今日要去沙田~唔識路 梗係早d起身啦
聽住歌坐車~好快到了
到左再搵路..又比我地搵到車去~
haha~ 跟住去到 都冇遲到 太強
首先拉''根''... 再玩掌上壓上面再壓
姐係 上面搵條友 用力禁住你!!等你辛苦d
每人30... 爽死- -!
跟住玩d野~再kai! 拉力 爽死!! 呢樣真係唔知點打上日記...
姐係d電影成日拉住人地隻手 拉~好辛苦~~
好爽~ 之後比時間休息~忍唔住打波~
打到超累! 啊sir就玩跑圈==!
12個圈~ 爽!!! 仲要係衝刺跑~
玩完~又玩反應跑!! 真係呢~~sm!
跟住~玩深樽... tak起另一個人 mun低起身=- =! 50下~
之後玩狗仔掌上壓 又係每人50...sm!
最後操~ 呢個"串燒" 真係唔知點形容 總之好爽- -! 手都軟埋!
玩完坐車返出去~ 返tc~ 之後消防局落車~行去hoyu 接 咬柴ge低b婆
行返去坐車~可以行 1個鐘- -! 第1次~
之後送佢去坐車~就返屋企~ 沖涼!!
玩電腦~~因為上得返網啦=]!!! 哈哈...
跟住食飯~ 訓- -! |