起身~ 全日都係睇!!
海賊王...就係咁!連D咩特別事都冇...
SAD!
哈...亞下字數先!
順帶一提 仲有10日=]
一起身~就即換衫去買禮物
睇錯幾件~ 但係冇老豆碼!所以 買左另一件紅色!
跟住呢~ 自己又睇中...自己又買埋一份 哈
返到黎... 送比老豆! 佢個樣就扮唔開心 HAHA
之後冇啦啦 姑姐啊叔黎晒食飯...
因為父親節WO! 不過我都係ROOM入面打機... 跟住聽到老豆拎件衫出黎曬命
笑死我~
之後佢地仲幫我提早搞生日:'( 好開心~ 好多錢洗 哈哈..
跟住都係咁食完蛋糕 睇TV~
吹水同J會~幾好睇!
跟住就訓了~
起身~~
一開電腦 我就去食野~
之後入海賊落手機到睇...
睇完 打陣信長~本身去睇波ge~
點知又唔夠人!!! 咁為有 空島again!
睇足一日都係空島~好眼訓!! 有d悶
連房門口都冇出咁濟!!好毒=口=!
睇到路飛打win 雷神~就收到一個好開心好開心ge信息!!
我超開心!!正!!放下大石了!!! 多謝啊嬤!ha~
跟住冇啦啦同吳崇日去日東買宵夜~
今日傑哥開心!!請客HAHA!
之後傾住計咁返屋企~ 我發覺得我地D感情愈來愈好!
返到去~ 食完沖涼 訓了
嘩~ 又係有雨!!
真係成日係屋企睇海賊王~
睇空島!!! 睇足半日1!!
到7點幾~ 約傻仔耀去 swim~
落街個陣~聽到小朋友講野!笑死
先問 我係咪你生嫁 媽媽?
佢以為自己係男仔 所以就係爸爸生~
跟住仲問係咪婆婆生~
去到sp
今日好多好多人-口-!!
我想swim都swim唔到... 又冇靚女wo! 哈哈...
再後swim左550米到~ 就走人
跟住去wellcome搵鋒哥 仲見到龜輝悿~
跟住就返屋企 睇海賊 and 打信長~
早起身~
見好大雨~都心知不妙!
跟住就收到信息話唔洗好~
謝天謝地~haha
跟住成日都係屋企過....勁悶!
睇海賊囉~ 打下機囉!
咁就過左一天~