早左dd起身~因為今日outing
之後去柯士匐 上堂~ 操兵
我話 呢度之前有人柯屎柯到匐左
啊頂話~呢度之前有人柯屎柯左個布匐= =!!!!!!!!!!!!!!
sm!~跟住個個本身唔想練操兵的~ 因為好似好悶
但係我地之前消防camp玩過~ 好快上返手 仲操到比其他人好=]
跟住愈玩愈爽~ haha 比啊sir讚...
之後收到一個留言 話有得拎電話!! haha! 開心死!!
但係佢把聲 好似好串~ 梗係啦...因為我!! yoyoyo我係吳崇傑
哈...佢一定好不爽~ 跟住拿拿林~返屋企拎錢
出去拎機~~~ haha
去到拎埋部機~~部野好正好爽...
之後去閪鳩顰 中心行~都算係有野行下!!!
之後sy食野~我試手提~
haha~開心~跟住返東涌 之後返屋企~連電腦都唔玩
訓係床到玩 新手提! haha! 之後都係悶悶地~都係玩返電腦
過多陣就訓~ |