變大人的日記..
由我17歲到18歲一年ge事 記晒入去~
sungkit0701
暱稱: sungkit
性別: 男
國家: 香港
地區: 離島區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
...........
唉~ 我真係悶到死嫁啦...
我真係悶到想死
冇電腦用=v=
又係衰你自己低b丫!
文章分類
全部 (462)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 462
留言總數: 217
今日人氣: 6
累積人氣: 6533
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2011 年 5 月 2 日  星期一   酷熱


係鴻哥屋企做功課~ 開心 分類: 未分類

今日起身~ 食野 睇陣TV~

就去左鴻哥屋企做功課~ 跟住我禁叮噹鐘個陣

梗係睇下我2奶樂瞳 係唔係到啦~HAHA

之後入到去~ 打陣左字  就係咁諗條影片要點..

後來 肥K 華焜 都黎埋...

咁我地就開始拍~~ 個個都唔想扮女人

明明鴻哥 輸左要做...但係佢又不爽 所以唔做

算啦...我做囉..  跟住條影片 KAI到噴火= =!!

真係ONJ~ 拍完~ 剪片 個D

整完 就返屋企~ 換左新門- - !!

睇點解啊SIR 睇完 睇下拉登點死

咁就一日= =!



2011 年 5 月 1 日  星期日   晴天


學 地鎖!! 開心 分類: 未分類

WOW! 今日起身~

都係叼換衫返學~ 我遲遲地~

跟住返到上堂地點...

原來今日教戰術~

我狂比啊SIR打= =! 好慘~

之後原來學識係好好玩~

玩到放學~ 都係咁啦...

返屋企~ 食野!因為今日遲左~

之後食完訓~ 訓完又食

打信長 打到晚上.... 落去陪汁汁

因為聽日走了~ 所以我鴻 佢 3個~

係M記門口有條友坐左係到~好可怕

原來係買IPAD2.... 跟住 飲到4 5點..

我地吹返中學個陣D野~笑死!!!

返到屋企~我6點先訓~~

 



2011 年 4 月 28 日  星期四   雨天


唉~份功課做成咁 係都比人插嫁啦~ 不屑 分類: 未分類

起身~ 遲左

照返學~ 返到去上英文堂 差一分合格!

跟住呢~ 睇電影 幾正丫 又係 尼古拉斯基冶

跟住~上數學 做報告~ 第1組! 但係...

份功課 5個人一組 得2條友做..我同鴻..

比人狂插~ 仲係得5分~sad~

為有重做啦~ 跟住坐車返屋企  返到東涌 係mtr搵吳宇~

佢又係考完試~ 之後 我去接sy放學  送左佢上車

就返屋企~  返到去睇點解啊sir係啊sir~

 睇完~訓 起身

打機~_~! 打左成晚....

同杰佢地打~ 2打4 我地都苦戰~我用火山佬..

.跟住3點幾訓~



2011 年 4 月 27 日  星期三   酷熱


好累丫~ 但係仲要練波~ 開心 分類: 未分類

好累丫~ 今晚5點訓~

跟住起身返學~

 返何文田 好熱好熱~ 我仲雀長衫~

之後返到去~ 上 大衛sir堂~

聽完~ 上電腦 啊sir今日話 中左毒

會起唔到機~笑死~

勁早放學~ 就 去練波~ 但係肥ken冇book埸~我地坐左成個鐘...

跟住我同kai鋒 去酒站 入 打氣~

但係唔識用~我地勁!_!  成個傻仔咁~第2次我同啊梁去

跟住我係咁嚇佢~

打完氣~返球埸 就可以踢了~

好熱...一陣出晒汗! 之後 啊林浩銘 唔雀衫話凍 狂打乞次 笑死~

肥ken 話凍丫 雀返件衫~

啊權~踢波`幾勁 ha~ 之後 踢完行路返 富東

返到屋企11點幾~   做埋份數學~就 訓了`



2011 年 4 月 26 日  星期二   陰天


佢地去沙灘 我就乖忝地返學~ 愉快 分類: 未分類

唉~一起身

心魔就狂叫我唔好返學~一齊去沙灘玩!

但係我WIN左佢~ 照返學

返到去上人際堂做工作紙\

中文堂就 TEST  同埋作文

落堂~ 放學!

返到屋企~ 返睇啊蛇Y係啊蛇

睇完再係TV睇.... 睇完 HEAHEAHEA 好累~

但係今晚MU對 屎04

一開波~狂攻!佢跟本唔係MU個皮... 上半埸14射7中 但係04守龍 扭牙好勁~

好彩最後WIN 0比2 =]

跟住訓~