起身~ 都係咁!!
返學~好熱...
返到去~聽講座 2個鐘...
悶到PK! 又熱WO~
之後放學~ 返到屋企
冇野做... 訓教~ 起身睇TV
打信長 之後~
3點落床~
是但的~都係起身返學
今日有d凍~_~!!
之後上人際...做工作紙
中文 聽人報告... hea足一堂~
放學~返去~訓!!!
訓到唔想起身~ 之後就睇tv~
跟住同杰打信長 連玩2埸... 無田!!
第1埸~壓到win
第2~ 肥唔起~但係對面主力走了 win! 笑死 haha
3點..就訓!
是但的
一樣咁起身 返學~
之後上英文~留心聽書!!因為point!
跟住中文~~ 做最後一份報告啦!!
係手提ge比較... yo!! 做埋就ko~
好順利丫~
之後聽人講 我就係位到玩手提winning
玩到放學~ 閃人
返到去食飯睇tv
芯家姐~ 到sys 今集正!! miss ho知道左....
跟住打機~ I之後去訓~~
冇丫~ 好簡單!! 起身
玩電腦~ 食飯 但係今日晏就飯..仲''鋒''富過!
食完飯~ 傾 主觀 AND 客觀 同老豆嘈左一輪..
跟住睇富貴再迫人.... 最後標叔個PART 好慘~ 有D想喊~
之後係屋企玩電腦~
食飯
打機~
咁就一天= =!
都係咁啦~起身 沖涼換衫個D
跟住等佢地~再出門口
坐車去到TST~ 等佢地食野~
M記... 有班廿幾歲GE人 搞生日~ 勁到勁嘈....
搞到我18歲...都想去搞!HAHA
之後就去科學''管'' 今日小朋友唔洗錢=]
入到去~嘩!!好多野都冇玩過啦...一玩 玩左4個鐘...
光 電 新聞台 智力GAME 人體
跟住就行去玩具反豆城~~ 又玩左好耐=V=
之後就食KFC~~ 2個人 一個大餐.....差D食死我!!
都係咁~平平安安返東涌!
今日真係好累