好晏起身~~
唉!!! 未試過天黑訓啦!!
今日一起身... 好累
轉海賊 踢熱血...
跟住5點出去搵表姐...同佢買左件情侶衫
再去機鋪打機~ 食大腸...仲遲到!!!
搞到遲左搵埋表妹去swim~ 跟住坐mtr去到斧山道...
swim左1個鐘左右....有屎=口=!!! 真係人生身一次 ha!
swim完去左食彩虹村50男!! 好平 但d野好差!!
食完就上左姑姐屋企
姑丈冇啦啦比左500蚊話車錢=口=
之後大表姐幫我修眉..靚仔晒=]
再玩duno 同埋睇魔蟲入口! 可怕!!
之後食d野 就訓~~
但係成晚都同細佬訓唔雀.. 我係成到放左篤勁屁比佢
佢唔洗一秒 回返一篤勁屁比我 笑死!!! 勁想打獲佢
之後我地傾通頂...
6點幾坐車返東涌....返到去沖涼訓了 |