一早要起身~
換晒衫褲~ 同吳宇去游池~
HAHA~ 我地上到吳宇屋企...條撚樣 原來冇訓過~
肥K又係~! 跟住2個都KAIKAI下~ 吳宇仲要搵褲雀
之後去到SWIM POOL~
今日唔開副池 有D失望~ 之後 見到條令女
我地又係到講衰野~哈哈 再見到個番薯 問價..
條女都幾令嫁!! SAD~ 哈...
之後我地學識左好多髒話~
游完水~ 上左吳宇屋企~ 佢地食完飯 頂唔順訓晒~
冇人返學~ 哈哈...我都唔返了 好累
跟住就去左冬古匡企~睇搞乜鬼2
]5點幾返過去~ 點知班柒頭打波~
我都返屋企訓教算~ 一起身~
食埋飯....夜D~ 又落左街
同吳宇 把酒談天傾通宵~ 成班再含大香蕉~得我地2個咋~
好耐冇飲酒~ 飲左一枝... 最後 2點幾返左匡企訓~
|