遲到~

之後我入8達通..又遲了`SAD!

之後去到紅X 轉的士 上高山戲劇~

比賽~ 今日埸波~好想WIN~ 但係

地~好''線'' 我跟本跑唔到..

我有球單刀~比3條友姦~ 傷左.

~~~ SAD~ 下半埸~~ 有人送左支有毒GE水比我~

仲有毛巾~ 都幾香嫁XD  

THX 唔知會唔會係 香水有毒呢~

之後下半埸開波~ 比對手入一球

佢地狂守 我地又係最後一分鐘~

我好記得當時~我得到好清楚~ 中間空晒~ 好夾硬咁橫傳比啊旦~

點知佢遠射~入埋= =

之後勁開心 狂敢~華DEE 3碼前 唔入= =!

1比1...完埸...踢完之後~ 帶LALA走~

識黎唔識走~笑料= =!! ..... 跟住好累咁返屋企~

返到去~ 食飯~ 訓一陣

起身 又訓- -!完~



2011 年 3 月 12 日  星期六   晴天


日本地震第2日...SAD! 同埋我好耐冇唱K 不安 分類: 未分類

今日起身~ 即同屋企人講日本點

之後食野~ 玩電腦 訓

ONJ~ 漏輻射~ 死千5人

之後沖涼換衫出MK~

我咁大個仔~第1次入去買成人玩具!!

HAHA~ 一落樓~比龜搜身!! 好彩冇買野:@!!!

之後去唱K~

都唔係唱~ 係叫K...

我食左好多野= =! ~~ 之後170蚊 唱2個半鐘...少佢!

跟住去網吧打機~ 打信長 打完就同肥K返TC~

點知~ 條友~同我玩D小學雞GAME~ KAI到爆...但係又笑到我地 訓係地咁濟~

之後返屋企沖涼~ 玩電腦~

可能睇MU VS 阿記