變大人的日記..
由我17歲到18歲一年ge事 記晒入去~
sungkit0701
暱稱: sungkit
性別: 男
國家: 香港
地區: 離島區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
...........
唉~ 我真係悶到死嫁啦...
我真係悶到想死
冇電腦用=v=
又係衰你自己低b丫!
文章分類
全部 (462)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 462
留言總數: 217
今日人氣: 4
累積人氣: 6531
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2011 年 3 月 21 日  星期一   晴天


今日都係好累~仲要操! 累上加累~ 疲倦 分類: 未分類

5點半 起左身~

舊病又復發~明明冇事好耐嫁啦

 係我記錄在案的第2次~

不過今次我好似發夢咁... 哈 唔知點講...

好快冇事~

之後12點起身~ 今日真係又累

起身~ 換衫 返學~

返到去~啊sir病了  我地就做返工作紙個d

又一堂~之後中test

希望合格啦...  話咁快 放學!

返到屋企~食飯!

去跑步~ 開頭 橫x膜抽根..

之後 慢慢又冇事~ 愈跑愈快!!

但係咁跑~真係好辛苦~ 不過到你跑完你目標~又好開心

去到涼亭~我做掌上壓 吹左陣水 去百街搵鴻哥玩~

笑死~推晒佢d架! 笑死我 佢追住我地黎打!!!

笑到我嘔...  跟住送肥狗 再行返熙企~ 好累丫

丫b丫b 加油丫~頂住丫!!! miss you!=]



2011 年 3 月 20 日  星期日   陰天


好懶咁過左一日 疲倦 分類: 未分類

一起身~

真係乜野都冇做過~望住部腦

sad~~ 累丫!忟丫!! 但係唔知點解累!

跟住玩下手機 訓下~ 做下掌上壓

星期日 呢個假期就比我hea晒

sad!

跟住吳崇日返屋企~ 佢釣到魚

我囧晒...kai子= =!

都係冇野做咁 去訓~

唔知今日係咪冇運動過

今日好多尿all~ 又可能我狂飲野= =!

今日真係咩都飲齊~ 不過只係冇飲可樂=]

廢話唔多~  完



2011 年 3 月 19 日  星期六   微雨


同堂哥踢波~ 得我地2個守!! 分類: 未分類

今日起身~

望雨夠10個鐘未XD!

因為差完電就玩電話...

今日訓係床到訓~ 堂哥突然上左黎

教我JB部機!! 爽!!!!!!!

之後下載GAME~ 玩玩下太累訓埋

之後起身~ 同堂哥去踢波~

我地2個兄弟守後~ 冇比人入波~換左我先失2粒...

之後好累咁返屋企~

  完~



2011 年 3 月 18 日  星期五   驟雨


今日操返兵 同埋換電話啦=] 開心 分類: 未分類

早左dd起身~因為今日outing

之後去柯士匐 上堂~ 操兵

我話 呢度之前有人柯屎柯到匐左

啊頂話~呢度之前有人柯屎柯左個布匐= =!!!!!!!!!!!!!!

sm!~跟住個個本身唔想練操兵的~ 因為好似好悶

但係我地之前消防camp玩過~ 好快上返手 仲操到比其他人好=]

跟住愈玩愈爽~ haha 比啊sir讚...

之後收到一個留言  話有得拎電話!! haha! 開心死!!

但係佢把聲 好似好串~ 梗係啦...因為我!! yoyoyo我係吳崇傑

哈...佢一定好不爽~ 跟住拿拿林~返屋企拎錢

出去拎機~~~ haha

去到拎埋部機~~部野好正好爽...

之後去閪鳩顰 中心行~都算係有野行下!!!

之後sy食野~我試手提~

haha~開心~跟住返東涌  之後返屋企~連電腦都唔玩

訓係床到玩 新手提! haha! 之後都係悶悶地~都係玩返電腦

過多陣就訓~



2011 年 3 月 17 日  星期四   寒冷


急性盲搶鹽 分類: 未分類

今日~一起身 都仲係睇日本消息~

佢狂爆...冇晒引~

之彼返學~ 自己返~

好悶~~ 聽下歌 見到盧母型..佢帶我行第2條路

之後~返到去睇明日之後~

睇完上數學~ 教 賭錢~

之後放學~ 坐車返屋企~

返到屋企~睇新聞~

笑死我~~ 搶鹽..抄到50蚊一包= =!! kai!!! 咩料子

''鹽防防輻射'' wo~ 哈

之後唔食飯~換衫 跑步 打波~

打全埸~我今日射波~仲差...

之後同權同肥k 操掌上壓 sit up~ 2樣加埋都有200下~爽

之後跑步~ 跑到去馬頭!!好似見到野......................................................

咁話唔出出黎 廢事嚇親佢地2個= =!

跑到去7仔 陪肥k買野~之後返屋企~

都係咁~玩電腦就訓了~