今日一起身
食左3個營多~ 之後返學~
返到去~冇咩心情抄犒...
跟住上人際堂~都係咁啦~ 傾下計 笑下
之後做工作紙...
做完落堂~ 我問MISS 野~ 佢話比望手提讀
之後 上中文堂~就快到我~我超驚!!!
講外星人~~~
我出到去手都震埋....
時間好快咁過去~仲讀完啦! 之後~
聽其他人~~勁悶
我就玩憤怒鳥...玩到放學~ 跟住返屋企 撞到吳宇老豆~
返到東涌同肥K做左一陣GYM~ 跟仕返去食飯~
食完飯...打算上床訓~ 睇左陣火影~ 兄弟大戰~
大家好! 今日我想講GE題目係 外星人
呢個話題係呢近呢百幾年黎講... 已經係一個熱話!
不過我都要係呢一度 定義咩係外星人先
外星人即係人類對地球以外的智慧生命體
而外星人到底 盧山真面目係D乜呢...
但係可里活 令大家腦海入面 對外星人有大慨GE外型
大頭 身細 有大眼精!手指長... ##
有人話呢D只係迷信... 根本唔會有
但係有好多事實証明左....外星人真係存在...
係1947年7月初~ 有大量市民目擊到有3架不明飛行物體
墜落美國一個小鎮 羅G威耳市 當時美國政府第1日公布 幸福地取得飛碟 搵到9名外星人
但係第2日就即轉口風~ 唔通美國政府想隱門事實!?
唔好講咁遠... 就同大家講下香港...
當年~ 70年袋 係華富村 出現UFO就更加出名啦...
全村大部份村民都話 見到天空突然變黑 見到天空有一隻好大GE飛碟 低飛
不過當年香港政府 話呢件事只係惡作劇~ 慢慢就冇人再討論
唔好再咁遠... 係2010年9月9日 呢一日應該好多人都有記憶
一晚有2萬5千個閃電..勁大風勁大雨
一日之間!!天文台就收到5宗UFO GE 投掃 有幾個地方係出現UFO GE相
灣仔 大攬
連我住GE東涌都有人影到相 呢張相GE角度 咁岩就係葉鴻個棟大廈影出黎!
天文台話 只係可能係人做衛星 同埋 風曾 AND 孔明燈 試問一句
人做衛星 會係行雷咁易見到!? 如果行雷放風曾 AND 孔明燈 自殺咩~
仲有仲有~~好多好多~講唔晒....
但係以下3件事都可以見到政府 係唔公開呢D事!
點解~? 其實我認為... 政府驚市民知道呢個世界真係有外星人
會引起恐方 市民就覺得~人類係因為聰明先可以控制住咁多野
如果有生物更聰明~ 咁呢個世界會變成點...? 會變成點 會一路引伸好多好多問題
落去會有排講... 有機會再同大家討論 因為外星人 係善意定惡意
推落去講幾堂都唔夠.... 所以我都想係呢度收一收尾 就係我對外星人GE睇法
其實有本書..令我思考空間更加大.....
作者講到...佢好有緣可以同神傾計 神同佢講左D咁GE野
神!將人類帶黎地球! 我地人類比佢放''捉'' 但係佢觀察住我地
我地自己生活自己進化.. 人死左之後會變腦電波 去岩岩出世GE BB
洗去記憶 重新黎過~ 仲有原始GE時候教人類學好多技能!
最後~ 唔記得作者咩事 佢知道左一直聽到神GE聲音 原來就係我地俗稱GE外星人
本書講左好多呢D相關GE野~ 令我覺得!人在做天在看 可能我地一直搵緊GE神
會唔會就係智慧生命體呢!?
係床到轉左2個鐘...都係掛住睇YOUTUBE冇訓~
最後~ 決定起身~同東仔打信長~
打完信長就 就開波~ 拎晒D野食出黎!!
HAHA~ 一路睇一路睇 小豆食炸糊
跟住完埸前~食糊~開心死我!!
唔講咁多! 等睇MU WIN車仔~88 |