又係咁啦...起身
換衫返學~ 不過好累丫
跟住想出門~ 又比吳偉豪 忍我笑!! 搞到遲到~
跟住 返學 都係睇咪咪...之後呢
返到去~上最後一堂消防~ SAD!
仲要TEST~~ 啊SIR超正
真係講晒答案比我地聽咁濟!!!!!! 佢太好啦~
跟住上訓練肌肉堂= =! D名好膠..自己作的!
都幾有用~ 教點練 同埋啊SIR講書都好正!
之後放學~ 睇不能說的咪咪...超慘的說
講到勁亂~!! 跟住 返到屋企 食飯
同吳崇日去跑步~~ 今日累 跑得好差 加上跑下停下
又撞到天子同YO 偷情WO~ SAD!~
跑跑下 去埋百佳 搵東仔同鴻 ~
跟住比個大眼 包包面的姐姐~ 撞到
佢係職員黎嫁~!!! 哈... 跟住我返轉頭 佢都仲係到!!
佢仲望住我悿~ 唉也!! 失戀丫 哈
跟住返屋企沖涼~個D 最後都係玩電腦 掌上壓 去訓! |