變大人的日記..
由我17歲到18歲一年ge事 記晒入去~
sungkit0701
暱稱: sungkit
性別: 男
國家: 香港
地區: 離島區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
...........
唉~ 我真係悶到死嫁啦...
我真係悶到想死
冇電腦用=v=
又係衰你自己低b丫!
文章分類
全部 (462)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 462
留言總數: 217
今日人氣: 23
累積人氣: 6550
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2011 年 4 月 20 日  星期三   晴天


我地好耐冇一齊出MK~ 開心 分類: 未分類

一早起身~ 打算去游水 但係佢地班PK 唔起身~

咁啊譚就叫我去草埸踢波~

以為好勁~有得練下野啦!

頂!!對手廢到ONJJ! 真係~_~!!

任扭.... KAI! 後墋 推到入禁區 起腳 入埋~_~!

無奈~ 佢地又廢 又要串 SAD~

跟住踢完返屋企~

睇點解啊SIR係啊SIR 正~

樂瞳=]~~~

之後換衫出MK~ 同吳宇肥K 鴻哥

一去到MK 就大家食~食完等濠濠

去剪頭髮~ 等等下 有人打比我 原來係嘉彤嘉穎 佢地~

落去搵佢~ WOW! 好耐冇見 嘉穎肥左- -!!

之後傾左好耐計 又等埋吳宇佢地~

都OK了~ 咁跟住~ 去潮凸 陪吳宇行街~

點知唔見左鴻哥 笑死同嚇死~

之後陪濠濠去食野~ 食埋都11點45啦~ 就返東涌

一路都好地地~只係玩手提

就到東涌~我比人夾埋去 任比人打 同MET~SAD~

跟住行下 坐下~ 太夜啦...我都係決定返屋企~



2011 年 4 月 19 日  星期二   晴天


今日返學~ 晚上又陪吳宇 愉快 分類: 未分類

起身~ 返學=口=!

返到去人際好悶~ 中文好悶

落堂返屋企~ 之後去做GYM~ 今次啊頂都係到~笑死我

做完去左搵SY 佢比蛋糕比我 個樣好似好好食~

但係唔知點嫁呢~~

返到屋企食完飯 又係屋企HEA到晚上~

又陪吳宇~ 今次同埋肥K!

講起佢細個打架~笑Q死我

等埋鴻哥落黎~ 最後都係2點幾 就走了~

返到屋企玩一陣電腦 訓~



2011 年 4 月 18 日  星期一   晴天


要早D起身~~同水怪游水! 開心 分類: 未分類

一早要起身~

換晒衫褲~ 同吳宇去游池~

HAHA~ 我地上到吳宇屋企...條撚樣 原來冇訓過~

肥K又係~! 跟住2個都KAIKAI下~ 吳宇仲要搵褲雀

之後去到SWIM POOL~

今日唔開副池 有D失望~ 之後 見到條令女

我地又係到講衰野~哈哈 再見到個番薯 問價..

條女都幾令嫁!!  SAD~ 哈...

之後我地學識左好多髒話~

游完水~ 上左吳宇屋企~ 佢地食完飯 頂唔順訓晒~

冇人返學~ 哈哈...我都唔返了 好累

跟住就去左冬古匡企~睇搞乜鬼2

]5點幾返過去~ 點知班柒頭打波~

我都返屋企訓教算~ 一起身~

食埋飯....夜D~ 又落左街

 同吳宇 把酒談天傾通宵~ 成班再含大香蕉~得我地2個咋~

好耐冇飲酒~ 飲左一枝... 最後 2點幾返左匡企訓~

 



2011 年 4 月 17 日  星期日   暴雨


吳宇吳宇!!! 開心 分類: 未分類

成晚都訓唔到....~~累死

可能生抱床啦~ 之後起身

食少少野~ 之後落9龍城 開新電話卡~

搞左一陣 HAHA  唔死死死 一句碌柒

KO~  跟住落太子道坐E23 不過~頂!! 好熱丫 又準備落大雨

一上車~ 就大雨到PK! 今年第1個紅雨 好似~

之後呢...我坐E23 直入飛機 接吳宇!!

PK我遲了  比佢地呃左 哈哈...好KAI~ 跟住上去打機

影貼紙相 .... 跟住就返富東! 

上吳宇屋企~好耐冇上啦  一開門1! 吳宇老豆 見到我地~

勁失望 之後 見到吳宇 個人都開心返晒!

之後吳宇呃佢 佢係外國搞到左人個肚

佢老豆  呆晒 話可以落左佢嫁JA~~ 笑死

之後拎手信 HAHA...

返到去~食飯 !! 但都係好飽!

之後換衫去藍天打波~

嘩~打一陣咋  汗都噴埋~

打左一個鐘...去室內打全埸 ~  睇D人打排球

有條女~食波餅 死左= =!  KAI~

之後到我地打~ 幾正  打完 去買野飲

走個陣仲撞到MISS 龍 明泉...

仲屈MISS 龍請飲野~=]

之後行到樓下 傾左陣計

就返屋企了~ 吳宇本身又話唔落...

跟住又叫我地落- -!! 吹到...

之後唔理佢 上床訓~

 

 



2011 年 4 月 16 日  星期六   晴天


魚生丫! 開心 分類: 未分類

今日起身~ 打算去肥狗生日~

但係呢~原來我晚上要食飯= =! sor~

之後係屋企 玩電腦 又訓下

訓訓下~冇啦啦有巨響!!嚇到我醒左~

之後打信長~跟住就同2個細佬去尖東了

明明帶岩路嫁啦~ 點知又行返轉頭

無奈~~ 之後上到酒店!! 我食左勁多魚生 點知我細佬仲大食過我

哈哈哈...成家人食得好開心 我都好開心 haha!

飽到唔想講野~~ 去左公園玩! 玩左一陣 又唔飽了~

之後上的士啦....返樂富 因為太夜了~

但係比我發現!! 尖咀可以行去 紅''含'' 再可以行去 何文田 學校門口 哈...超神奇!

跟住返到去~沖涼 個d 就訓了~