變大人的日記..
由我17歲到18歲一年ge事 記晒入去~
sungkit0701
暱稱: sungkit
性別: 男
國家: 香港
地區: 離島區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
...........
唉~ 我真係悶到死嫁啦...
我真係悶到想死
冇電腦用=v=
又係衰你自己低b丫!
文章分類
全部 (462)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 462
留言總數: 217
今日人氣: 43
累積人氣: 6522
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2011 年 4 月 25 日  星期一   酷熱


今日好熱 BBQ加單車車! 開心 分類: 未分類

今日10點起身~ 累丫

但係要去大尾篤...就算啦

落去食早餐... 食左好多

之後坐車~同轉車!  去到~嘩!!! 我企左一陣 隻手都已經好熱 好熱...之後租單車

上左山 我以為冇野玩啦!!! 嘩頂!!! 水霸... 好正 好大好令

地圖上面 都有到~ 我飛車過對面~ 成7km嫁 我一路飛一路逛任gps 好好玩~

我只係用腳都 可以踏到單車~唔洗用手控制= =!  但真係太曬啦

落左山之後 ...同啊叔飛車出去搵野食

起馬又幾km 跟住... 返到黎 搵爐 bbq

頂佢~我搵到爐同''台'' 但係個女仔 一下就插埋黎  吊佢

之後去還車啦~點知 啊叔自己急 搵唔到單 屈話比左我

我勁不爽囉~ 最後咪又係佢袋到搵到....~_~!

不過算啦... 還完車 買野 食豆腐花

食完返去bbq 食左少少野~都好飽啦

食完 玩完 坐車返去 又係轉車轉車轉車

返到去~ sy 跟住sy又係岩岩返到東涌...所以送埋佢返屋企

太累啦~聽日仲要返學 ... 訓~



2011 年 4 月 24 日  星期日   晴天


今日返巴富街球埸... HA~ 愉快 分類: 未分類

起身~ 食D野

就汁衫出MK~

去到MK等啊哥... 佢今日約我地巴富街踢波~

呢個球埸..堂哥問我識唔識路..

應該都識GE...因為 2年前

8強 AMD 決賽 都係呢到踢~ 收顏柒鋒 皮嫁~

我仲扭過佢 左腳射成 2比2...哈哈..

換衫開波~ 我隊D人好廢...SAD~

好彩我都入左幾球...  仲有~我D頂頭X 勁左!!! 唔係講笑...

其實我同啊哥踢~好憎個條自大佬 又要狂扭 又唔交波 只係識屌人

雖然真係幾勁= =!

踢完~ 我堂哥個朋友問我 係咪讀可譽...

我當埸O晒咀~  之後佢同我講..佢之前都係讀可譽...

我O晒..... 哈 世界真係細 之後小米哥 車我返MK~

就坐車返屋企~ 坐車個陣!企我對面 個MK妹 MK得黎又唔MK = =!! (我都唔知講咩...)

堅係令女!! 好正= =!

本身呢我都有留意下GE~ 但係佢身邊條 肥佬~ 狂望佢!! 望到下面凸晒

之後我就狂望呢個肥佬~佢真係 上車望到落車  落車都仲望 (條女仲係車入面 佢落左 都借D意易回頭...)

我就狂望住佢~ 因為!!!! 肥佬 唔準望我女神><!

返到屋企~食飯 打機 打到11點幾 跟啊返返樂富

因為第2日有街去~



2011 年 4 月 23 日  星期六   晴天


難得放假~ 但係全日冇野做~ 開心 分類: 未分類

一起身3點~ 得知工人放假!

跟住住屋企玩電腦~

真係全日玩電腦~

晚上 打信長 本多忠WIN 真係SM!

跟住2點落街~撞到爆頭衰妹

之後我搵吳宇佢地 玩紙牌大富翁..

幾正= =! 跟住....4點幾返屋企

 6點天光~訓~



2011 年 4 月 22 日  星期五   晴天


足足HEA左一日 開心 分類: 未分類

起身 係屋企 HEA~

HEA足一日= =!

真係好悶~ 我連自己做過咩 都唔記得了

晚上 落1王1東記食野~ 第1次=口=! 榮哥請~

冇啦~ 2點返左屋企 哈...



2011 年 4 月 21 日  星期四   晴天


我今日真係驚到失禁嫁啦!!! 開心 分類: 未分類

一起身~ 渾渾噩噩

因為乜書都未溫過~ 但係今日有2個大test~

sad~

之後突然知道~

今日可以查下自己考試成績~~

我真係驚囉=_=! 肥一科 就等於 冇3萬幾蚊=口=!

英文~好彩抄下人  應該唔會0...

跟住數學 sad~ 有得抄都冇用!

份份唔同~ SAD~ 好快做完 就走左

之後出去查下自己成積.... 啊宅 幫我查!!

我又忍唔住埋去睇!! WOW!! 點知係 D D

開心到我即 大叫 狂跑~ 哈哈...開心死

之後放學 返去 做左一陣GYM就拉親隻手

晚上落街~ 同吳宇

WOW! 我好耐冇醉啦....2枝 ICE~

醉醉下 4點幾返到屋企~