變大人的日記..
由我17歲到18歲一年ge事 記晒入去~
sungkit0701
暱稱: sungkit
性別: 男
國家: 香港
地區: 離島區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
...........
唉~ 我真係悶到死嫁啦...
我真係悶到想死
冇電腦用=v=
又係衰你自己低b丫!
文章分類
全部 (462)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 462
留言總數: 217
今日人氣: 46
累積人氣: 6525
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2011 年 4 月 15 日  星期五   晴天


體能肥佬~ 愉快 分類: 未分類

是但的

一早起身~ 去坐e23 考試~

跟住呢 我引體 雙桿 0分 haha~

跟住留係個到 操體能...考今日真係累 仲玩so肌影相~

放學~我好勁咁行去黃埔! la 同我坐車返東涌 跟住我送佢上車返黃埔= =! 無奈~

跟住返到屋企 食飯 打winning~ 咁就一日!!



2011 年 4 月 14 日  星期四   晴天


肥狗批爆我個咀~ 不安 分類: 未分類

今日遲左起身~

勁急~~之後堂哥幫我裝GAME~

我就返學啦~

我呢排真係好鐘意自己一個...

返到去上英文~ 

一黎就寫信~ 之後聽下書~

上數學 教錢銀 到 恆子~

跟住又自己放學~

返到屋企~ 玩左一陣WINNING~ 正~

跟住食飯~換衫去打波~

打到某埸~ 比狗升龍霸...

爆咀~好痛  腫晒...

之後 走~ 返屋企~ 再打WINNING~

完~



2011 年 4 月 13 日  星期三   晴天


唉也~早知叫濠濠入黎! 愉快 分類: 未分類

起身~

都係咁~ 換衫返學~

返到去上 第1堂~聽救護...幾好笑的說

之後電腦~一路上網一路上堂~

返學~ 又係自己走~

返到去~回家! 堂哥仲未裝 WINNING2011~SAD~

跟住換衫去踢波~ 冬古個傻仔 踢波 踢到打架咁 傻嫁...

之後 踢完 返屋企

原來濠濠聽日放假~早知叫佢入黎啦..

我都好悶~好想玩返晚

打信長~_~! 跟住2點幾訓~



2011 年 4 月 12 日  星期二   晴天


今日到我個人短講 開心 分類: 未分類

今日一起身

食左3個營多~ 之後返學~

返到去~冇咩心情抄犒...

跟住上人際堂~都係咁啦~ 傾下計 笑下

之後做工作紙...

做完落堂~ 我問MISS 野~ 佢話比望手提讀

之後 上中文堂~就快到我~我超驚!!!

講外星人~~~

我出到去手都震埋....

時間好快咁過去~仲讀完啦!  之後~

聽其他人~~勁悶

我就玩憤怒鳥...玩到放學~ 跟住返屋企 撞到吳宇老豆~

返到東涌同肥K做左一陣GYM~ 跟仕返去食飯~

食完飯...打算上床訓~ 睇左陣火影~ 兄弟大戰~

 

 

大家好! 今日我想講GE題目係 外星人
呢個話題係呢近呢百幾年黎講... 已經係一個熱話!
不過我都要係呢一度 定義咩係外星人先
外星人即係人類對地球以外的智慧生命體
而外星人到底 盧山真面目係D乜呢...
但係可里活 令大家腦海入面 對外星人有大慨GE外型
大頭 身細 有大眼精!手指長... ##
有人話呢D只係迷信... 根本唔會有
但係有好多事實証明左....外星人真係存在...
係1947年7月初~ 有大量市民目擊到有3架不明飛行物體
墜落美國一個小鎮 羅G威耳市 當時美國政府第1日公布 幸福地取得飛碟 搵到9名外星人
但係第2日就即轉口風~  唔通美國政府想隱門事實!?
唔好講咁遠... 就同大家講下香港...
當年~ 70年袋 係華富村 出現UFO就更加出名啦...
全村大部份村民都話   見到天空突然變黑 見到天空有一隻好大GE飛碟 低飛
不過當年香港政府 話呢件事只係惡作劇~ 慢慢就冇人再討論
唔好再咁遠... 係2010年9月9日 呢一日應該好多人都有記憶
一晚有2萬5千個閃電..勁大風勁大雨
 一日之間!!天文台就收到5宗UFO GE 投掃 有幾個地方係出現UFO GE相
灣仔 大攬
連我住GE東涌都有人影到相 呢張相GE角度 咁岩就係葉鴻個棟大廈影出黎!
天文台話 只係可能係人做衛星 同埋 風曾 AND 孔明燈 試問一句
人做衛星 會係行雷咁易見到!? 如果行雷放風曾 AND 孔明燈 自殺咩~

 仲有仲有~~好多好多~講唔晒....
但係以下3件事都可以見到政府 係唔公開呢D事!
點解~? 其實我認為... 政府驚市民知道呢個世界真係有外星人
會引起恐方 市民就覺得~人類係因為聰明先可以控制住咁多野
如果有生物更聰明~ 咁呢個世界會變成點...? 會變成點 會一路引伸好多好多問題
 落去會有排講... 有機會再同大家討論 因為外星人 係善意定惡意
推落去講幾堂都唔夠.... 所以我都想係呢度收一收尾 就係我對外星人GE睇法
其實有本書..令我思考空間更加大.....
作者講到...佢好有緣可以同神傾計 神同佢講左D咁GE野
神!將人類帶黎地球! 我地人類比佢放''捉'' 但係佢觀察住我地
我地自己生活自己進化.. 人死左之後會變腦電波 去岩岩出世GE BB
洗去記憶 重新黎過~ 仲有原始GE時候教人類學好多技能!
最後~ 唔記得作者咩事 佢知道左一直聽到神GE聲音   原來就係我地俗稱GE外星人
本書講左好多呢D相關GE野~ 令我覺得!人在做天在看  可能我地一直搵緊GE神
會唔會就係智慧生命體呢!?

 

係床到轉左2個鐘...都係掛住睇YOUTUBE冇訓~

最後~ 決定起身~同東仔打信長~

打完信長就 就開波~  拎晒D野食出黎!!

HAHA~ 一路睇一路睇 小豆食炸糊

跟住完埸前~食糊~開心死我!!

唔講咁多! 等睇MU WIN車仔~88



2011 年 4 月 11 日  星期一   晴天


好平淡咁一日 分類: 未分類

今日早左起身~

好悶~係到上YOUTUBE~

之後返學~我又ONJJ咁等~ 點知冇人到

返到學校~上英文 佢教TEST D野~ 我有聽嫁~

跟住中文堂~悶死人 個人短講...

不過啊頂好正~ 問X活節有咩講..

肥狗答佢 啊SO 返生~

啊頂話~鬼唔撚知咩~~

跟住我話~ 龍舟AND係種

佢話~ 係WO~一寫 之後大叫 屌你咩!!食種 笑死我

跟仕放學 返屋企~ 換衫 食飯

等啊譚~ 去SWIM POOL~

之後去到同佢狂SWIM 最後我SWIM左 500米...差D死

累到呢~~ 跟住冬古屈 天子 ALL尿 笑死我

之後返屋企~ 玩一陣電腦 就訓~