變大人的日記..
由我17歲到18歲一年ge事 記晒入去~
sungkit0701
暱稱: sungkit
性別: 男
國家: 香港
地區: 離島區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
...........
唉~ 我真係悶到死嫁啦...
我真係悶到想死
冇電腦用=v=
又係衰你自己低b丫!
文章分類
全部 (462)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 462
留言總數: 217
今日人氣: 39
累積人氣: 6518
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2011 年 7 月 14 日  星期四   陰天


好耐冇去九龍仔swim! 開心 分類: 未分類

今日比堂細佬ge電話嘈到起左身~

之後係屋企打左一埸信長就換衫去樂富

去到已經5點幾~

上到佢屋企~ 播緊甜cc~ 睇左一陣充去mtr等表妹

就後就行上九龍仔~ 行左好耐!! 好累!

入到去換衫 就沖出去=]

一開始係池邊教 堂細佬swim~

教左好耐~~ 帶佢去4米深ge池到玩!! 哈哈...

佢啞晒... 跟住送佢返老豆身邊~

自己決戰1000米... 而家感覺好易就做到= =!!

走ge時候~ 先知1! 另一個表妹都係同一個池 咁都撞佢唔到悿~

跟住呢~ 就去左50男~食飯!! 飽到我嘔呀大佬!

食完返去~ 睇女子世界盃!! 正 4強賽

叉國vs 美國

咩典vs日本~  2埸都係後者win!

睇到4點...上成訓 (太眼訓)



2011 年 7 月 12 日  星期二   雨天


今日真係比d蟲嚇暈=[ 不安 分類: 未分類

今日再迫自己早起身~

因為晚上可以訓~~

之前起身就食dd早餐~

再睇海賊王!! 打月光莫利亞~

睇到4點幾~就訓左一陣!!

起身後~打信長~ 食飯

正好食完飯~ 打算睇下j2放鬆下!!

定佢個肺!!佢賣唔知咩廣告 超多蟲!!

我已經失控尖叫入房!! 之後出返黎再睇tv

就岩岩開始做個個節目!! 好地地講緊d樹!!

點知轉左講蟲!!我又再次失控尖叫!跑入廁所

順手沖涼啦~ 點知我細佬狂拍我門話好多蟲 好正!! 仲山我廁所燈...=口=!!

跟住就睇海賊~...勁悶!

仲有玩fb同moonmoon傾計囉~

打算12點訓~=]



2011 年 7 月 11 日  星期一   陰晴不定


做得太多陰質野!!要做返d好事!! 愉快 分類: 未分類

今日迫自己早d起身~ 咁樣晚上可能會訓到!!

係屋企!!好慘 好累好辛苦 勁想訓!

之後呢~吳宇捉我落去聖公會 搵義工報~

點知乜都冇~我地2個就好似死狗咁!! 行去日東搵~

上到去~睇岩左2個 ha~

仲有成人應用電腦 哈哈..唔知教d乜嫁呢?

之後去左日東行商埸~ 第1次上3樓!! haha~

跟住行百貸店 行日本城!!買左個清新劑

跟仕搵埋天子~ 一齊入去cd店 睇咸碟 haha!

倫家妹妹 好似幾好睇xd!!

跟住去7仔換多啦a夢~

一抽就中左 黃and 藍 happy=]

之後坐車返屋企~ 返到去!! 小禮又話見到我

但我真係見唔到佢~~sad!

之後睇海賊~ 仲有同汁汁捉棋

睇埋肥狗對汁汁捉棋!! 佢地真係笑死我!

好的~早訓!!希望可以

 



2011 年 7 月 10 日  星期日   晴天


幫我老婆仔裝身! 不安 分類: 未分類

訓左3個鐘.. 11點起身

同吳崇日出左黃金買ram

我老婆一直都係用緊2gb ram 唔多夠!!

今日就買多一條比佢=] 我太鍚佢

之前買285一條!!!

而家.................118一條!!!!!!!! 我o晒!! haha~

跟住同吳崇日掃街...買左2件自己鐘意ge衫 又係粉紅

之後返東涌~ 同堂細佬個d野機

玩佢miss chan 哈哈...睇變身男女

咁就一日!! 好累...



2011 年 7 月 9 日  星期六   晴天


今日swim pool有屎=] 開心 分類: 未分類

好晏起身~~

唉!!!  未試過天黑訓啦!!

今日一起身... 好累

轉海賊 踢熱血...

跟住5點出去搵表姐...同佢買左件情侶衫

再去機鋪打機~ 食大腸...仲遲到!!!

搞到遲左搵埋表妹去swim~ 跟住坐mtr去到斧山道...

swim左1個鐘左右....有屎=口=!!! 真係人生身一次 ha!

swim完去左食彩虹村50男!! 好平 但d野好差!!

食完就上左姑姐屋企

姑丈冇啦啦比左500蚊話車錢=口=

之後大表姐幫我修眉..靚仔晒=]

再玩duno 同埋睇魔蟲入口! 可怕!!

之後食d野 就訓~~

但係成晚都同細佬訓唔雀.. 我係成到放左篤勁屁比佢

佢唔洗一秒 回返一篤勁屁比我 笑死!!! 勁想打獲佢

之後我地傾通頂...

6點幾坐車返東涌....返到去沖涼訓了