變大人的日記..
由我17歲到18歲一年ge事 記晒入去~
sungkit0701
暱稱: sungkit
性別: 男
國家: 香港
地區: 離島區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
...........
唉~ 我真係悶到死嫁啦...
我真係悶到想死
冇電腦用=v=
又係衰你自己低b丫!
文章分類
全部 (462)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 462
留言總數: 217
今日人氣: 7
累積人氣: 6534
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2011 年 3 月 11 日  星期五   清涼


戰術訓練....加埋日本大地震 成晚冇得訓 疲倦 分類: 未分類

明明叫左工人9點起我

佢11點自己醒...發左一陣忟

又唔怪得邊個~ 算數

之後都係咁返學~ 坐MTR去到 深水步

ONJ~行左去石結尾~累死

之後上堂~ 戰術訓導訓練~

我出去做人板~比人打 痛到我呢~

跟住學 點打人同走佬 勁爽~

好快過左3個鐘... 都好好玩

之後返TC 接SY...

送埋佢上車就返屋企

知道日本地震 以為好少野

就去食野~

連早餐都未食...... 食完就訓

訓完起身~又食= =!!! 飯~

之後玩電腦~ 玩玩下~愈來愈多旦本消息~好可怕~

真係咩天災都有齊~驚到訓唔到..

最後5點就去訓了~



2011 年 3 月 10 日  星期四   清涼


好耐冇打波~不過... 傷心 分類: 未分類

今日起身~

個經理又黎~ KAI!

但係佢身為經理大把野做... 所以又走左 HA~

之後呢~我就返學~

屌~見到個大6人 亂放垃圾落回收箱~真係火都黎...

跟住上車~

到左學校~英文堂 解文~同突然TEST~

SAD~ 之後數學 仲衰... 真係冇聽過書

之後放學 返東涌~

就換衫去打波~ 開頭都幾好!!!BUT~~

後尾 射極都 DU釘~ SAD!

跟住鋒哥亂入~ 笑死~

之後再打~ 產底就中WO~ 但係射就....

算啦~跟住同肥K返屋企~

玩電腦~ 打埋4日日記...訓~



2011 年 3 月 9 日  星期三   清涼


今日練波~ 分類: 未分類

起身~

點知有條經理上我屋企訓教~吹脹!!

之後換衫返學~

一返到去~就做小組討論~!

HAHA~我做得唔錯..啊SIR都話如果真係會請我=]

勁~ 跟住!上電腦堂~我做功課做到發脾氣

冇人聽書~啊SIR發老睥 HAHA~

之後返屋企~~

PLZ甩東仔~好耐冇試過~ 笑死!

返到TC~~ 就食飯 換衫

踢波~ 踢左幾個鐘...累死

之後就返屋企~ 玩電腦 個D~

最後都係訓=[



2011 年 3 月 8 日  星期二   寒冷


落訂... 再賭波 開心 分類: 未分類

起身~

 換衫返學~~

第1堂人際...又話公報成積  驚到我尿都噴埋~

點知又冇~

中文堂~又係HEA左成堂~SAD!

之後我早D走~去深水步 搵SY

因為佢陪我訂手機=]

HAHA~ 跟住呢去行下 同食野~

比我搵到D好平GE野 15蚊 同18蚊 呵呵~

跟住返屋企~~

都係玩電腦~ 跟住叫老豆買波~

100蚊阿記~就去訓啦

3點幾起身~ 屌佢!!我好辛苦起身 睇佢輸波~

嬲~ 輸3比1

再訓:@!



2011 年 3 月 7 日  星期一   清涼


好快就過左一日 分類: 未分類

起身= =!

返學~ 之後英文默書 我出貓 HAHA

中文又唔知做D咩 HEA左2個鐘

放學~返屋企= =

肥K陪我睇手機~

跟住小白有好介紹~ 正!!!

之後玩電腦~

訓~