明明叫左工人9點起我
佢11點自己醒...發左一陣忟
又唔怪得邊個~ 算數
之後都係咁返學~ 坐MTR去到 深水步
ONJ~行左去石結尾~累死
之後上堂~ 戰術訓導訓練~
我出去做人板~比人打 痛到我呢~
跟住學 點打人同走佬 勁爽~
好快過左3個鐘... 都好好玩
之後返TC 接SY...
送埋佢上車就返屋企
知道日本地震 以為好少野
就去食野~
連早餐都未食...... 食完就訓
訓完起身~又食= =!!! 飯~
之後玩電腦~ 玩玩下~愈來愈多旦本消息~好可怕~
真係咩天災都有齊~驚到訓唔到..
最後5點就去訓了~
今日起身~
個經理又黎~ KAI!
但係佢身為經理大把野做... 所以又走左 HA~
之後呢~我就返學~
屌~見到個大6人 亂放垃圾落回收箱~真係火都黎...
跟住上車~
到左學校~英文堂 解文~同突然TEST~
SAD~ 之後數學 仲衰... 真係冇聽過書
之後放學 返東涌~
就換衫去打波~ 開頭都幾好!!!BUT~~
後尾 射極都 DU釘~ SAD!
跟住鋒哥亂入~ 笑死~
之後再打~ 產底就中WO~ 但係射就....
算啦~跟住同肥K返屋企~
玩電腦~ 打埋4日日記...訓~
起身~
點知有條經理上我屋企訓教~吹脹!!
之後換衫返學~
一返到去~就做小組討論~!
HAHA~我做得唔錯..啊SIR都話如果真係會請我=]
勁~ 跟住!上電腦堂~我做功課做到發脾氣
冇人聽書~啊SIR發老睥 HAHA~
之後返屋企~~
PLZ甩東仔~好耐冇試過~ 笑死!
返到TC~~ 就食飯 換衫
踢波~ 踢左幾個鐘...累死
之後就返屋企~ 玩電腦 個D~
最後都係訓=[
換衫返學~~
第1堂人際...又話公報成積 驚到我尿都噴埋~
點知又冇~
中文堂~又係HEA左成堂~SAD!
之後我早D走~去深水步 搵SY
因為佢陪我訂手機=]
HAHA~ 跟住呢去行下 同食野~
比我搵到D好平GE野 15蚊 同18蚊 呵呵~
跟住返屋企~~
都係玩電腦~ 跟住叫老豆買波~
100蚊阿記~就去訓啦
3點幾起身~ 屌佢!!我好辛苦起身 睇佢輸波~
嬲~ 輸3比1
再訓:@!
起身= =!
返學~ 之後英文默書 我出貓 HAHA
中文又唔知做D咩 HEA左2個鐘
放學~返屋企= =
肥K陪我睇手機~
跟住小白有好介紹~ 正!!!
之後玩電腦~
訓~