好累丫~ 今晚5點訓~
跟住起身返學~
返何文田 好熱好熱~ 我仲雀長衫~
之後返到去~ 上 大衛sir堂~
聽完~ 上電腦 啊sir今日話 中左毒
會起唔到機~笑死~
勁早放學~ 就 去練波~ 但係肥ken冇book埸~我地坐左成個鐘...
跟住我同kai鋒 去酒站 入 打氣~
但係唔識用~我地勁!_! 成個傻仔咁~第2次我同啊梁去
跟住我係咁嚇佢~
打完氣~返球埸 就可以踢了~
好熱...一陣出晒汗! 之後 啊林浩銘 唔雀衫話凍 狂打乞次 笑死~
肥ken 話凍丫 雀返件衫~
啊權~踢波`幾勁 ha~ 之後 踢完行路返 富東
返到屋企11點幾~ 做埋份數學~就 訓了` |