變大人的日記..
由我17歲到18歲一年ge事 記晒入去~
sungkit0701
暱稱: sungkit
性別: 男
國家: 香港
地區: 離島區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
...........
唉~ 我真係悶到死嫁啦...
我真係悶到想死
冇電腦用=v=
又係衰你自己低b丫!
文章分類
全部 (462)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 462
留言總數: 217
今日人氣: 3
累積人氣: 6530
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2011 年 3 月 6 日  星期日   晴天


探啊嬤~ 疲倦 分類: 未分類

5點訓~

8點起身~ 好Q凍~

之後沖涼換衫出門口

聽歌坐巴士~ 好快到元朗

之後同老豆飲茶~

飲完幫手拎重野~坐車去華明村=[

好重~SAD~ 之後落車又要行上山~

不過探嬤嬤~就算啦=]

行行下 表哥 追上黎~ 一齊行上啊嬤個到~

上香丫 派香~燒野個D

但係我同表哥掛住望令女~HAHA

跟住係咁同啊嬤講...下次睇佢~ SAD! 有D唔寫得走~

跟住呢~ 上埋去睇啊爺 又係咁燒野 同上香~

不過今日燒GE工人 好潮...笑死~

跟住行落去睇下啊嬤 個墓...冇事~可以落去食野

食完野就坐鏘家車~去華明村  坐巴士~~

勁眼訓~頂唔順訓左~

之後上到姑姐屋企~打PSP~ 好正~又打龍~表哥表姐同細佬~

之後食飯~ 食完 成家人一齊吹水

吹到10點幾 去啊叔屋企~

睇利記打MU~ 但係又輸3輸1...

之後返屋企~ 同SY 傾電話返~

SAD~返到屋企先知~ 原來MU輸 係NANI 重傷~SAD!

跟住2點寺就訓了~



2011 年 3 月 5 日  星期六   晴天


今日好累~ 疲倦 分類: 未分類

琴晚太夜訓啦~

今日又11點起身WO~

之後一起身就去日東~ 去冬古屋企

今日好累~ 行都唔想行

係到睇JASKASS

之後佢媽媽返黎~

過多陣~我都返屋企了

頂唔順~太累! 訓埋= =!

訓到8點幾~天子話唔出街 所以我都唔出了~

9點起身 付3飯沖涼~

HEA到2點想訓~點知比我聽到

有 恐怖熱線聽~~

一聽就4點PK~

 



2011 年 3 月 4 日  星期五   晴天


星期5 又操~ 疲倦 分類: 未分類

今日要去沙田~唔識路 梗係早d起身啦

聽住歌坐車~好快到了

到左再搵路..又比我地搵到車去~

haha~ 跟住去到 都冇遲到 太強

首先拉''根''... 再玩掌上壓上面再壓

姐係 上面搵條友 用力禁住你!!等你辛苦d

每人30... 爽死- -!

跟住玩d野~再kai!  拉力  爽死!! 呢樣真係唔知點打上日記...

姐係d電影成日拉住人地隻手 拉~好辛苦~~

好爽~  之後比時間休息~忍唔住打波~

打到超累!  啊sir就玩跑圈==!

12個圈~ 爽!!!  仲要係衝刺跑~

玩完~又玩反應跑!! 真係呢~~sm!

跟住~玩深樽...  tak起另一個人 mun低起身=- =! 50下~

之後玩狗仔掌上壓 又係每人50...sm!

最後操~ 呢個"串燒" 真係唔知點形容  總之好爽- -! 手都軟埋!

玩完坐車返出去~ 返tc~ 之後消防局落車~行去hoyu 接 咬柴ge低b婆

行返去坐車~可以行 1個鐘- -! 第1次~

之後送佢去坐車~就返屋企~ 沖涼!!

玩電腦~~因為上得返網啦=]!!! 哈哈...

跟住食飯~ 訓- -!



2011 年 3 月 3 日  星期四   清涼


今日影硬照... 滿足 分類: 未分類

今日要幫學校拍廣告 試鏡...

所以~ 早左起身 汁下d眼耳口鼻...

個頭搞左勁耐pk!

返到去~ 勁驚 咩聲都唔咁出

wendy 又狂講我衰野~ 後面d女仔又狂同我講野=[

不過坐中間個個~幾令女嫁=]  有機會一定拎佢手提

之後 影相~ 笑左幾下  影完- -! 唔知會唔會揀我呢= =!

之後我跟左wendy去聽下人地做會報~ 拍基片 笑死~

坐左一個鐘.. 我都返班room  冇耐

就同我同俊~考口試!  跟住 我讀左少少

收了皮= =!  heaheahea

落堂~ 數學堂就玩13張= =!

教返小學d野- -! 幾正~

之後返屋企~食飯

再同鴻肥k 射波~~~~~

時準時唔準- -!  sad!

之後肥k走先 我就同鴻去同d鬼佬鬥波~ shit! 冇得打

之後返屋企~唉 又係冇電腦用~ sad!

好彩工人部手機有gps  佢借我玩一陣fb~

跟住同老豆傾計~傾神怪野 傾到3點 就訓了~



2011 年 3 月 2 日  星期三   晴天


好不爽囉呢日!! 忿怒 分類: 未分類

冇啦啦話有得派錢

但係又唔派比我~6000丫 屌!

跟住開電腦啦~ 路由 壞撚左:@! 屌!

算~ 又返學~屌!

返到學校~個個都講緊派錢 又唔知自己有冇wo! 屌!

上第1堂~ 好悶 屌!

之後電腦堂~ 留心聽書! 但係最尾見到有張野! 話6月30日前有錢 屌!

勁不爽!!! 屌!

之後狂比人串 冇6000蚊 屌!

明明知佢地係玩~ 但係串串下我都真係不爽 屌!

跟住扯火 屌!

返到屋企 醒起~上唔到網 屌!

on9.......

冇心情練波~ 所以冇去 屌!

真係訓係張床 最書服囉 屌!

但係訓都訓得唔安落 屌!

起身~ 唉 算撚數! 屌!

叫siuyu教我做英文功課~

跟住聽收音機 3點幾就訓了~