起身~ 食D野
就汁衫出MK~
去到MK等啊哥... 佢今日約我地巴富街踢波~
呢個球埸..堂哥問我識唔識路..
應該都識GE...因為 2年前
8強 AMD 決賽 都係呢到踢~ 收顏柒鋒 皮嫁~
我仲扭過佢 左腳射成 2比2...哈哈..
換衫開波~ 我隊D人好廢...SAD~
好彩我都入左幾球... 仲有~我D頂頭X 勁左!!! 唔係講笑...
其實我同啊哥踢~好憎個條自大佬 又要狂扭 又唔交波 只係識屌人
雖然真係幾勁= =!
踢完~ 我堂哥個朋友問我 係咪讀可譽...
我當埸O晒咀~ 之後佢同我講..佢之前都係讀可譽...
我O晒..... 哈 世界真係細 之後小米哥 車我返MK~
就坐車返屋企~ 坐車個陣!企我對面 個MK妹 MK得黎又唔MK = =!! (我都唔知講咩...)
堅係令女!! 好正= =!
本身呢我都有留意下GE~ 但係佢身邊條 肥佬~ 狂望佢!! 望到下面凸晒
之後我就狂望呢個肥佬~佢真係 上車望到落車 落車都仲望 (條女仲係車入面 佢落左 都借D意易回頭...)
我就狂望住佢~ 因為!!!! 肥佬 唔準望我女神><!
返到屋企~食飯 打機 打到11點幾 跟啊返返樂富
因為第2日有街去~ |